hallo 1 vraagje. is een SW-017 sniper wat?

dennis losse

Member
Trophies
7
ik vraag dit of iemand zo,n ding heeft. omdat het een bolt is maar is airsoft replica
is het een aeg. beetje raar maar waar.
 
Het is het makkelijkste om een veel gebruikt platform te kiezen zodat er veel upgrades passen en veel bekend is welke onderdelen goed bij elkaar passen en welke niet.
Mogelijk kan je hier wat bruikbare info uithalen:


https://airsoftclubnederland.nl/com...et-ik-haluh-en-wat-kan-het-kosten-guide.3339/
oke, dit de sw-017 is een nieuwe sniper die uit is. de vraag is wie zo,n replica heeft. en of die goed is. normaal is het een bolt action maar deze is aeg. ik vraag dit omdat ik misschien zo,n replica wilt halen.
en daarom vraag ik of het ook een goed ding is en het ook waard is. ik twijfel een beetje omdat het een aeg is.
 
Laatst bewerkt:
Op gunfire zag ik hem idd staan, ik weet niet of de internals decent zijn, maar met wat werk kun je er een Dmr van maken. Mosfet er in andere veer etc. Voor nu lijkt het me een sniper body met een v2 gearbox en 380 fps.. dus wel werk aan de winkel om m echt als sniper te gebruiken.
 
Op gunfire zag ik hem idd staan, ik weet niet of de internals decent zijn, maar met wat werk kun je er een Dmr van maken. Mosfet er in andere veer etc. Voor nu lijkt het me een sniper body met een v2 gearbox en 380 fps.. dus wel werk aan de winkel om m echt als sniper te gebruiken.
ja idd. maar in het echt is het gewoon een bolt. maar ik snap niet waarom ze daar een aeg van maken en of dat wel goed werkt. dus komt op neer dat de bolt zelf niet werkt. dus deze valt onder de DMR en niet bolt action. wel jammer weer. maar wel een mooi ding vind ik zelf. technies kan ik het wel fiksen . ik repareer graag airsoft replicas nooit geen moeite mee en vind het zelf ook interessant. en soms koop ik ook kapot spul,leuk om te fiksen vind ik.
 
Waarom zou het niet werken? Het is gewoon een v2 gearbox. In welk jasje ze dat stoppen maakt verder niet uit.

Alle upgrades die normaal in een v2 GB gaan passen hier ook in. Als je een replica wilt die 500fps schiet moet je gewoon een BASR halen. Nog nooit een dmr(500fps) gezien die een BASR eruit schiet. Cylinder is gewoon niet groot genoeg bij een aeg/dmr.
 
Waarom zou het niet werken? Het is gewoon een v2 gearbox. In welk jasje ze dat stoppen maakt verder niet uit.

Alle upgrades die normaal in een v2 GB gaan passen hier ook in. Als je een replica wilt die 500fps schiet moet je gewoon een BASR halen. Nog nooit een dmr(500fps) gezien die een BASR eruit schiet. Cylinder is gewoon niet groot genoeg bij een aeg/dmr.
nou ik hou zo wie zo van dat het werkt zoals de echte werk, bolt moet bij mij eigelijk ook bolt zijn en geen aeg. zoals de magezijnen, die horen op de plek waar ze ook in het echt in horen. ik ben meer van zoals de echte snipers ook hebben en werken. [ zo echt mogelijk dan he].
 
nou ik hou zo wie zo van dat het werkt zoals de echte werk, bolt moet bij mij eigelijk ook bolt zijn en geen aeg. zoals de magezijnen, die horen op de plek waar ze ook in het echt in horen. ik ben meer van zoals de echte snipers ook hebben en werken. [ zo echt mogelijk dan he].

Deze schiet full auto......... o_O:rolleyes:
 
svd ook niet? Daar zit een prima cylinder in.

Svd ben ik intern niet bekend mee. Maar als ik zie wat voor joekel van een inner barrel in de sw-017 zit icm een v2 gearbox, ik zou erbij weg blijven performance wise gezien
 
SVD is 2.5 cylinder lengte (19 teeth piston), daar heb je iets meer, maar de SW heeft iets van een 600mm barrel op een standaard cylinder. Dan heb je gewoon echt te weinig volume, kortere barrel installeren kan natuurlijk maar dan moet je weer zorgen dat er niks mis gaat.
 
SVD is 2.5 cylinder lengte (19 teeth piston), daar heb je iets meer, maar de SW heeft iets van een 600mm barrel op een standaard cylinder. Dan heb je gewoon echt te weinig volume, kortere barrel installeren kan natuurlijk maar dan moet je weer zorgen dat er niks mis gaat.
idd maar die gaat ook helemaal uit elkaar als ik heb heb. ik wil hem dan op gas hpa.
 
Terug
Bovenaan