Gunfire.pl

update:

Net een mailtje gehad dat er een bug in hun systeem zou hebben gezeten en ik krijg free shipping bij de volgende bestelling. misschien handig om ook even te gaan klagen als je al 2 weken wacht :p
 
update:

Net een mailtje gehad dat er een bug in hun systeem zou hebben gezeten en ik krijg free shipping bij de volgende bestelling. misschien handig om ook even te gaan klagen als je al 2 weken wacht :p

Vreemd. Ik krijg niks te horen. Via mail, de chat (die sws offline is) en via Facebook. De posts die ze op Facebook maken zijn wel gewoon recent. Ik vraag me toch echt af wat er echt speelt.
 
Ik heb vorige week vrijdag een paar midcaps besteld voor de ares L1A1, paar dagen later verzonden en verwacht het morgen binnen te krijgen. Volgens tracking is het al in Nederland namelijk.
 
Ik heb het pakketje wat ik als retour had teruggestuurd (1,5 week geleden) vandaag gecrediteerd gekregen.
Niet moeilijk en geen vragen waarom.
Zal ivm de verhuizing wel iets langer dan normaal geduurd hebben maar alsnog best netjes.
Voor de rest zijn alle bestellingen er altijd netjes binnen niet al te lange tijd.
 
Ik heb vanmorgen eindelijk mijn eerste replica in ontvangst mogen nemen van GLS. Duurde allemaal wat lang in Polen, maar eenmaal onderweg ging het rap!
 
Voor een groep personen balletjes besteld, de bestelling is alleen al een hele week op de status 'packed' moet ze vrijdag geleverd krijgen dus ben bang dat het een probleem wordt.
Edit: ze reageren tot nu toe ook nergens op helaas
 
Na 5 weken eindelijk mijn bestelling binnen. Specna met een downgrade. Heeft lang geduurd ivm achterlopen van de werkplaats en feestdagen ofzo.
 
Ik heb vanmorgen eindelijk mijn eerste replica in ontvangst mogen nemen van GLS. Duurde allemaal wat lang in Polen, maar eenmaal onderweg ging het rap!


Ik heb nog steeds niets gezien, nog altijd in zuurkoolland volgens tracking :/
 
Hoi,

Ik heb een airsoft apparaat en wat andere dingen gekocht bij gunfire.

Deze zijn alleen na een week nog steeds niet binnen gekomen.

Zelf reageerd de klanten service niet op mijn emails en word er na een paar keer bellen na 10 min nog steeds niet opgenomen...

Iemand ervaring over de leverdatum en klanten service van gunfire?
 
Hoi,

Ik heb een airsoft apparaat en wat andere dingen gekocht bij gunfire.

Deze zijn alleen na een week nog steeds niet binnen gekomen.

Zelf reageerd de klanten service niet op mijn emails en word er na een paar keer bellen na 10 min nog steeds niet opgenomen...

Iemand ervaring over de leverdatum en klanten service van gunfire?

Hierboven lezen is makkelijker ;)
 
Ik meld mij ook bij de groep mensen die nog niks ontvangen hebben.

Dik anderhalf week geleden besteld en order status nu al een dikke week op Packed. Ieder bedrijf kan vertraging hebben met een bestelling maar vindt dit toch wel beetje vreemd.
 
mijn bestelling zit ineens in de UK... ik ben niet meer zo heel tevreden aan het worden.

Dat is idd wel heel raar... al contact opgenomen met de vervoerder?

Toch wel zorgwekkend dat een dergelijk grote speler op de markt als Gunfire nu zo slecht wordt ervaren.... vanuit mijzelf bekeken ben ik blij dat ik afgelopen maandag alsnog mijn replica in ontvangst kon nemen!
 
Dat is idd wel heel raar... al contact opgenomen met de vervoerder?

Toch wel zorgwekkend dat een dergelijk grote speler op de markt als Gunfire nu zo slecht wordt ervaren.... vanuit mijzelf bekeken ben ik blij dat ik afgelopen maandag alsnog mijn replica in ontvangst kon nemen!

Dat ga ik morgen doen want gunfire reageert niet. Vind het ook wel heel straf want hoorde tot voor kort enkel goede dingen
 
Dit is mijn 4e bestelling bij gunfire in de afgelopen 5 maanden. Tot nu toe elke bestelling in ongeveer een week binnen gekregen. Deze bestelling is helaas een ander verhaal. Ik vermoed dat het gewoon goed gaat komen en dat dit een tijdelijk probleem is.
 
pakketje is in België nu dus verwacht morgen geleverd!

edit: stond vandaag op de site

"
Dear Customers,


we know that some of you may have encountered the problem of the extended shipping time. Due to the prolonged integration of new IT systems and the great interest in our offer caused delayed shipment of some orders. Currently, the situation is stabilizing and we are successively processing your orders. We sincerely apologize for the situation and assure you that we are doing our best to immediately process placed orders. Your satisfaction and speed of order fulfillment have always been our priority, hence the decision to implement new system solutions to prevent delays in the delivery of goods.


We hope that despite the delays, the received products will meet your expectations and bring you a lot of joy."
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Daan_738, Crix en Jasper