Gunfire.pl

Taiwangun!
Leveren ons tot nu toe altijd werkende replica's en heb zodoende nog nooit de terugstuur optie hoeven te gebruiken.
 
Ik heb nu één keer een lekkend magazijn van m'n WE Luger gehad (bekend probleem dus kan ik Taiwangun niet kwalijk nemen).
Ik kreeg netjes een UPS label opgestuurd gekregen, doosje eromheen, label erop geplakt en kostenloos retour naar Polen.
Na een week kreeg ik een nieuw magazijn op de mat, no questions asked.

(moest er alleen een handgeschreven briefje bijdoen met ordernummer, orderdatum en m'n adresgegevens)
Dus ook van mij niets dan hulde voor de service van Taiwangun.
 
Volgende keer met paypal betalen en via daar de verzendkosten verhalen. Kijk eens op taiwangun voor CYMA of airsoftpro, maar goed ik bedoel als je ACM merken koopt schrijf je je gewoon in voor een loterij, waar je of dikke pech hebt en het de eerste keer al kapot gaat of heel veel geluk en alles blijft werken voor een lange tijd.

Ik heb dit inderdaad met paypal besteld.. misschien toch maar even contact op nemen met paypal!
Ik twijfel erg of ik nog wat ga bestellen bij gunfire ze hebben wel leuk spul van cyma en heb je zelf wel een bij airsoft pro besteld?

Ik was helemaal weg van JG omdat die mp5 blowback had voor een leuke prijs
 
Ik zou er zeker eens naar kijken volgens mij heeft paypal daar een regeling voor, maar goed met paypal betalen wordt langzaam ook minder leuk ze hadden weer een hoop dingen aangepast waardoor het daar een stuk duurder voor werd om mee in het buitenland te betalen. Uberhaupt de wisselkoersen van paypal zijn heel slecht tov de werkelijke koers.
Ik heb nog geen replica's besteld maar wel andere zaken en dat kwam altijd mooi en netjes aan.

Ik vind blowback maar een meh gimmick het is over het algemeen niet meer dan een plaatje dat beweegt en voegt weinig toe en maakt meer kapot dan dat het goed doet. JG is prima maar het blijft ACM, oftewel een loterij.
 
Hmm, vorige week maandag bestelling geplaatst (bij gunfire.pl) van enkele onderdelen die in stock waren, nog steeds niet verzonden. Duurt dit altijd zo lang?
 
Meestal heb je je spulletjes binnen 1 week.
Ik heb eergisteren wat upgrades besteld bij Taitaigun en verwacht die maandag of dinsdag binnen te krijgen.
 
Meestal heb je je spulletjes binnen 1 week.
Ik heb eergisteren wat upgrades besteld bij Taitaigun en verwacht die maandag of dinsdag binnen te krijgen.

Bij taiwangun is dat inderdaad altijd zo geweest, geen idee waarom ik al bijna 2 weken nu aan het wachten ben op gunfire...
 
Gister had je in polen dag van de vlag en vandaag hebben ze ook een feestdag.
Hoezo dag van de vlag nou dat mensen een lang weekend hebben
 
Iedereen die in de afgelopen 1-2 weken iets besteld heeft zit ook te wachten tot hun zending word verzonden?
 
Iedereen die in de afgelopen 1-2 weken iets besteld heeft zit ook te wachten tot hun zending word verzonden?

Afgelopen vrijdag kreeg ik het bericht dat mijn pakket inmiddels zou zijn verzonden, maar tracking info laat zien dat het pakket nog steeds niet is overhandigd aan de bezorgdienst... lijkt allemaal wat langer te duren inderdaad.
 
Denk dat deze week alles word goed verstuurd aangezien er in polen maandsg dinsdag en woensdag een feestdag was