Gunfire.pl

Ik heb mijn pakket vanochtend in ontvangst mogen nemen. Uiteindelijk heeft mijn bestelling er dus ondanks de grote drukte 15 dagen over gedaan om binnen te komen. Valt me niet helemaal tegen!
 
Mijn KJW P226 E2 komt vandaag aan +- 10 dagen inclusief weekends, much better.
 
  • Leuk
Waarderingen: Crix
Gisteren een nieuwe bestelling gedaan. Eens kijken hoe lang het dit keer gaat duren.
 
Yep, gisteren mijn pakket binnen gekregen. Het lijkt opgelost te zijn.
 
11 dagen geleden een pakketje besteld met een replica die ge-downgrade moest worden. Betaling en NABV lidmaatschap bevestigd gekregen maar nog steeds geen bericht dat het pakket verzonden is.. Dus heb ik 3 dagen geleden naar het sales-team van Gunfire gemaild waar ik ook nog niks van heb gehoord. Ik snap dat met weekenden en het gesleutel met een replica het wat langer kan duren maar na twee weken hoop ik toch wel dat het vanuit Polen verzonden kan worden. Is dit dus ongebruikelijk?
 
Gunfire heeft nogal een toename gehad aan bestellingen en hierdoor kunnen ze de druk niet aan. onder andere downgrades duren hierdoor lang.
 
  • Leuk
Waarderingen: PvtShitface
Ook ik heb bij Gunfire op 7-6-2018 twee replica's besteld. Een daarvan moet gedowngrade worden.

NABV pas is bevestigd per mail, en de status staat al enkele dagen op 'Ready'. Inmiddels ook een mailtje aan gewaagd, maar nog niks gehoord. De chat is overigens al dagen offline.
 
Niet verrassend dat de chat offline is en er geen reactie komt op de mail, het is daar ook weekend. Mijn ervaring over het algemeen is dat de support redelijk snel is in antwoorden en dat ik pakketjes ongeveer 5 dagen na bestelling in huis heb.
 
Vandaag een heel net antwoord gekregen van Customer Support:

''Hello,

I do see a previous agent did respond to your NABV email and I can confirm it has been successfully added to your order.

With the above said, we are sorry to inform that due to the period of increased workload your order will be delivered later than we planned initially. I'm afraid I do not have a specific date for your order's dispatch yet, however, please know we will be working diligently to send your order as soon as possible.

Feel free to respond to my email at any stage, should you require any further assistance.

We would like to apologize for all the inconvenience and delays so far.

Best Regards,
Damian Witkowski
Customer Service Specialist''

Kort daarna werd mijn pakket bij UPS afgeleverd en ontving ik een track and trace nummer. Hopelijk in een week binnen!
 
Hier hetzelfde! Ontving vanochtend een soortgelijk mailtje en een paar uur daarna een track&trace.
 
Ik haat het om te bashen op webshops, maar ik vind toch (helaas) dat mijn verhaal even moet melden.

In April wat gekocht bij hun, op tijd verstuurt maar om de een of andere reden is de pakketdienst hier nooit langs geweest. We kunnen het namelijk zien als er aangebeld is en we niet thuis waren, maar dit is nooit het geval geweest. Het duurde dus vrij lang en ineens zag ik op de track and trace dat het pakket terug gestuurd was naar Polen! Dit is helemaal niet de schuld van Gunfire.pl maar wel erg vervelend.

Gunfire vervolgens een mail gestuurd waar ik geen reactie op kreeg. Na 6 a 7 mailtjes en weken verder kreeg ik eindelijk een mail terug of ik het pakket nogmaals gestuurde wilde hebben of m'n geld terug. Ik koos voor het pakketje overnieuw sturen maar dit gebeurde ook weken niet. Uiteindelijk weer gemaild en weer gemaild dat ik m'n geld terug wil. Het is nu 27-8 terwijl ik op 21-4 heb besteld en ik heb zowel mijn geld niet als mijn pakketje.. 4 maanden is in mijn ogen echt onacceptabel.

Het is ronduit een drama om met deze gasten te communiceren en ik heb dus totaal geen goede ervaring met Gunfire. Ik lees veel positieve verhalen over mensen die wel hun pakket krijgen en dan gaat alles goed. Maar zodra er iets mis gaat of niet klopt aan je order begint het gezeur. Just keep this in mind when ordering ;)
 
De communicatie via de mail is altijd erg traag inderdaad, maar verder ben ik er altijd erg over te spreken! balen dat het zo tegen viel Bax, ook zulke dingen moeten hier gepost worden natuurlijk.
Ik heb mijn gunfire pakketjes meestal binnen 1 of 2 weken op de mat overigens.
 
Een hele doos zooi gekocht bij gunfire. Binnen 5 dagen aangekomen en natjes (stevig) verpakt. Niet veel betaald en toch heel veel ontvangen.

Ga hier zeker nog meer bestellen!
 
  • Leuk
Waarderingen: Crix
Iemand enig idee hoe gunfire.pl tussen nu en een jaar geleden heeft gepresteerd? Zit er aan te denken een LCK replica te bestellen daar (en weinig alternatieven helaas qua winkels).
 
Ik heb nog nooit problemen gehad met gunfire, 2 replicas gekocht daar. maar heb ook al mindere verhalen gehoord...
 
Over het algemeen gaat de levering goed. Mijn ervaring is wel dat het terug sturen/ ruilen of reparatie onder garantie van replica's een langdurig proces is. In mijn geval moest ik eerst twee weken wachten voordat ze de terug gestuurde replica in behandeling werd genomen. ( Schijnt een voorwaarde te zijn?) En was ik dik een maand verder voor dat ik de gerepareerde replica terug kreeg.
Maar verder is het bestellen bij Gunfire het zelfde als bij een Nederlandse webshop.
 
  • Leuk
Waarderingen: Pietjepuk123