Gunfire.pl

Baldy

Active Member
27 jun 2014
32
10
Trophies
3
Hier even een opsteker voor Gunfire,


Ik heb al vaker bij Gunfire wat besteld ,Gear en Replica,s


Maar dit keer zocht ik een back-up replica voor weinig


Dus ik op blackfriday een MP-5 SD6 van JG. (ja ik weet het een cheapshit merk)


Maar goed het is maar voor er bij (en de heb), en dat voor € 85,-


Komt keurig verpakt aan, en ik maak het pak open ,en zie dat de Silencer kapot is!!


Ik een paar foto,s gemaakt en gemaild naar Gunfire,met de uitleg


Sturen gewoon zonder problemen of vragen een nieuwe silencer op ,en dit keer van metaal!!


Ik zeg top service van Gunfire!!!
 
  • Leuk
Waarderingen: thomas
Mijn SA-A03 miste zelf een rear iron-sight. Twee emailtjes later en een nieuwe iron sight is op de post.


Heb je al eens gechat met ze? Marek doet het zelf geweldig vind ik.
 
<a class="Username" href="http://www.airsoftclubnederland.nl/forum/profile/561/Rubueno">@Rubueno</a>


Nee ik heb nog niet gechat met ze, doen we volgende keer ;-)


 
 
Mijn ervaring is ook zeer positief. Ik heb een aantal keer een replica gekocht. Van een van de replica's was er iets afgebroken. Na een mailtje te hebben gestuurd kwam er een nieuw onderdeel via de post.
 
Heb mijn E&L ook bij Gunfire vandaan. Perfecte shipping, zeer snel ook, alles zeer degelijk verpakt. Prima webshop.
 
Geen extra inklaringskosten vanuit Polen toch?

Ik heb een paar kleine dingetjes gevonden die ik nog nodig heb, beetje zonde als er weer extra kosten overheen gaan.
 
Jup, heb zelf ook alleen maar goede ervaring met Gunfire.
Hun klantenservice kan ik zelf niet beter wensen.
 
Op 13 februari op één of andere manier de safety lever van mijn SW-01a afgebroken na de eerste drie schoten, alleen maar door de replica op safe te zetten. Een mailtje gestuurd naar Gunfire; die sturen nu gratis zonder verdere vragen een nieuwe safety lever op.

Top!
 
Hey,

Als ik hier een replica bestel, moet ik dan een kopie van men pas opsturen? Of wordt dit gewoon opgestuurt

Groetjes dj
 
Na je bestelling en betaling stuur je een kopie van je NABV pas naar
nabv@gun-fire.com. Die plakken zij weer op de doos, werkt perfect.
 
Had een aantal vragen over verschillende Lipo's voor mijn Specna Arms SA-B03 (die nog in bestelling staat tot mijn pas binnen is). Via de chat gelijk wat linkjes gekregen van wat Lipo's die perfect kunnen en ook gelijk uitleg over de mogelijkheden in Volt enzo.. Super service!! Heb mijn winkelwagen al voor 500 euro gevuld :p nu wachten op mijn pas en bestellen.
 
Hatseflats! Flinke upsell gedaan als je daar alleen kwam voor lipo's ;) ;) Maar leuk om te horen dat ze je goed hebben geholpen.
 
Heb net een dan wesson 6inch revolver bestelt bij gun fire.. Stond verschillende betaal metodes ik heb betaal later aangeklikt? Omdat ik geen paypal acount heb en geen idee heb wat die andere dingen waren. Krijg ik dan het spul opgestuurd met soort van acceptgiro? Of moet ik het overmaken via me eigen bank? Iemand hier ervaring mee?
 
Hmmm, ik heb zelf ook geen idee, sorry!