Glock slede schiet ervanaf

Duncan

Member
17 jul 2014
8
0
Trophies
1
Kak! Ik zet net mijn primary op de grond om head on in mijn eentje een overmoedige sprintende aanval uit te voeren op wat tegenspelers. Een meter of 5 verderop heb ik mijn <b>Tokio Marui Glock</b> uit het holster en schiet voor de zekerheid eerst een keer in de lucht. Schiet de slede veel te hard naar achter (blijkbaar) want hij <b>komt niet meer naar voren</b>! De achterkant van de slede is van de 'rails' afgeschoten en wil er ook niet meer op. Ik heb de slede uiteindelijk moeten forceren. 

Voor de pot heb ik m wel getestfired. Geen probleem toen. 
Kan het zo zijn dat het magazijn te veel gas bevat? Dat hij daarom de slede met zo'n brute kracht naar achter slingert.
En is dit een bekend probleem?
 
teveel gas lijkt mij niet dat zou er dan gewoon via de de vul opening weer uitkomen onder het motto : Vol = Vol.mischien wel iets te krachtig gas gebruikt?? Hoe oud is je TM Glock? als de veer die de recoil op moet vangen en er voor zorgt dat de slede weer naar voren gaat te slap is geworden dan heb je ook kans dat hij te hard naar achter klapt.zie je andere beschadigingen aan de slede en het onderhuis?Ik heb er nog niet eerder van gehoord of gezien in de airsoft sport.wel bij een echte maar die knakker gebruikte zelf gemaakte ammo die veel te zwaar geladen was :p
 
Nog niet zo oud! 8 maandjes ongeveer. Ik zal eens naar de veer kijken, misschien die eens vervangen