Gemaakt met 3d printer

Olivier Duijvesteijn

Well-Known Member
Trophies
7
Ik vond het meenemen van bb's niet zo tof dus heb een leuke opslag bedacht in de vorm van een gasgranaat
En meteen 2 silencers gemaakt voor de looks
Kan alleen de fotos niet uploaden
 
Hierbij de gasgranaat
 

Bijlagen

  • 20190317_103352.jpg
    20190317_103352.jpg
    869 KB · Weergaven: 583
Oké, ik ga denk ik je mood verpesten, maar iemand moet het zeggen. Ik weet dat die granaat niet echt en niet kan ontploffen. Echter zijn met Airsoft in NL granaten verboden op paar uitzonderingen na laatste tijd, die totaal geen enkele gelijkenissen meer vertonen met granaten (O.a. geen lepel). Deze hebben lepel, lijken op 'echte' stun/flash granades: kortom erg in het risico gebied. Ik zou er zelf niet mee gaan reizen zo snel en elke organisatie gaat ernaar vragen als je die dingen op tafel zet.

Let op: is het direct verboden? Voor zover ik weet juridische gezien is het denk ik strikt gezien niet verboden. Het is wel zeker een grijs gebied in de praktijk.
 
@Olivier Duijvesteijn ziet er vet uit.
Zou inderdaad de granaten eerder voor thuis als bb opslag gebruiken zoals @JWieleman al aangeeft.

Gaat puur om de reaktie van imand die het ziet, en denkt te weten wat hij ziet...

Ik heb zelf al een x een opmerking gehad dat ik in de safety geen magazijn in mijn replica mocht hebben.... terwijl het dus geen replica was maar een speedloader (sl14).
 
Oh heb voor die SL14 met evo mags erin nog geen opmerkingen ontvangen, maar goed punt.

Die granaten gaan bij iedereen die ze ziet reactie opwekken vrees ik. Ze gezien recent nieuws in het publiek vertonen lijkt mij daarnaast een goede uitnodiging om aangehouden te worden, zo niet erger. Leuk idee voor thuis, netjes gemaakt en best strak geprint.
 
Leuk gedaan Kan je evt ook M4 Flash hiders maken? En evt kosten?
 
Terug
Bovenaan