Gearbox werkt niet

Olivier Duijvesteijn

Well-Known Member
7 jan 2019
315
36
Trophies
7
Ik heb vandaag de veer vervangen in de gearbox van mijn m4 nu draait de motor top maar zodra ik hem in de gearbox vast zet doet hij het niet lijkt wel of hij vast zit?
Iemand enig idee?
 
Ja hele gearbox moest eruit om de veer te vervangen motor (volgens mij) goed aangesloten draait rechts om
Hij ging 2 keer over en daarna lijkt het alsof hij vast zit
Je hoor hem wel klein beetje maar motor draait niet als hij weer in de gearbox zit
 
Zit je anti reversal latch wel goed?
Heb je aan de motor hoogte stelschroef gezeten?
Zit je piston wel recht erin?
Kunnen een hoop dingen zijn.
Ik denk dat je gewoon weer opnieuw open moet maken en alles weer op je gemak in elkaar moet zetten.
 
Zit je anti reversal latch wel goed?
Heb je aan de motor hoogte stelschroef gezeten?
Zit je piston wel recht erin?
Kunnen een hoop dingen zijn.
Ik denk dat je gewoon weer opnieuw open moet maken en alles weer op je gemak in elkaar moet zetten.

Voor mij is nog steeds de vraag is het een QD shell (gearbox dicht gebleven) of niet, want dat zal ook een hoop antwoorden geven. Voor mij is het nog niet duidelijk of hij uit de body moest of niet.
 
  • Leuk
Waarderingen: Roy Pie
Voor mij is nog steeds de vraag is het een QD shell (gearbox dicht gebleven) of niet, want dat zal ook een hoop antwoorden geven. Voor mij is het nog niet duidelijk of hij uit de body moest of niet.

Ja Idd nu je het zegt, het verhaal verteld alleen dat hij er hellemaal uit moest. Niet of hij ook open is geweest.
 
Zit je anti reversal latch wel goed?
Heb je aan de motor hoogte stelschroef gezeten?
Zit je piston wel recht erin?
Kunnen een hoop dingen zijn.
Ik denk dat je gewoon weer opnieuw open moet maken en alles weer op je gemak in elkaar moet zetten.
Ik geloof piston scheef? Heb hem ff weg gebracht voor de zekerheid