Hallo guys, nieuw hier.
Ik ben net nieuw in deze sport/ hobbie.
Heb sinds kort een JG aug a3 met een v3 gearbox. Nu heb ik heel entausiast de gearbox uit elkaar gehaald, omdat hij standaard 380
FPS schiet. Dus omdat ik sleutelen aan zo'n replica ook leuk vind, heb ik gelijk van les en nog wat besteld voor de gearbox. Middagje sleutelen en alles lekker nieuw in de smeer gezet, nu loop ik steeds tegen het zelfde probleem aan tot vervelends toe.
Cilinder (Modify type 01, piston head (modify) ,(SHS), veer (m100 =downgrade), tandwielen (16:1 specna Arms), tappet (modify).
Tandwielen (goed geshimd). Draaien keurig.
Doe hem netjes dicht. Alles zit naar mijn idee goed, sluit om te testen de orginele accu aan. EN DAN:
De piston wordt keurig volledig naar achteren geladen. Maar dan gaat het mis. Hij komt niet tot ontspanning waardoor de piston blijft zitten en niet terug schiet, nee hij blijft zitten en de tandwielen doen niks meer. Hij blijft op maximale spanning (piston). Draai alles weer open, 4x elke keer het zelfde. Zonder de piston en veer geprobeerd, ja hoor.. draait keurig. De piston is het zelfde formaat als de vorige piston.
Er is blijkbaar iets mis in dat deel nu van de gearbox. Mijn vraag ook omdat ik nieuw ben is of iemand hier ook tegen aan loopt of een idee / oplossing heeft hiervoor.
Fotos probeer ik nog te uploaden
Alvast bedankt, groeten Jan
Ik ben net nieuw in deze sport/ hobbie.
Heb sinds kort een JG aug a3 met een v3 gearbox. Nu heb ik heel entausiast de gearbox uit elkaar gehaald, omdat hij standaard 380
FPS schiet. Dus omdat ik sleutelen aan zo'n replica ook leuk vind, heb ik gelijk van les en nog wat besteld voor de gearbox. Middagje sleutelen en alles lekker nieuw in de smeer gezet, nu loop ik steeds tegen het zelfde probleem aan tot vervelends toe.
Cilinder (Modify type 01, piston head (modify) ,(SHS), veer (m100 =downgrade), tandwielen (16:1 specna Arms), tappet (modify).
Tandwielen (goed geshimd). Draaien keurig.
Doe hem netjes dicht. Alles zit naar mijn idee goed, sluit om te testen de orginele accu aan. EN DAN:
De piston wordt keurig volledig naar achteren geladen. Maar dan gaat het mis. Hij komt niet tot ontspanning waardoor de piston blijft zitten en niet terug schiet, nee hij blijft zitten en de tandwielen doen niks meer. Hij blijft op maximale spanning (piston). Draai alles weer open, 4x elke keer het zelfde. Zonder de piston en veer geprobeerd, ja hoor.. draait keurig. De piston is het zelfde formaat als de vorige piston.
Er is blijkbaar iets mis in dat deel nu van de gearbox. Mijn vraag ook omdat ik nieuw ben is of iemand hier ook tegen aan loopt of een idee / oplossing heeft hiervoor.
Fotos probeer ik nog te uploaden
Alvast bedankt, groeten Jan