Gearbox Upgrade?

Boru

Member
31 mei 2019
11
1
Trophies
2
Ik was laatst aan het twijfelen om mijn M27 te verkopen en nu heb ik besloten om het te upgraden, maar ik ben niet echt bekend met mijn gearbox, mijn vriend en ik hebben al een lijst met welke onderdelen ik er in ga doen. Alleen zit ik te twijfelen of ik het zelf moet proberen of dat ik het laat doen aan een een airsoft winkel die het voor me kan doen.
Welke plekken doen dit en welke raden jullie me aan?

ps. Ik heb er al een madbull precision barrel in van 363mm/6.03
 
Laatst bewerkt:
Als dit je enige replica is en jij hebt geen ervaring met upgraden, dan adviseer ik je dit te laten doen. Als je wel een tweede replica hebt gekocht zoals ik je eerder adviseerde en je wilt graag leren techen, doe het dan vooral zelf. Ikzelf vind techen erg leuk om te doen, maar het is voor je eerste keer wel een leerproces: veel proberen, veel onderzoek op internet en niet bang zijn fouten te maken. Zelf kunnen techen kan heel veel opleveren, besparen op een tech, leuke tijdsbesteding buiten het veld, je leert veel over techniek (als je dat nog niet wist).

Post ook even die upgrade lijst die je al hebt samengesteld. Wil je er een dmr van gaan maken of hou je het als een assault?
 
  • Leuk
Waarderingen: Boru
Als dit je enige replica is en jij hebt geen ervaring met upgraden, dan adviseer ik je dit te laten doen. Als je wel een tweede replica hebt gekocht zoals ik je eerder adviseerde en je wilt graag leren techen, doe het dan vooral zelf. Ikzelf vind techen erg leuk om te doen, maar het is voor je eerste keer wel een leerproces: veel proberen, veel onderzoek op internet en niet bang zijn fouten te maken. Zelf kunnen techen kan heel veel opleveren, besparen op een tech, leuke tijdsbesteding buiten het veld, je leert veel over techniek (als je dat nog niet wist).

Post ook even die upgrade lijst die je al hebt samengesteld. Wil je er een dmr van gaan maken of hou je het als een assault?

Ik hoor graag of ik wat mis en als ik iets anders moet nemen in plaats van wat er hier onderstaat
( ik twijfel of ik er een dmr van wil maken want dan heb ik een minimum afstand van 15meter)

Gunfire:
Piston head + cylinder head for v.2
SHS Piston - 14 Narrowed Teeth
Set of High Speed 13:1 reinforced thread-wheels
SHS Aluminum type 1 cylinder
Sealed nozzle for the M16 A2 / M4 type replicas


Skirmshop:
SHS High Torque Motor – Long Shaft

Unit13shop:
GATE TITAN V2 BASIC MODULE


 
Ik moet zeggen vind het lijstje toch wel tegen vallen. Nozzle is niet de juiste lengte (20mm), terwijl specna's een 21mm gebruiken, grote kans op leaks dus. Een half width rack is nergens voor nodig op een non torque gear set. Op de cylinderhead en pistonhead combo is het niet makkelijk de AOE te corrigeren en dat ga je wel nodig hebben met die motor en gear combo, also wat ga je doen tegen PME als je op sub 1.2 joule blijft?

@Maffo 416 modellen hebben nog oude specna parts, meestal passen de O-ring nozzles niet geweldig op de stock cylinderheads.
 
  • Leuk
Waarderingen: Maffo