gearbox springt open

Update: Na het installeren van een volle accu is er elektronica doorgebrand in de ingebouwde mosfet. Ik heb even gekeken en het lijkt op de capacitors. Ik breng de gearbox naar een winkel om hem helemaal te laten nakijken en te laten repareren. Tot zo ver mijn eigen Gearbox avontuur :(

iemand suggesties voor goede plakken om hem te laten repareren? Met ook goede prijzen :p

Nu is het tijd om de sniper dan maar te mishandelen, gelukkig zit daar geen geearbox in :p
 
Laatst bewerkt:
Ai dat is zuur.

Ik doe alles zelf dus heb geen ervaring met reparaties services van winkels, maar ik ben altijd goed geholpen bij de combatshop (ijsselstijn) en bij com-bat (Geldermalsen). Ik weet ook dat zij beide reparaties uitvoeren. Geen idee kwa prijzen alleen.
 
  • Leuk
Waarderingen: NielsHoffland
Ai dat is zuur.

Ik doe alles zelf dus heb geen ervaring met reparaties services van winkels, maar ik ben altijd goed geholpen bij de combatshop (ijsselstijn) en bij com-bat (Geldermalsen). Ik weet ook dat zij beide reparaties uitvoeren. Geen idee kwa prijzen alleen.

Het is zeker zuur, maar niks aan te doen nu. Dan maar gaan oefenen met mijn sniper. :rolleyes:

Ik heb beide al een mailtje gestuurd, ik kijk even waar ik de beste deal ga krijgen. En hopelijk bljift dat onder de 100 euro :p.
 
Ik ken een adres hier in Den Haag, bij Dutchstockhouse daar heb ik m'n SVD laten repareren/nakijken. Die hanteren vaste prijzen qua reparaties en upgrades (exclusief onderdelen) (45,- reparaties en 75,- voor upgrades)

Ze zijn erg goed in hun werk, en houden je op de hoogte. En je wordt gebeld zodra er iets extra's moet gebeuren en wanneer ie klaar is ;)

Edit: Wel zuur dat je GB is doorgebrand though D:
 
  • Leuk
Waarderingen: NielsHoffland
Ik ken een adres hier in Den Haag, bij Dutchstockhouse daar heb ik m'n SVD laten repareren/nakijken. Die hanteren vaste prijzen qua reparaties en upgrades (exclusief onderdelen) (45,- reparaties en 75,- voor upgrades)

Ze zijn erg goed in hun werk, en houden je op de hoogte. En je wordt gebeld zodra er iets extra's moet gebeuren en wanneer ie klaar is ;)

Edit: Wel zuur dat je GB is doorgebrand though D:

Ik zal ze even mailen, Thanks voor de tip!
 
  • Leuk
Waarderingen: Camilo
Je kan ook eens contact opnemen met de jongens van Com-Bat.

Mijn ervaring is dat ze je niks aansmeren, maar echt met je meedenken over wat je nodig hebt ook al is dat een goedkoper onderdeel.

Heb geen ervaring met de sleutelservice aangezien ik zelf altijd alles zelf doen, maar Maikel zelf is begonnen met de winkel omdat hij zelf altijd aan replica’s sleutelde en heeft dus van z’n hobby z’n werk gemaakt.

Succes in ieder geval!

Groet,
Peter
 
  • Leuk
Waarderingen: NielsHoffland en victor
Je kan ook eens contact opnemen met de jongens van Com-Bat.

Mijn ervaring is dat ze je niks aansmeren, maar echt met je meedenken over wat je nodig hebt ook al is dat een goedkoper onderdeel.

Heb geen ervaring met de sleutelservice aangezien ik zelf altijd alles zelf doen, maar Maikel zelf is begonnen met de winkel omdat hij zelf altijd aan replica’s sleutelde en heeft dus van z’n hobby z’n werk gemaakt.

Succes in ieder geval!

Groet,
Peter

Combat heb ik als eerste gemailed, altijd goede dingen over gehoord. Alleen reageerde ze niet op mijn vorige bericht over het inbouwen van een Wolverine Bolt. Dus hopelijk reageren ze nu wel.
 
Combat heb ik als eerste gemailed, altijd goede dingen over gehoord. Alleen reageerde ze niet op mijn vorige bericht over het inbouwen van een Wolverine Bolt. Dus hopelijk reageren ze nu wel.

Check even goed je spam folder. Want om de een of andere reden blijven hun mails bij mij daarin terecht komen.
 
  • Leuk
Waarderingen: NielsHoffland
Combat heb ik als eerste gemailed, altijd goede dingen over gehoord. Alleen reageerde ze niet op mijn vorige bericht over het inbouwen van een Wolverine Bolt. Dus hopelijk reageren ze nu wel.
Wolverine spullen gewoon zelf doen.. Is écht goed te doen..

Filmpje op het youtube kanaal van wolverine waarbij Rich eea uitlegt, staat alles in.
Daarnaast is hun support via de mail écht top
 
  • Leuk
Waarderingen: NielsHoffland
Wolverine spullen gewoon zelf doen.. Is écht goed te doen..

Filmpje op het youtube kanaal van wolverine waarbij Rich eea uitlegt, staat alles in.
Daarnaast is hun support via de mail écht top

Ik hoor inderdaad goede dingen over wolverine, alleen moeten tijdens de modificatie gaten geboord worden enz. Dat durf ik niet aan met onderdelen van +-300 euro.


Update: Ondertussen heb ik contact gehad met Com-Bat, zij raden mij aan om een gehele nieuwe gearbox erin te zetten. Dat is volgens hun een betere oplossing voor het geld. Zijn er mensen die ervaring hebben met dit soort zaken?
 
Update: Na veel pijn en moeite doet hij het weer! Samen met Valmijaan de gearbox opnieuw in elkaar gezet. En alles werk weer! En ik ben van 330FPs naar 358FPS gegaan. Minimaal kreeg ik 355FPS en Maximaal 358 :D Dus ik neem mijn gereedschap mee om de veer te vervangen als hij niet door de FPS komt.
 
Je kunt ook de veer een tijdje (weekje) gespannen weg leggen.. Scheelt weer een 10 a 20 FPS. Zit je veilig zonder knutselen ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: NielsHoffland
Je kunt ook de veer een tijdje (weekje) gespannen weg leggen.. Scheelt weer een 10 a 20 FPS. Zit je veilig zonder knutselen ;)

Klopt, alleen heb ik morgen een skirm bij Blackout. En kan ik de veer volgensmij niet spannen met mijn EFCS. Kan namelijk geen halve cycle maken.

En ik kan eventueel morgen ook een replica lenen als het hij er echt niet doorheen komt.
 
  • Leuk
Waarderingen: michiel80