@ChaoSState Ik denk dat ik de verkeerde heb toegevoegd. Degene die ik heb toegevoegd is inmiddels 122 dagen niet online geweest :p
 
@Foodie88 binnenkort komt de christmas sale zeiden ze al op Facebook ;)

Ik heb volgende week twee weken kerst en ga wel een paar uurtjes aan Squad besteden. Zal jullie toevoegen op steam voor wat toffe squad actie :D

UITERAARD heb ik een mic. Je speelt die game niet zonder, klaar, uit BASTA!
 
  • Leuk
Waarderingen: Kallisto en ChaoSState
Verwacht maar niet zo veel van mij op squad. Het enige wat ik speel op Steam is Rocksmith 2014. Wel speel ik Project Reality. Dat is toch bijna hetzelfde?:D
 
@Kallisto ik heb twee profielen met dezelfde naam en twee accounts :p
Dus dat kan goed kloppen. Maar ik had jou ook al toegevoegd.

@Jan ik ben ook vrij tussen kerst en oud en nieuw, dus ik kan dan ook wel wat gamen :)
 
@ChaoSState Ik heb jouw verzoek écht (nog) niet ontvangen, hoor. Maar ik heb jouw Steam-profiel opgezocht en ik zag een profiel dat bevriend was met @Hertenvacht :) Dus ik heb jullie beiden een vriendschapsverzoek gestuurd :)
 
  • Leuk
Waarderingen: ChaoSState
Er stonden twee kallistoo's in de lijst, dus ik heb denk ik de verkeerde een bericht gestuurd :p
 
@Foodie88 binnenkort komt de christmas sale zeiden ze al op Facebook ;)

Ik heb volgende week twee weken kerst en ga wel een paar uurtjes aan Squad besteden. Zal jullie toevoegen op steam voor wat toffe squad actie :D

UITERAARD heb ik een mic. Je speelt die game niet zonder, klaar, uit BASTA!

@Kallisto ik heb twee profielen met dezelfde naam en twee accounts :p
Dus dat kan goed kloppen. Maar ik had jou ook al toegevoegd.

@Jan ik ben ook vrij tussen kerst en oud en nieuw, dus ik kan dan ook wel wat gamen :)

Zelfde hier. Hit me up :)
 
Mocht er iemand nog twijfelen om Squad aan te schaffen.. Deze is nu (tijdelijk) in de aanbieding!
Van € 36,99 voor € 24,04 (35% korting) :)

De game "Insurgency" valt ook goed in de smaak bij de mensen die Squad leuk vinden. Deze is ook in de aanbieding!
Van € 9,99 voor € 1,99 (80% korting) :)

Dit geldt trouwens voor meerdere games (zie hier). Let wel op, dit is tijdelijk.

Edit: typo
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: WaterIsNat en Stey
Nice! Insurgency vandaag aangeschaft. Idd best een leuke game. Wat meer old skool met verschillende paden die je kunt nemen, maar lang geen verkeerd spel :)
 
  • Leuk
Waarderingen: Pietjepuk123
Nice! Insurgency vandaag aangeschaft. Idd best een leuke game. Wat meer old skool met verschillende paden die je kunt nemen, maar lang geen verkeerd spel :)

Insurgency is lekker realistisch qua 'hits'. Geen 100 HP bars waar je 3 magazijnen in leeg moet schieten, maar gewoon 1 of 2 goed geplaatste schoten en om gaat de vijand. Maakt het spel veel tactischer als dat ge-bunny-hop in de rondte. :D
 
Ik ga het ook aanschaffen. Het ziet eruit als een game die op mijn PC nog goed kan draaien.
Hopen dat ze wel AK's hebben daar =P
 
Yep, AK/Galil, alles voor de aanstormende Rus. Toen ik Insurgency speelde, gebruikte ik meestal een AK of M16 met silencer en red dot. One-hit kill op vijanden die geen armor dragen en niemand weet waar je zit :p
 
Ik heb altijd de RPK gebruikt. Support werkt ook erg goed daar.
 
In mijn kerstpakket zat dit jaar een cadeaubon voor Bol.com.
Gelijk 2 dvd's gescoord met games.
Transport Fever en een verzameling dvd van C&C.
17 games en expansion packs ineen voor maar iets van €15,-
Ik ga weer helemaal los op mijn laptop onderweg op de truck. :p
 
  • Leuk
Waarderingen: Sadiek en Jan