Ik game enkel op de PC en wel de volgende games:
  • Arma 3 (life)
  • Squad
  • Rocket League
  • The Forest
  • Out of Reach
  • Call of Duty: Black Ops
Dat was het wel zo'n beetje :) Mocht iemand een keer samen een game willen spelen, PM me :)
 
Op dit moment speel ik from time to time (niet veel tijd door werk) Call Of Duty 4, MW2 en de nieuwste Battlefield!
 
Op dit moment speel ik from time to time (niet veel tijd door werk) Call Of Duty 4, MW2 en de nieuwste Battlefield!

Call of Duty heb ik wel erg veel gespeeld, de laatste tijd (helaas) niet meer. Misschien toch leuk om weer eens te doen :) Ik hoop dat de Remastered Edition snel los verkrijgbaar is :p
 
COD4 Remastered zal waarschijnlijk nooit los verkocht worden, vrees ik. Ook nu is het al geen aparte key, het is dezelfde key als Infinite Warfare.
 
Ik heb ook *nog* geen Squad maar wil het nog wel halen. Mijn steam is Foodie88, als je me wil toevoegen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Hertenvacht
Mijn steam is TransientStateChaos en ik heb ook squad. Bij mij werkt het alleen net.
 
Hebben jullie ook allemaal mics dan? Ik heb nog niet veel tijd in de game gezeten, maar ik vind het erg onhandig als er mensen (en vooral SquadLeaders) zonder mic in de server zitten. Ik heb verder ook geen vrienden die Squad hebben, dus lijkt me wel leuk om een keer hier wat te regelen :) Mijn Steam is: "kallistoo" (dubbel o).
 
Ik heb ook squad en een headset. Mijn steam naam is waterisnat1 of Water Is Nat, 1 van die 2 moet werken :)
 
PS4 speler meld zich: MrKnown86

Speel voornamelijk Siege op het moment en uiteraard is een headset aanwezig :)
 
@ChaoSState Thanks man. Ik heb op dit moment nog geen Squad maar dat komt wel. Even checken of ik ergens een goedkope key vandaan kan schnabbelen ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: ChaoSState
@ChaoSState Heb je "kallistoo" wel met twee o's getypt? Ik heb namelijk nog geen vriendschapverzoek ontvangen :confused: Zijn geen nulletjes, he? :p