Dat had ik eerst ook xD Ik heb een wat oudere kaart (670 gtx) en dat is de eerste nvidia die ik heb sinds lange tijd.
Maar zo te lezen heb ik nog een hoop te upgraden.
 
@Jan: als je hardcore WW1 wilt, moet je Verdun eens proberen!

Oh ja idd! Die staat al in mijn steam-wishlist. Omdat ik weinig tijd heb om te gamen, ben ik wel krenterig met games die ik in totaal maar een paar uur speel ;)

Ben helemaal vergeten dat ik dat Battlefield gedrocht van een hardline ook niet heb gehaald nee! Fight the power!
 
Ja had er veel leuke dingen over gehoord , "'Tom Clancy's The Division"' , met de nodige ING punten konden mijn maat en ik 2 exemplaren kopen voor 20 euro per stuk , en echt geen minuut spijt van gehad , mijn voorkeur is first person maar dit heeft ook zijn leuke kanten , ik ben echt een liefhebber van coop , samen met je maten tegen de computer en echt dit is niet alleen gewoon een spel in mijn ogen , soms gewoon rond wandelen zonder missie , je komt vanzelf wel wat tegen op je pad en je verbazen over de omgeving , het leeft het is groot , het veranderd en past zich aan , en dan weer die sneeuw , dat water op de grond die vuiligheid om je heen , je bent gewoon effe er uit zo ervaar ik dit echt , echt bizar gaaf .

Wat ik wel jammer vind dat je niet gewoon langzaam kan lopen , bukken , plat liggen dat soort dingen maar dat mag de pret niet drukken , het is echt jaren geleden dat ik zo enthousiast was over een spel .

Er zijn nu ook 2 ad-ons en er komt een derde aan voor niet al te veel geld , yep voor zoiets als dit heb ik mijn dikke pc ooit gekocht , alhoewel in PC termen is ie bijna antiek voor de grap mijn pc specs : Moederbord Sabertooth x58 , Pentium 950 i7 3.07 ghz , 8 gig geheugen video kaart , G force GTX 680(2gig) , toender tijd ik denk zo'n 4 jaar geleden wat het een geweldig systeem , maar dat ik dit spel nog op de hoogste setting kon draaien had ik niet verwacht , zo'n 27 inch scherm hakt er ook vaak in .

Vroeger kocht ik elk jaar een nieuwe PC , achteraf was dat waanzin , nu gebruik ik mijn HPA fles eens in de 3 maanden om die pc schoon te blazen , zo hou je echt je pc veel langer heel .

Pfff weer een heel verhaal :)

Groet

Robin
 
Laatst bewerkt door een moderator:
  • Leuk
Waarderingen: Jan, Sadiek en Vladimir
Na Black Ops 2 / Modern Warfare 3 ben ik gestopt met Call of Duty Games te kopen.
Na Battlefield 4 ben ik gestopt met Battlefield games te kopen.

Sinds 1989 zit ik achter de Nintendo (NES 8 bit), deze dagen speel ik Modern Warfare 2 (net weer Prestige in gegaan) en geniet nog té erg van de oudere games van de Elder Scrolls en Fallout series. Nu speel ik weer TES4 - Oblivion.

Met de nieuwere games vind ik dat er té veel herkauwd wordt óf te ver gezocht is.Battlefield 3 en Modern Warfare 2 vond ik dé beste games van elk hun reeks. Daarna ging het helaas bergafwaarts. Infinite Warfare (AW ook) is voor mij 'Halo on crack', Hardline was een uitmelker. Door Battlefield 1 in de eerste wereldoorlog te laten afspelen vond ik wel een goede keuze.

Gelukkig nu airsoft als een hobby erbij, een volwassen vervolgstap.
 
Alleen zoals Jan aangaf wat betreft Bf1, je zou verwachten dat het merendeel met bolt action geweren zou vechten maar het is weer zo,n arcade full auto ding geworden erg jammer , en ja airsoft als vervolgstap , inderdaad en je bent na afloop minder gaar dan een paar uur gamen , wel moe wellicht maar het voelt gezonder .
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan
The Division ben ik nooit aan begonnen, ik voelde me zwaar opgelicht door de zogenaamde 'Ubisoft downgrade', oftewel, tijdens de E3 een geweldige, spectaculaire trailer laten zien met absoluut de mooiste graphics tot dan toe en wanneer het spel uitkomt zijn de graphics totaal niet meer vergelijkbaar met de trailer. Paar voorbeelden zijn Watch Dogs, Rainbow Six Siege en uiteraard ook The Division. Ook de vijanden die absoluut kogels vreten is niks voor mij.

Nog een schandalig filmpje over de Ubisoft downgrades:

Ik kan de verwarring over BF1 begrijpen en ook het onbegrip dat de focus niet ligt op bolt action. Maar de BF franchise is daar gewoon niet geschikt voor. Het is gebaseerd op verschillende classes met ieder hun eigen sterktes en zwaktes en wanneer je alles op één soort wapen zet (en het niet zo hardcore is als bijvoorbeeld Verdun) dan wordt het een enorm gecamp denk ik. Zoals eerder vermeld, is Verdun er om dit gat op te vullen. Een andere leuke is Day of Infamy maar dat is WWII, niet WWI. Gebaseerd op de Insurgency engine, bekend om z'n hardcore damage model.

Ik moet zeggen dat ik BF1 één van de best gebalanceerde Battlefield games ooit vind. Elke class heeft duidelijk zijn eigen effectieve bereik. De assault class is op short range het meest effectief met snelschietende SMGs en shotguns. Deze wapens worden echter bij een afstand van 40-50m + al zeer waardeloos. Daarna komen de medic en support classes aan bod en als laatste de scout class. Ik ben al heel blij dat ze besloten hebben veel minder wapens in het spel te stoppen dan in Battlefield 4. Daar zag je door de bomen het bos niet meer en wapens waren totaal niet meer te onderscheiden.
 
Ik heb tom clancy the division gespeeld, maar was na het uitspelen van de campaign heel erg verveeld, de game is eigenlijk een kleine single player en dan 90% "multiplayer", tussen aanhalingstekens dan, want zolang je niemand aanvalt en gewoon een beetje missies doet in the dark zone, heb je eigenlijk bijna geen enkele vorm van multiplayer. Ik heb het dus niet meer gespeeld nadat ik alle single player stuff had gedaan, wat ook behoorlijk saai was door het repetitieve van de eindbazen, sidequest en mini-events.

Ik snap niet dat mensen haat op BF1 hebben vanwege het onrealistische aspect want ze hebben dat zover ik weet nooit beloofd? De balance ben ik het nou niet helemaal mee eens als ik soms een dubbele accurate headshot krijg van een LMG, of op long range wordt geowned door een SMG terwijl ik zelf met een semi auto rifle speel of de soms belachelijke fire rate van shot guns. Ondanks de kleine dingen die vast nog wel worden verbeterd met updates, ben ik wel zeer tevreden met deze battlefield. Eindelijk eentje die weer leuk is om te spelen na hardline en battlefront.
 
Wat betreft de balance, de LMGs zijn behoorlijk onaccuraat, dat moet dan toeval zijn geweest. De SMGs zijn na een meter of 50 echt niet meer effectief, dan moet een semi auto rifle van de medic gewoon winnen. De beste shotgun (10A Hunter) is juist degene met de laagste firerate, die heeft namelijk de minste spread. De andere, soms sneller schietende, hebben veel meer spread dus je raakt veel minder daarmee.
 
Klinkt allemaal erg goed over dat BF1.
Lijkt mij wel interessant.
Is het single play of ook veel multi gamen?
 
@Vladimir: De single player stelt niet veel voor, daar zou ik het niet voor kopen. Het gaat vooral om de multiplayer, die is erg leuk en divers, hoewel het spel op dit moment nog niet af is. Er ontbreken nog veel dingen en er zitten nog redelijk wat bugs in. Maar laat je dat niet ontmoedigen, ik heb er al veel plezier aan beleefd.

Ik geloof dat dit op het moment de goedkoopste is (€39,99): https://spiele.juke.com/product/2383460

EDIT: Scratch that, dat is de Duitse versie. Beste is dan deze: http://www.cdkeys.com/pc/games/batt...m&utm_medium=referral&utm_campaign=allkeyshop
Op hun FB pagina (van cdkeys.com) kun je nog een 5% off coupon scoren, die brengt de prijs dan op €41,22.
 
Een hoop geld voor een multi gamer.
Nee,ik wacht nog ff tot hij wat goeikoper word.
Wil toch meer een single player game erbij voor op de truck.
Online games heb ik al genoeg en gratis.:p
 
Misschien de Skyrim Legendary Edition? :D Te krijgen voor slechts €8,98
 
Pfff,das nx voor mij.:eek:
Als je kijkt naar wat ik doorgaans play.
Silent Hunter-4
Combat Arms:cool:
World of tanks
World of warplanes
Medal of Honor
CoD-4
Dan zie ik mijzelf nog geen oertijd gevechten spelen.o_O
 
Hmm nee dan kan ik je begrijpen inderdaad ;) qua shooters is er vrijwel niets meer te vinden dat geen 'throwaway' single player modus heeft. Alles draait tegenwoordig vrijwel om de multiplayer modus - ik vind dat in sommige gevallen wel jammer.

Ik wilde je nog de nieuwe HITMAN aanraden voor een leuke single player ervaring maar toen bedacht ik me weer dat deze ook voor de single player constant online connectiviteit vereist :confused: Misschien is dan Hitman: Blood Money wel weer wat voor je, kun je ook voor een knaak krijgen en is nog prima speelbaar vandaag de dag.
 
Laatst bewerkt:
The Division heb ik nog liggen. Inderdaad na het voltooien van de main story line was ik het wel een beetje zat. Heb nu voor "lekker goedkoop" in de PS Store Assassin's Creed Black Flag gekocht. Dus daar ben ik nu mee bezig. Alles op de PS4 (profile).
 
Zoals ik er met airsoft in WWII stijl bij loop, game ik ook
Speel al mijn games op de pc

Speel met name
Day of defeat
Call of duty 2
War thunder

Verder ook enorm fan van
Red Alert Command and Conquer 2
left 4 dead(2)
GTA 5(online)
Half life(2)(ep1)(ep2)(en ooit nog 3)

Moderne games, nee niet mijn ding. Doe mij maar old skool
 
Speel nu voornamelijk ook BF1. Kan mij er prima mee vermaken. Nu level 50 en speel voornamelijk in full squad setup met 4 vrienden.
Daarnaast ARMA, DayZ, Squad, Red Orchestra 2 en de vreemde eend in de bijt: "Farming Simulator". Als ik gewoon even geen stress, deadlines of snel flitsende beelden wil hebben is dat spel echt ideaal.