Inderdaad .1e dag 3 potjes gespeeld, vond er niet zoveel aan. 2e dag 1e 3 potjes gewonnen .vind het nu awesome.
Je hebt even nodig voordat je weet wat je moet looten en dat je niet met 2 shotguns rondrent terwijl je het niet weet.
Vind zelf de wapens na 20 potjes nog steeds erg op elkaar lijken
 
3-4 potjes gespeeld en kan er niet in komen, teveel random shite en lijkt teveel op fortnite voor mijn gevoel. Ik heb meer met de battle royales waar het gewoon om de gun play gaat en tactisch spelen in plaats van een hoop abilities waar je ook nog weer rekening mee moet houden. Desondanks grafisch en hoe het in elkaar steekt zit het wel goed, vandaar ook logisch dat er al zo snel, zoveel spelers zijn.
 
Laatst bewerkt:
Ja na 3-4 potjes heb ik het spel weer eraf gegooit.
Toen ik weer door een paar maten erin getrokken werd legde ze een beetje uit welke wapens wel tof zijn en toen kwam ik er aardig in.
Moet toegeven dat ik de abilities nog totaal niet gebruik en ik daarom maar gewoon lifeline gebruik zodat ik makkelijker teammate kan reanimeren en zijn ultimate moet je buiten gevechten gebruiken voor betere armor ect.

Ik vond blackout ook geniaal, gaat helemaal om de gunfight maar het aantal campers dat gewoon in een hoek gaat zitten met 1 replica ( :p ) haalt de lol er vaak af. Je kan er met dit spel dmv die abilities er nog iets tegen doen gelukkig.
 
Vond Titan Fall 2 eigenlijk erg goed. Speelde gewoon lekker, gear was gaaf, erg veel te leren / te doen, skill in het spelletje werd echt beloond.

En nu dit in gratis Battle Royale mode. Zelfde gear, in een soort light variant. Ik bedoel echt tactical gameplay is het niet, maar heeft voor een arcade game wel veel meer te bieden.
 
  • Leuk
Waarderingen: sherlockzor
Naja, als je denkt dat skill niet wordt beloont in dit spel dan heb je nog geen skill ;)
 
Het is wel zo dat dankzij de hoge TTK teamplay veel belangrijker is in gunfights.

Ik vind het schitterende en verfrissend in het BR gerne. ga ik weer ettelijke uren aan verliezen.

best of all. het is polished on release. hoelang is dat geleden dat een game polished was on release?
 
Polished zegt me niet zoveel maar de hoeveelheid bugs en hoevaak ik op de playstation niet het spel opnieuw moet opstarten of teammates waarbij game crashed
 
Polished sure, stable HELL NO, het crashen van de game gebeurd regelmatig en is zeer irritant doordat je niet terug komt in de game.

Oh? Heb na een aantal uren nog geen problemen ondervonden...

Ja soms liggen de servers eruit, maar crashes heb ik niet gehad. Tot nu toe met een aantal mensen samen gespeeld, en de enige die crashes had, had z'n nieuwe systeem niet voldoende op stabiliteit getest... (niet zeggende dat dat hier ook het geval is, maar het checken misschien waard?)
 
Ik heb al meerdere malen gehad dat mensen at random weg gaan en zelf ook al een keer gehad dat ik landde en de game eruit knalde. Nee heeft niks met stabiliteit te maken, want dan was mijn hele systeem eruit geknald, niet een game plus ik draai niet eens overclocks.
 
1x gehad dat de game vast liep en meerdere malen dat spelers gewoon weg gingen of tijdens de drop een compleet andere kant op vliegen.. Ik hou het maar lekker bij pubg solo, en door apex legends, weer begonnen met titanfall 2 lol
 
Mja, ook even snel weer erop gegooid. Ik vind TitanFall 2 ook leuker eigenlijk. Zit gewoon beter en vollediger in elkaar zeg maar.

En daarbij komt dat het nu een paar jaar later een stuk beter draait dan op m'n GTX1080 van toen.
 
grrrrrrrrrrr paar dagen geleden Insurgency sandstorm gekocht , draaide goed op de hoogste settings , +- 50 fps , echter nu zonder iets te veranderd te hebben draait het als dikke stront , veel stutters , het ineens verdwijnen van objecten , soms geen hoofden soms zie je alleen de plate carriers als je met zijn allen in de truck zit , we spelen voornamelijk Coop met een eigen server .

Ik kan natuurlijk van alles proberen , drivers opnieuw , steam opnieuw installen settings veranderen maar vrees dat het spel nog niet helemaal is wat het moet zijn , iemand nog even een gouden tip ?

Draai met een I7 950 8 gig en een 1060 6 gig , en nogmaals de eerste 3 dagen geen centje last , erg vaag allemaal , verder wel een gaaf spel , kanonne wat is die AI lastig :confused::confused:
 
Windows toevallig uit zichzelf weer "handig" geweest met het updaten van drivers in Windows update?

https://www.windowscentral.com/how-disable-automatic-driver-updates-windows-10
(sorry, site met veel reclame zooi, makkelijk ook zelf te googlen)

Insurgency Sandstorm draait inderdaad niet zo lekker, verder wel een gaaf spel. Blij dat ontwikkelaars nog wat serieuzere games maken. Heb het idee dat het vooral voor je videokaart steeds zwaarder wordt met iedere update. Heb hier een watergekoelde 2080Ti en het loopt op 3440x1440 nog geen 100fps...
 
  • Leuk
Waarderingen: Robin2k7
Klopt helemaal er kwamen 2 grote updates binnen arghhhhhhh tja soms lastig dat je niet gelijk door hebt wat er loos is maar good quess madbinton ;);)
 
Windows toevallig uit zichzelf weer "handig" geweest met het updaten van drivers in Windows update?

https://www.windowscentral.com/how-disable-automatic-driver-updates-windows-10
(sorry, site met veel reclame zooi, makkelijk ook zelf te googlen)

Insurgency Sandstorm draait inderdaad niet zo lekker, verder wel een gaaf spel. Blij dat ontwikkelaars nog wat serieuzere games maken. Heb het idee dat het vooral voor je videokaart steeds zwaarder wordt met iedere update. Heb hier een watergekoelde 2080Ti en het loopt op 3440x1440 nog geen 100fps...

Wow dat is wel echt teleurstellend, ook al ben ik dat soort praktijken dan wel weer gewend met escape from tarkov.
 
Maar goed de window update is binnen en draai bijna alles op max en zitten tussen 60 en 70 fps en schokvrij dus ik ben al lang blij .
 
Sinds Metro:Exodus uit is ben ik door de vorige games in Redux aan het spelen om er weer even goed in te komen. Als die hard Stalker fan heb ik Metro uiteraard destijds ook opgepakt..Ben benieuwd hoe Exodus is :)
 
  • Leuk
Waarderingen: Levitating en Stey