hey hey hey, je hebt hier een Gamedev he, niet alle developers zijn zo. maar gotta admit de grote "AAA" companys doen het niet goed atm

ik scheer toch niet iedereen over dezelfde kam? vermeld zelfs duidelijk met wie ik gefrustreerd was.

Waar werk je aan?
 
  • Leuk
Waarderingen: Olaf
pubg/battlefield 5 nergens last van koop de game klaar (toch ook geen last van DLC of zoiets?)
zie het probleem niet zo?
 
  • Leuk
Waarderingen: Olaf
Escape From Tarkov
Stormworks Build & Rescue
7DTD
Forza Horizon 4

En voor de beweging moet ik Onward en Pavlov wat vaker aan gaan slingeren :D
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan
Heb battlefield 5 en het speelt prima, maar ben het wel met sherlock eens, ze moesten eerst goed door het slijk gehaald worden voordat ze eindelijk eens hun toon veranderde en luisterden naar de community of dat nou EA was of DICE. Daarbij komt dat ze nu ook nog met veel moeite luisteren naar hun community, zoals de wekelijkse challenges die maar helft van de tijd goed werken en de TTK die ze aanpassen ondanks dat de community het prima vond zoals het was (uiteindelijk wel weer terug gedraait). EFT idem dito, speel het en daarvan vind ik de devs echt een stel mongolen, als je hun ego streelt wordt je beloond en als je negatief doet wordt je meteen neer gesabeld. Vind de game aardig, maar omdat het zo slecht draait is het moeilijk om positief te blijven, als ik voor de zoveelste keer om een hoek dood ga door de servers of de server eruit klapt en je opnieuw mag beginnen, etc.
 
die actie tegenover die Youtuber kan echt niet he!

Maar het spel is helaas zo uniek dat ik het ook niet kan laten links liggen xD
 
Blijft gek, ik heb echt super prestaties binnen EFT *shrug*
Heb nog steeds geen spijt van EOD :D

Vindt wel dat BSG snel dingen aanpast voor de community. Nikita heeft vaak op Reddit snel dingen op verzoek aangepast, ook onder het mom om het eens te testen. Dat zie je met DICE echt niet.
 
Blijft gek, ik heb echt super prestaties binnen EFT *shrug*
Heb nog steeds geen spijt van EOD :D

Vindt wel dat BSG snel dingen aanpast voor de community. Nikita heeft vaak op Reddit snel dingen op verzoek aangepast, ook onder het mom om het eens te testen. Dat zie je met DICE echt niet.

Draai het nu op een 1080ti en 16 GB, maar de nieuwste map is niet stabiel qua FPS en ook niet qua lag, wordt te vaak door spelers of AI geraakt terwijl ik al weer royaal in cover sta en als ik dan streamers bekijk op twitch, dan ervaren die allemaal hetzelfde en die draaien het vaak met nog meer RAM (EFT eet RAM nog erger dan chrome) en betere CPU's. Het is een prima game op zich, maar de manier van hoe ze het ontwikkelen staat me totaal niet aan.

Vindt het niet gek dat de baas van zowel de game als developer, zo maar even snel wat kan aanpassen tov een bedrijf dat meerdere bazen heeft, zeker gezien Nikita waarschijnlijk zich niet zorgen hoeft te maken over investeerders. Daarbij wordt ik er niet blij van dat ze telkens zitten te kloten met de AI van de bots, ene dag zijn het terminators die je bij de eerste glimps afschieten, andere dag zijn ze blind en kan je naast ze staan zonder een probleem.
 
Lately ook weer Rimworld opgepakt, letterlijk 1 van de beste games die ik ooit gespeeld heb =X
Nice! Die komt maar niet een sale haha! Ik wil die ook al een tijdje proberen :p Maar dan maar een keer zonder sale oppikken als ik het zo lees.
 
Ik zit nog te wachten op een sale voor Insurgency 2 Sandstorm , heb goeie dingen over gehoord en ook de coop mode , deed veel mensen denken aan de rainbow six reeks dus voor mij een reden om hem snel maar eens aan te schaffen .
 
Ik vermaak me momenteel enorm met Ghost Recon Wildlands. Extreme difficulty en dan natuurlijk zonder gezien of gehoord te worden overal binnen sluipen, pakken dat ik pakken moet en ongezien het terrein weer verlaten. Eigenlijk alleen met sniper en een pistool. De assault rifles en SMGs maken het een beetje te makkelijk in mijn ogen.
 
  • Leuk
Waarderingen: sherlockzor en Robin2k7
Ik zit nog te wachten op een sale voor Insurgency 2 Sandstorm , heb goeie dingen over gehoord en ook de coop mode , deed veel mensen denken aan de rainbow six reeks dus voor mij een reden om hem snel maar eens aan te schaffen .

Insurgency is een rete goeie shooter. Geen sponges. één goeie treffer en je gaat neer, en hetzelfde geldt voor de vijand :) Vooral de audio is enorm goed gedaan.
 
  • Leuk
Waarderingen: sherlockzor en Robin2k7
Nice! Die komt maar niet een sale haha! Ik wil die ook al een tijdje proberen :p Maar dan maar een keer zonder sale oppikken als ik het zo lees.

Die gaat ook niet in de sale komen denk ik.
Honestly? Probably best 30 eu i've EVER spent.

Ben eerst altijd console gamer geweest, en beetje mod avers, omdat ze vaak je games breken.
Maar de modlijst op mijn rimworld, en het gemak ervan...(via steam en ingame)...sweet lawdy.
Als jij iets kan verzinnen wat uit rimworld mist kwa mechanics of apearance; someone modded it.

Missch mag ik het niet zeggen; maar als je het wilt proberen. Vind een pirated copy, speel het, suck at it for the first 10 hours or so, buy the game, play 80 hours, mod the sht out of it, speel nog 320 uren.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan
Terraria is geniaal. Alleen nooit verder gekomen na mechanical bosses. Kan de bosses erna niet verslaan zonder endgame wapens te gebruiken
 
Terraria is geniaal. Alleen nooit verder gekomen na mechanical bosses. Kan de bosses erna niet verslaan zonder endgame wapens te gebruiken

Heb zelf alleen alles verslagen behalve de moonlord met de wapens en armor die ik op dat moment kon verkrijgen. Moonlord wel verslagen met 3 man op een mp server, maar dat is makkelijker omdat hij pas despawned als je allemaal dood bent. Calamity mod voegt nog weer content toe die nog sterker is dan de moonlord qua bosses, maar ook qua wapens en voegt ook meer toe daartussen met extra mini bosses en andere items.
 
RimWorld is ontzettend leuk. Speel het al tijden en ook vaak samen met m'n vriendin. Vinden het leuk om samen een grote basis uit te bouwen terwijl het steeds moeilijker wordt.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan en Basura Nephilim
Net met de vriendin "A Way Out" uitgespeeld. was wel een leuke ervaring, alleen het einde was meh