Zelf beginnen met magic the gathering: arena.

Mijn eerste mtg ervaring en tot nu erg leuk!
Veel dieper dan hearthstone en veel meer leuke mechanics

Leuk spel inderdaad! Toch blijft het leuker om met de kaarten zelf spelen.
 
Ik vond hem zelf te snel spelen. Heb hem aangeschaft toen ie 20 euro was om te kijken of het wat was. De geluiden vond ik echt super vet gedaan! Maar je normale loop snelheid is ongeveer Usain Bolt tempo. Wat voor ik een tactical shooter niet vindt matchen. Het is potdikkie toch geen call of duty of wel dan? ;)

Heb hem weer laten refunden.


Godnonde jan! Jammer :D

De geluiden zijn inderdaad idioot goed gedaan, ik zet vaak men koptelefoon af omdat gewoon lijkt alsof er shit in men huis aant gebeuren is. Echt sfeervol!
 
Hahaha sorry!

Oeh! Gister trouwens post scriptum gedaan! Liep idd prima zoals @Hertenvacht al zei. Was SL en had nog 1 minuut tot end of round, freezed het spel -.- dat was wel spijtig
 
  • Leuk
Waarderingen: Hertenvacht
Farcry 5 voor het eerst coop gespeeld ik was onder de indruk van de mogelijkheden .

Gemiddeld 45fps nu na update drivers , zeer goed speelbaar .

Uiteraard alle hulpmiddelen uit in opties want die icons en hulpmiddelen maken het arcade achtig .
 
Laatst bewerkt door een moderator:
  • Leuk
Waarderingen: sherlockzor
Farcry 5 voor het eerst coop gespeeld ik was onder de indruk van de mogelijkheden .

Gemiddeld 45fps nu na update drivers , zeer goed speelbaar .

Uiteraard alle hulpmiddelen uit in opties want die icons en hulpmiddelen maken het arcade achtig .


leuk spel alleen het autorijden is echt verschrikkelijkkkkkkk, teveel autopilot
 
  • Leuk
Waarderingen: Robin2k7
Nog mensen die arma 3 milsim doen? Ik zit bij een groep samen met nog een ACN lid en misschien willen meer mensen joinen?
 
Iemand nog iets moois opgepikt uit de steam sales?

Divinity original sin 2 is in de aanbieding. Vond dit een erg goed spel in de fantasy rpg setting
 
Iemand nog iets moois opgepikt uit de steam sales?

Divinity original sin 2 is in de aanbieding. Vond dit een erg goed spel in de fantasy rpg setting

had farming sim 19 gekocht maar al snel gerefund, leuk in coop maar alleen is het toch maar gewoon hetzelfde als 17 en die had ik al.

met de refund value ben ik nu aan The Hunter: Call of the Wild begonnen. ziet er mooi uit en zit wel wat progressie in maar ben nog niet helemaal overtuigd. moest ik deze uiteindelijk refunden weet ik het niet :p
 
  • Leuk
Waarderingen: Robin2k7
Ik speel weer vollop dayz standalone, de 1.0.0 update is geweldig!

More like 0.64 imho :p Ze hadden hem echt niet uit beta status moeten laten komen..maarja, funding voor de Enfusion engine voor Arma 4 is nu wel voltooid. Rocketz was teminste nog eerlijk over de progress.. nu is de game gereleased met nog minder content als er ooit in heeft gezeten, maar dat is helemaal mijn mening.

Het had een supergoede game kunnen worden, helaas hebben ze hem eruit gedrukt als een halfgebakken koekje.

Ironisch dat Dayz SA gered moet worden door modders, waarmee het in Arma 2 allemaal begon als mod itself door Dean himself.
 
  • Leuk
Waarderingen: sherlockzor
More like 0.64 imho :p Ze hadden hem echt niet uit beta status moeten laten komen..maarja, funding voor de Enfusion engine voor Arma 4 is nu wel voltooid. Rocketz was teminste nog eerlijk over de progress.. nu is de game gereleased met nog minder content als er ooit in heeft gezeten, maar dat is helemaal mijn mening.

Het had een supergoede game kunnen worden, helaas hebben ze hem eruit gedrukt als een halfgebakken koekje.

Ironisch dat Dayz SA gered moet worden door modders, waarmee het in Arma 2 allemaal begon als mod itself door Dean himself.


Gamedevelopers worden scummier per jaar naar het criminele toe. dit jaar was ik oprecht pissed off door alle praktijken rond EA, DayZ, PUBG, Bethesda en Battlestate games
 
  • Leuk
Waarderingen: Pietjepuk123
had farming sim 19 gekocht maar al snel gerefund, leuk in coop maar alleen is het toch maar gewoon hetzelfde als 17 en die had ik al.

met de refund value ben ik nu aan The Hunter: Call of the Wild begonnen. ziet er mooi uit en zit wel wat progressie in maar ben nog niet helemaal overtuigd. moest ik deze uiteindelijk refunden weet ik het niet :p

Al een tijd in bezit :The Hunter: Call of the Wild , kan geen spel ter wereld waar je zo word opgeslokt door het terrein heerlijk ontspannend en spannend van tijd tot tijd, heb er een map bij ergens is Sibirie , wel erg lastig om daar groot wild te schieten .

Pffff ja heb hier veel uren in zitten misschien wel te veel .

Robin
 
PC: Overwatch

Playstation4: Overwatch Battlefield 4 en Battlefield V. Ook heb ik Call of Duty: WWII en Farcry 5 op de PS4.

Dat waren de shooters. Verder speel ik oa. Assassins Creed of Gran Turismo Sport. En genoeg andere games/titels.
 
Ik ben momenteel met een paar spellen weer bezig. Waaronder Farming Simator 19, assassins creed Odysse, rise of industry en nog altijd CSGO. Ook heb ik een Oculus DK2 virtual reality bril gekocht wat enorm gaaf is. Ik gebruik die vooral voor de Simulatoren, Aerofly, Condor Soaring simulator, DCS en Dirt Rally.
 
Iemand nog iets moois opgepikt uit de steam sales?

Divinity original sin 2 is in de aanbieding. Vond dit een erg goed spel in de fantasy rpg setting

Kingdom; new lands
Kingdom 2; two crowns (als pack met deel 1)

Graveyard keeper

En niet in de wintersale, maar;
Insurgency 2; Sandstorm.
Pittig moeilijke shooter X_x

Speel her en der nog wat league of legends, na 3 seasons diamond en het gespeeld te hebben sinds net nadat het uitkwam is het meer een gewoonte dan een lust.

Lately ook weer Rimworld opgepakt, letterlijk 1 van de beste games die ik ooit gespeeld heb =X
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan
Gamedevelopers worden scummier per jaar naar het criminele toe. dit jaar was ik oprecht pissed off door alle praktijken rond EA, DayZ, PUBG, Bethesda en Battlestate games
hey hey hey, je hebt hier een Gamedev he, niet alle developers zijn zo. maar gotta admit de grote "AAA" companys doen het niet goed atm