Ben de black ops 4 beta aan het spelen op ps4.
Je kan er deze week de battle royale spelen, zit wel aardig in elkaar
 
  • Leuk
Waarderingen: Robin2k7
Ik moet ook wat meer Post Scriptum gaan spelen haha... Alleen kom ik vaak games niet in, game chrashed tijdens het connecten beetje vaag...
 
  • Leuk
Waarderingen: Robin2k7
Heb deze week Insurgency Sandstorm aangeschaft, heeeeeerlijk. een mooie grafische update, wat wapens erbij, een beetje (gelukkig niet verplichte cosmetics) en het speelt lekker soepel!

Ook zijn er sinds vorige week Mosin's in escape from tarkov, ook een echte gamechanger voor dat spel!

Voor de rest ben ik echt fan aan het worden van de arcade airplanes mode in warthunder. speelt echt lekker!
 
Voor de rest ben ik echt fan aan het worden van de arcade airplanes mode in warthunder. speelt echt lekker!

War thunder wat een heerlijk spel en nog gratis ook! Helaas behoorlijk grinden voor de laatste vliegtuigen. Ik heb ondertussen al 500 uur op war thunder haha :p
 
War thunder wat een heerlijk spel en nog gratis ook! Helaas behoorlijk grinden voor de laatste vliegtuigen. Ik heb ondertussen al 500 uur op war thunder haha :p

Ja grinden heb je altijd bij die f2p meuk. heb een 50-60 tal uurtjes in de tanks steken geloof ik en ben nu met de amerikaanse vliegertjes bezig. tot en met tier 4 is het allemaal nog goed te doen, daarna is het echt uren grinden. Maar daar mag je gewoon niet aan denken!
 
Had bijna alles in de amerikaanse tree qua vliegtuigen, maar gezien ik een lange tijd niet heb gespeeld zal dat wel tegen vallen. Het begin is inderdaad leuk vooral met premium maar de laatste tier is gewoon een paar uur constant grinden voor een jet en dan is het vliegen daarmee nog niet eens zo heel interessant.
 
Had bijna alles in de amerikaanse tree qua vliegtuigen, maar gezien ik een lange tijd niet heb gespeeld zal dat wel tegen vallen. Het begin is inderdaad leuk vooral met premium maar de laatste tier is gewoon een paar uur constant grinden voor een jet en dan is het vliegen daarmee nog niet eens zo heel interessant.


maatje van mij gebruikt zen jets nu vooral om helicopters eruit te knallen en in high tier tanks. tank realistic battles and plane arcade is de shit!
 
Heb deze week Insurgency Sandstorm aangeschaft, heeeeeerlijk. een mooie grafische update, wat wapens erbij, een beetje (gelukkig niet verplichte cosmetics) en het speelt lekker soepel!

Ook zijn er sinds vorige week Mosin's in escape from tarkov, ook een echte gamechanger voor dat spel!

Voor de rest ben ik echt fan aan het worden van de arcade airplanes mode in warthunder. speelt echt lekker!

Hey Sherlock
Insurgency Sandstorm ...leek me ook leuk om aan te schaffen ik las dat de release is uitgesteld naar December , speel jij dan nu de beta of zo ?

Ook leuk dat ie coop te spelen is .

Afain ik hoor het wel

Groet

Robin
 
Hey Sherlock
Insurgency Sandstorm ...leek me ook leuk om aan te schaffen ik las dat de release is uitgesteld naar December , speel jij dan nu de beta of zo ?

Ook leuk dat ie coop te spelen is .

Afain ik hoor het wel

Groet

Robin


Yes beta is te spelen, en er is inderdaad coop!
 
  • Leuk
Waarderingen: Robin2k7
Ik vond hem zelf te snel spelen. Heb hem aangeschaft toen ie 20 euro was om te kijken of het wat was. De geluiden vond ik echt super vet gedaan! Maar je normale loop snelheid is ongeveer Usain Bolt tempo. Wat voor ik een tactical shooter niet vindt matchen. Het is potdikkie toch geen call of duty of wel dan? ;)

Heb hem weer laten refunden.
 
  • Leuk
Waarderingen: Robin2k7
Goed om te weten , zelf heb ik gisteren met U punten en korting Farcry 5 aangeschaft (€28,80) , en natuurlijk de strategische shooter wat mijn voorkeur heeft is het niet maar er zit wel coop in wat ik altijd geweldig vind om met een vriend te spelen .

De eerste speelmomenten vielen niet tegen grafisch geweldig en wat me verbaasde was dat ik op ultra kon spelen met mijn 780 kaart .(40fps)

Extra bonus was dat ie 3D vission vol ondersteund .

Dus bril op alleen is het wel effe geleden dan merk je dat je moet wennen , beetje glazig gevoel in je kop de eerst 10 min en ben je vermoeid dan kun je hem beter niet opzetten .

Anyway het weer word minder binnenkort dan komen er weer een paar mooi coop game avonden aan

Robin
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan
Onder de 60 FPS vind ik niet meer speelbaar, maar dat is mijn mening. Vind daarom wildlands qua optimalisatie ook sterk tegenvallen, mijn 760 trok low niet eens fatsoenlijk. Met de 1080ti trek ik ultra met 60+ als minimum maar soms dipt hij even, moet toch zeggen dat ik van ubisoft wel meer verwacht, maar goed het verleden heeft eigenlijk wel bewezen dat goobisoft daar geen moeite voor doet.

Ik heb vooral zin in fallout76 en bf5 (als het niet bagger is op launch).
 
Zelf beginnen met magic the gathering: arena.

Mijn eerste mtg ervaring en tot nu erg leuk!
Veel dieper dan hearthstone en veel meer leuke mechanics