Dayz Standalone al jaren niet meer geprobeerd, misschien toch weer eens installeren! Ik heb mij honderden uren vermaakt met Epoch en Overpoch voor A2
 
Arma2 was idd waar t mee begon, maar dayz is sinds 0.63 echt een verbetering. Jaren niet aangeraakt maar sinds scum uit is toch weer geprobeerd. Zoek nog mensjes waarmee ik samen kan spelen. Alleen is nooit leuk.
 
@Paranoid HBG, eigenlijk het enige wat ik speel. Te trage reactie tijd om dichtbij te komen :p En welke mainde jij?
 
Arma2 was idd waar t mee begon, maar dayz is sinds 0.63 echt een verbetering. Jaren niet aangeraakt maar sinds scum uit is toch weer geprobeerd. Zoek nog mensjes waarmee ik samen kan spelen. Alleen is nooit leuk.

Mocht je mij ooit online zien in de Discord ben ik altijd in voor een goed potje Dayz!
 
Ah je bent er zo een, wide sweeps en iedereen staggeren :p
 
Net een PC upgrade gedaan, van i5-2500 en GTX 760 naar een I5-8400 en GTX1080ti, kon de gpu voor 600 krijgen bij alternate.de dus maar snel gekocht. RTX wordt waarschijnlijk toch pas interessant als daar de volgende serie van uitkomt en met een 1080ti verwacht ik de komende 3-4 jaar toch wel weer mee door te komen. Kan ik eindelijk ghost recon wildlands op fatsoenlijk fps gaan spelen XD.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan, victor en Peter
Net een PC upgrade gedaan, van i5-2500 en GTX 760 naar een I5-8400 en GTX1080ti, kon de gpu voor 600 krijgen bij alternate.de dus maar snel gekocht. RTX wordt waarschijnlijk toch pas interessant als daar de volgende serie van uitkomt en met een 1080ti verwacht ik de komende 3-4 jaar toch wel weer mee door te komen. Kan ik eindelijk ghost recon wildlands op fatsoenlijk fps gaan spelen XD.
Heb je goed gedaan! Met die titan kun je idd nog wel 4 5 jaar vooruit!
 
Heb je goed gedaan! Met die titan kun je idd nog wel 4 5 jaar vooruit!

Haha hoop het wel, heb het met mijn GTX760 ook 5 jaar volgehouden, maar de laatst uitgekomen games zoals PUBG, wildlands en de BF5 beta merkte ik echt dat het einde nabij was, gezien ik bij BF5 zelfs een preset kreeg die onder low zat.
 
Haha hoop het wel, heb het met mijn GTX760 ook 5 jaar volgehouden, maar de laatst uitgekomen games zoals PUBG, wildlands en de BF5 beta merkte ik echt dat het einde nabij was, gezien ik bij BF5 zelfs een preset kreeg die onder low zat.
Aiii, nou je bent 4k ready dus dat zit wel goed!
 
Zelf kijk ik erg uit naar Fallout 76! Nog meer hier die dat op pc gaan spelen? Misschien kunnen we teamen tegen die tijd? ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: efX
Zelf kijk ik erg uit naar Fallout 76! Nog meer hier die dat op pc gaan spelen? Misschien kunnen we teamen tegen die tijd? ;)
Ja ben ook benieuwd! Al moet ik fallout 4 nog uit spelen :p EN ik heb mijn console buddies die het ook gaan kopen gok ik :p
 
Ja ben ook benieuwd! Al moet ik fallout 4 nog uit spelen :p EN ik heb mijn console buddies die het ook gaan kopen gok ik :p
Ik ben onlangs weer opnieuw begonnen met Fallout 4, ook nog wat nwe dlc gedownload. Aanradertje hoor. ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan
Fallout! Zeker nog een spel die ik wil gaan spelen, alleen moet ik nog ongeveer 3 a 4 spellen uitspelen haha!

En ben net begonnen met Scum en Post Scriptum! Ik kan beide spelen aan iedereen aanraden!
 
  • Leuk
Waarderingen: Denzel053
Iemand toevallig al Ground Branch geprobeert?

https://store.steampowered.com/app/16900/GROUND_BRANCH/

Ben deze een hele tijd geleden tegen gekomen. Dacht dat ie een stille dood was gestorven maar hij staat nu als early acces op steam. Tactical shooter ala rainbow six siege, maar dan volledig op het realisme gefocuset.