uh ik zag de titel al voorbij komen Post scriptum , een wat vreemde naam haha maar mijn god echt mijn ding , echter ik lees weinig over de precieze details is dit gewoon een massive online multyplaygebeuren ?of zit er ook nog zoiets als single player (coop) bij ? waarschijnlijk niet ...

Echt wel dat ik dit ga aanschaffen , staat op steam juli 2018 dus zal met een paar weekjes released zijn .

Met die online only games ben ik altijd bang na een paar uur spelen dat je het ""en wat nu"" gevoel krijgt .

Afain we gaan het zien .


 
  • Leuk
Waarderingen: Jan
Ik heb deze geplaytest. Het is Squad maar dan in WO2. 64 player, online, grote werelden met een hele hoop detail. Op dit moment nog wel zwaar voor je machine. Squad kan ik soepel draaien, deze net niet. Ze zijn wel aan het optimaliseren om dat te verbeteren.

Teamwork, voicechat staat bij Squad en deze ook, erg hoog in het vaandel. Het is soms wel hit or mis of je echt een OMG WTF DIT IS TOF!!! of een oh weer dit punt verdedigen game hebt. En dat komt allemaal door de spelers en de servers :)
 
Aha ok dan Jan , mijn systeem is al zowat antiek in de computerwereld I7 950 met een pas aangeschafte 780 gtx 3gig voor 60 euro , ding was bijna nieuw , maar toch he ik zat zojuist te kijken naar een 1060 6gig kaartje maar zit je toch nog snel aan de 250-300 eurie

Nou ja eerst maar eens kijken hoe het draait .


Robin
 
spelen hier mensen hunt:showdown?

zoek nog wel wat battlebuddies hiervoor.

Zij die niet weten wat het is:

Hunt:showdown is een PVEVP FPS in een soort cowboy universum.
Je neemt het alleen of met een partner op tegen verschillende soorten "zombies", heksen en mutanten terwijl je op zoek gaat naar de "eindbaas". Momenteel is er enkel nog een soort spin en een butcher. Als je deze gevonden hebt en gemold moet je deze terug na de hell banishen (je moet het lijk gewoon een tijdje verdedigen). Ondertussen zijn er nog 8 andere spelers (hetzij alleen of als squad van 2) bezig. deze kunnen je de loef afsteken alvorens je de boss gevonden hebt of terwijl je met de buit aan het extracten bent.

ik vind het een heel cool spel! Oldschool wapens, gunplay komt wel in de buurt van de meer realistische shooters en het is heel sfeervol (soms best eng zelfs, mss ben ik gewoon een watje).

is gebouwd op de crytek engine, dus vereist wel wat power van je pc maar het werkt al veeeeel soepeler dan in het begin.
 
  • Leuk
Waarderingen: Robin2k7
Aha ok dan Jan , mijn systeem is al zowat antiek in de computerwereld I7 950 met een pas aangeschafte 780 gtx 3gig voor 60 euro , ding was bijna nieuw , maar toch he ik zat zojuist te kijken naar een 1060 6gig kaartje maar zit je toch nog snel aan de 250-300 eurie

Nou ja eerst maar eens kijken hoe het draait .


Robin

Zit ook te kijken naar een nieuwe pc en gpu, maar gezien de ontwikkelingen kan je beter wachten op de nieuwe reeks nvidia kaarten, gezien de prestatie op papier echt aanzienlijk zal verbeteren tov van de 1000 serie.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan en Robin2k7
Zit ook te kijken naar een nieuwe pc en gpu, maar gezien de ontwikkelingen kan je beter wachten op de nieuwe reeks nvidia kaarten, gezien de prestatie op papier echt aanzienlijk zal verbeteren tov van de 1000 serie.

Ah wist ik niet , wellicht duikt de 1000 reeks dan flink in prijs .
 
Ah wist ik niet , wellicht duikt de 1000 reeks dan flink in prijs .
Ik vind de prijs dalingen vaak niet zo.

Maar wat vaak wel een mooie koop is de wat goedkoopere instroom kaart van de nieuwe serie.zo als de gtx 780 en 980. Een aantal jaar geleden de 780 was wel wat slechter dan de 980 maar scheelde wel bijna 50%in prijs

En een voordeel is dat je kwa drivers dan ook altijd goed zit. Ouwere/goedkopere kaarten heben na mijn mening altijd toch iets mindere updatet drivers en dan kan een spel toch wel de das om doen soms
 
Das waar had mjn oude 680 verkocht voor 40 euro en een GTX 780 voor 60 euro overgenomen haha, systeem draait echt nog goed ach ja voorlopig ook geen centen voor een nieuwe ik moet blij zijn met wat ik heb en dat ben ik
 
Volgens mij was de nieuwe serie 80 kaart op papier iets van 30% sneller, iemand waar ik mee game die er iets meer van wist vond het een aanzienlijke verandering, maar goed als je straks een nieuwe serie 70 serie kan kopen die net zo snel is als een 1080 (ti) voor minder dan is dat bijvoorbeeld ook interessant.
 
  • Leuk
Waarderingen: Robin2k7
Mja wat wil je dan eruit halen? Als je een 120hz scherm hebt begrijp ik dat je top of the line wilt hebben om die 120hz te halen. Ik heb een simpel 60hz schermpje dus ook geen kaart nodig die 120fps eruit kan pompen. De 980 die ik heb volstaat voor mij dus prima. Soms is het interessant om oude gpu's te kopen die gebruikt zijn voor te minen naar crypto, zijn soms heel gunstig geprijsd
 
Mja wat wil je dan eruit halen? Als je een 120hz scherm hebt begrijp ik dat je top of the line wilt hebben om die 120hz te halen. Ik heb een simpel 60hz schermpje dus ook geen kaart nodig die 120fps eruit kan pompen. De 980 die ik heb volstaat voor mij dus prima. Soms is het interessant om oude gpu's te kopen die gebruikt zijn voor te minen naar crypto, zijn soms heel gunstig geprijsd

Resolutie, graphical settings en optimalisatie zijn ook wel belangrijk om mee te nemen. Natuurlijk hoef je niet het nieuwste van het nieuwste te hebben maar als je dan toch wil investeren in een nieuwe serie GPU om een lange tijd mee door te kunnen dan kan je beter even wachten omdat die mogelijk dit jaar komen.
 
als je al een 980 hebt is upgraden nog niet meteen vereist tenzij je altijd op max graphics en 4K wil draaien
 
Mja wat wil je dan eruit halen? Als je een 120hz scherm hebt begrijp ik dat je top of the line wilt hebben om die 120hz te halen. Ik heb een simpel 60hz schermpje dus ook geen kaart nodig die 120fps eruit kan pompen. De 980 die ik heb volstaat voor mij dus prima. Soms is het interessant om oude gpu's te kopen die gebruikt zijn voor te minen naar crypto, zijn soms heel gunstig geprijsd

Zoals Rebel ook al zegt zijn voor mij ook de details belangrijk. Een zo groot mogelijke field of view samen met strakke textures op de grond en omgeving is een lust voor het oog.

Ik ben een maand of wat geleden van een 770 naar een 1070 gegaan. Dat was een grote vooruitgang.
De 770 deed zijn werk nog prima maar ik heb een ultra wide monitor gekocht met een resolutie van 3440x1440, die vroeg iets meer van mijn gpu dan mijn oude 23'' postzegel.
Ik draai nu het meeste wel op ultra maar er zijn zat spellen waar ik dat nog niet hoef te proberen... Een vriend van me heeft een, met zijn 24" relatief kleine, 4k monitor en een 1080. Hij komt daar wel een heel eind mee. Die 1080 was stiekem wel een beetje overkill biechtte hij later op. Ik heb de 1080 ook overwogen maar betaalde destijds €519 voor de 1070, de 1080 was toen nog €750. Dat was me net wat te gek.

Voordeel als er een nieuwe serie uitkomt is dat marktplaats dan overspoeld wordt met gpu's. Wellicht zit daar wel wat tussen, al is 2e hands elektronica niet altijd een goed idee imho. Zeker niet als ze uit een mining-rig komen. Die hebben hun hele leven maximaal staan pompen...
 
  • Leuk
Waarderingen: Robin2k7
Ja als je een 4k scherm hebt wil je ook wel een krachtpatser van een gpu hebben. Ik geef niet zoveel om de textures op de grond of shadows. Ieder zijn voorkeur
 
Heb een 120 hz nvidia Monitor die geschikt is voor 3D vission , hakt er er best in als 3D aan staat maar nog steeds goed te doen met de 780 gtx .

Opties als draw distance een beetje terugschroefen en kan spellen als Ghost recon wildlands gewoon op ultra draaien .
 
Iemad die deze week open beta van battlefield gaat spelen op de ps4
 
Net 2-3 weekjes bezig met Monster Hunter World, best leuk spel. Leuke vrije tijdsbesteding
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan
Nog oude rotten hier die DayZ spelen? 0.63 draait lekker.

Geen oude rot, maar inderdaad, .63 is echt een fraaie verbetering. Hoop dat ze die legacy meuk snel verwijderen en Enfusion verder ontwikkelen. Hoop dat ze de huidige versie van .63 een keertje naar stable mikken..hoop content mist nu natuurlijk, maar de game draait 1000x beter.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
  • Leuk
Waarderingen: Denzel053