Ik wacht ditmaal tot hij wat goedkoper is. Ik heb alles premium tot nu toe, en speel dagelijks op ESL niveau BF4 competative. Het is zeker een mooie game, en het geld waard.

Off topic tho, maar dit had toch prima in het ''Gaming'' topic gekund ? :p
 
Uitgemolken???
Wo2 is uitgemolken. ..dit is de 1e wo, totaal niet uitgemolken......
Sommige dingen kloppen niet...maar hij is verder super super vet...

De modder etc etc....
Ik heb de 90 euro edition gehaald...139 euro vond ik teveel voor een game. ...
 
air_455a_005t.jpg
1348227527_stereoscopic-3d-glasses-nvidia-geforce-3d-vision-2-942-11431-0005-001.jpg over ww1 gesproken , dat laatste tijd vlieg ik weer online , Rise of flight in 3D , monitor ondersteund het incl. een NVIDIA 3D Vision bril , je weet niet wat je ziet echt gaaf , nadeel is echter dat je bij vermoeidheid beter geen gebruik kan maken van de bril , hakt er in zullen we maar zeggen .
 
  • Leuk
Waarderingen: Vladimir
Speel zelf van alles op de pc

Rocksmith
Bf4
Arma 3
Rocket league
Amaricans Army
Trials
Mortal kombat

En vast nog wel wat titels die ik wat minder speel
 
Ik heb sinds vrijdag Battlefield 1 en ik vind hem super. Wacht nog wel met smart op de hardcore modus.
Als je hem goedkoop wilt halen, kijk dan even op www.cdkeys.com. Daar kun je hem krijgen voor €39,42 kopen i.c.m. met een 5% voucher - voor de voucher ga je naar https://www.facebook.com/cdkeyscom/app/393344207416996/ . Vul daar een random e-mailadres in en je krijgt de code.

Het is zelfs nog mogelijk om direct via Origin met een Russische VPN het spel te kopen voor €29,38 maar dan heb je alleen Russisch en Pools als talen :p
 
Zijn nog veel meer manieren om BF1 goedkoper te krijgen XD, ik vind hem ook heel tof, was wel heel erg wennen aan de weapon handling zeker bij de semi auto rifles van de medic, spam de trigger en je kogels gaan alle kanten op en bij het long range schieten van snipers. Zeker omdat ze een nieuwe manier voor bullet travel hebben geïmplementeerd was het even wennen dat je op korte ranges met bolt action rifles maar minimaal hoeft te corrigeren voor bullet drop of beweging van de target.
 
@Rebelattack Ah :D Ja dat was de verwarring inderdaad. Die andere ken ik allemaal. Op dit moment is cdkeys.com met die voucher de allergoedkoopste optie, met uitzondering van de Russische/Poolse versie. Je kon 'm een tijdje via de Duitse Otto met een slimme combinatie van kortingen voor 32 euro bemachtigen maar dat kan volgens mij niet meer. Ik gebruik vaak allkeyshop.com samen met af en toe mydealz.de om de goedkoopste te vinden.
 
@Rebelattack Ah :D Ja dat was de verwarring inderdaad. Die andere ken ik allemaal. Op dit moment is cdkeys.com met die voucher de allergoedkoopste optie, met uitzondering van de Russische/Poolse versie. Je kon 'm een tijdje via de Duitse Otto met een slimme combinatie van kortingen voor 32 euro bemachtigen maar dat kan volgens mij niet meer. Ik gebruik vaak allkeyshop.com samen met af en toe mydealz.de om de goedkoopste te vinden.

Hahaha ik ben gewoon lui en heb hem op origin gehaald XD.
 
Voor mij ook de eerste BF game die ik heb geskipped. Misschien dat ie er later nog een keer komt in de aanbieding maar normaal kocht ik op release.

Vind het erg jammer dat ze weinig met het thema WO1 hebben gedaan. Ik had gehoopt op een hoop bolt actions en af en toe een machinegun. Maar al die semi en auto geweren maakte het voor mij een gemiste kans qua thema. Het ziet er briljant uit, het klinkt geweldig, maar jammer van de gemiste kans qua thema.

EDIT: WOAH! Vergeten dat ik idd Hardline ook heb geskipped.
 
Laatst bewerkt:
Ben ook al jaren fan van de originele Battlefields, maar heb deze naast hardline ook geskipped. Daarnaast was het meer een rare gif dan een gameplay demo bij mij tijdens de beta, dus zal eerst eens me videokaart moeten upgraden (iemand tips hierover ?? dacht zelf aan 960 maar ben te lang uit het wereldje) en ook wacht ik de eerste kinderziektes en hypes af.
 
BF1 is veel beter dan Hardline. Hardline is de enige die ik ook geskipped heb. Beste BF is voor mij alsnog BF:BC2 (inclusief Vietnam expansion) en daarna BF3.

@Jan: als je hardcore WW1 wilt, moet je Verdun eens proberen!
 
Ben ook al jaren fan van de originele Battlefields, maar heb deze naast hardline ook geskipped. Daarnaast was het meer een rare gif dan een gameplay demo bij mij tijdens de beta, dus zal eerst eens me videokaart moeten upgraden (iemand tips hierover ?? dacht zelf aan 960 maar ben te lang uit het wereldje) en ook wacht ik de eerste kinderziektes en hypes af.

1060 of wachten op een 1050ti als de performance daarvan goed is, prijzen zullen er niet heel hoog van worden of een AMD kaart voor meer bang for buck factor. 1060 zit rond de 300 euro en draait als voorbeeld de nieuwe BF op ultra met een minimum van 60 FPS.
 
Met een 960 kan je BF1 prima draaien maar dit is een kaart uit de vorige generatie, dus neem een nieuwere. BF1 is erg goed geoptimaliseerd (schril contrast met Mafia 3 :D) en draait op de meeste hardware erg goed. Ik draai zelf op een 970 met alles op High en draai tussen de 80-95 fps constant dus dat gaat prima. Maat van me draait nog op een 760 en hij redt dezelfde hoeveelheid fps, al dan wel op Medium. De final is nog net iets beter geoptimaliseerd dan de beta, dus afhankelijk van je huidige videokaart (en van welke kwaliteit settings je wilt kunnen gebruiken) kan je nog even kijken of dat toch gaat werken.

Wel moet je even kijken naar je hoeveelheid RAM, het spel staat erom bekend dat het op dit moment een RAM leak heeft, oftewel je geheugen raakt langzamerhand erg vol. Alleen mensen met 16GB+ hebben er geen last van op dit moment. Het is even de vraag of dit opgelost gaat worden - als ze verstandig zijn wel. Het geheugen wordt ondertussen niet goed genoeg schoongemaakt (gegevens verwijderd die op dat moment niet meer nodig zijn) dus dan loopt het vol.

TLDR; neem de kaarten die @Rebelattack voorstelt, die zullen BF1 prima draaien. Of kijk eerst even wat je huidige kaart gaat doen. Pas op als je <8GB RAM hebt.
 
Heb nu een amd radeon 6850, 8 gb werk geheugen en i5 processor. heb destijds wel voeding aangeschaft op upgrade dus dat zit wel goed.
Binnenkort ook maar eens me ssd installeren. Nog verschil tussen amd en het nvidea front bij de 1060 vs 1050ti?
 
Ik ben persoonlijk meer in het Nvidia kamp nu. Ik was redelijk AMD, maar mijn laatste paar kaarten (5770, 6970 en de R9 280) hadden allemaal vergelijkbare problemen, af en toe artifacts en rare vastlopers. Allemaal problemen die met hitte management te maken hebben, zoals Rebel ook al aangaf. Nu over naar een Nvidia 970 en de kaart is zo koel dat de fan de helft van de tijd niet eens aanslaat, ook tijdens spellen (en ja, dat is een feature). Nvidia mag dan iets meer kosten - en zodoende iets minder bang for your buck zijn - maar het is in mijn persoonlijke ervaring veel consistenter en betrouwbaarder dan AMD.