Factorio lijkt mij dan wel weer een spel als Anno, super letterlijk maken.

Anno, age of empires, Settlers, dat zijn eigenlijk idd fabriekslijnen die je dan zit te bouwen. Zo efficient mogelijk. Factorio doet dit letterlijk. Lopendebanden werk toch?

Ja, en dit spel slurpt je tijd op als je het begint te spelen. vooral als je een progressie verslaafde bent is het echt de moeite waard.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan
Factorio lijkt mij dan wel weer een spel als Anno, super letterlijk maken.

Anno, age of empires, Settlers, dat zijn eigenlijk idd fabriekslijnen die je dan zit te bouwen. Zo efficient mogelijk. Factorio doet dit letterlijk. Lopendebanden werk toch?

Haha ja anno bracht me ook meer op het idee.

Factorio brobeer je eigelijk idd de bouw van alles te automatiseren
Het uitijndelijke doel van het spel is een raket de ruimte in te sturen. Als is er daarna nog zat content.

Maar ik heb na 230 uur op de teller nog geen een raket de ruimte ingestuurt omdat ik steeds weer dacht kut dit heb ik stom gedaan en het moet op grotere schaal ;)

Als je van bouw spellen met wat uitdaging word het niet beter dan dit;)
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan
Factorio heb ik ook op de pc staan. Flinke learning curve maar erg leuk. Zelf eigenlijk nog te weinig gespeeld
 
Ok dan nu effe wat hardware ,

Aangezien er dit jaar weer wat fps games op mijn verlanglijstje staan heb ik van mijn mediamarkt cadeau kaart maar eens een goede muis gekocht althans wat voor mij werkt , altijd de voorkeur aan draadloos maar door diverse storingen toch weer onderbrekingen in de bewegingen in game dus heb ik de Logitech G 402 aangeschaft en woooooooow wat een verschil , deze ligt goed in de hand , even uitgeprobeerd ter plekke , de aanvullende ondersteunende software mag er ook zijn .


5dk779ak.jpg
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan
Ik heb nu 6 a 7 jaar lang de zelfde razer naga gaat ook nog steeds heerlijk.

Voor mij nooit draadloos zie er het voordeel niet van in.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan en Robin2k7
Ik zelf heb met snoer en zonder gespeeld. Maar was te laks/lui om op de batterijen te letten. Voor mij met snoer. Corsair ftw! Nu weer een oude verslaving naar boven gehaald genaamd heroes and generals. Vond cod ww2 zwaar tegenvallen en kom niet verder dan de 3e prestige.
 
  • Leuk
Waarderingen: Rens Ruigrok en Robin2k7
Ik zelf heb met snoer en zonder gespeeld. Maar was te laks/lui om op de batterijen te letten. Voor mij met snoer. Corsair ftw! Nu weer een oude verslaving naar boven gehaald genaamd heroes and generals. Vond cod ww2 zwaar tegenvallen en kom niet verder dan de 3e prestige.
Ik ben niet eens verder gekomen dan level 20 :D wat een slecht spel is dat zeg
 
Ik vond de eerste trailer van bf zwaaaar tegenvallen. En cod ww2 single was te kort
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan
Nadat ze het bullet sponge system hebben ingebracht in BF:Hardline ging het voor mij downhill met de series. Over de grafische kwaliteit geen enkel slecht woord, maar helaas is het naast BF4's Hardcore modus een groot sponge-festival geworden in BF1 en dus ook V.

Ik ben al vrij lang zot op Escape from tarkov :D
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan
Nadat ze het bullet sponge system hebben ingebracht in BF:Hardline ging het voor mij downhill met de series. Over de grafische kwaliteit geen enkel slecht woord, maar helaas is het naast BF4's Hardcore modus een groot sponge-festival geworden in BF1 en dus ook V.

Ik ben al vrij lang zot op Escape from tarkov :D

Gezien ze in V weer wat elementen toevoegt dat je niet langer leeft en met maar 2 mags start, gok ik zo dat dit wel minder zal zijn, want in een 1 en hardline was dit inderdaad erger dan in 4, maar goed we kunnen een hoop speculeren, maar we weten het toch niet. Ik ben eerder bang dat EA het kapot market met hun stomme airdrops (zie lootboxes) en andere zooi die EA in games wil hebben, nare publisher is dat. DICE is awesome maar EA can go f off.

Alsof EFT geen bullet sponges heeft met alle armor :p. /s
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan
Battlefield is idd mogelijk wel interessant. Ga ik stiekem wel weer in de gaten houden ^_^
 
Ik zelf heb met snoer en zonder gespeeld. Maar was te laks/lui om op de batterijen te letten. Voor mij met snoer. Corsair ftw! Nu weer een oude verslaving naar boven gehaald genaamd heroes and generals. Vond cod ww2 zwaar tegenvallen en kom niet verder dan de 3e prestige.

Corsair M65 Pro RGB FTW <3
Ik speel al geen cod meer sinds Mw3. zoveel onnodige rotzooi word er toegevoegd en er wordt nooit vernieuwd.
 
  • Leuk
Waarderingen: Denzel053
Nieuw account aangemaakt voor de ps4. Speel momenteel veel battlefield 4. Voor degene die mij toe willen voegen: FDC-Crumble