Flash hider krijg ik niet van de outer barrel.

FabienS

Member
21 jun 2021
12
1
Trophies
2
Goedenavond mede airsofters,

Ik heb een Ics Sig-552 Commando en de flash hider is van metaal, op tekening is te zien dat ik de flash hider eraf kan draaien. Ik krijg paar slagen gedraaid en dan houd het ermee op, wie weet wat ik verder kan doen zonder de aeg te slopen.

Mvg.

Fabien
 
Er wil nog wel eens een klein inbusje in de flashhider worden gedraaid om te voorkomen dat deze er vanzelf afkomt.
Deze klemt dan nog extra op de barrel
Of dat ook bij jou zo is weet ik niet, maar je kan altijd ff checken
 
Goedemiddag Twinfromhell,

Nee dat zit niet jammer genoeg op de Sig-522, denk dat ik een nieuwe outer barrel bestel om een demper te monteren.
 
Hmmm, dan herinner ik mij ineens nog een ander ding uit het verleden.

Ik heb ooit een replica gehad, waarbij er, naast het CW schroefdraad ook nog eens een pietepeuterig klein inbus-schroefje in de flashhider zat: kijk eens of je ergens een gaatje ziet van een millimeter of 2 à 3.
 
Soms zijn ze verlijmd, dan zou je kunnen proberen om het ff in warm/heet water te dompelen zodat de lijm wat vloeibaarder wordt en hopelijk kan je hem dan losdraaien.
 
Hmmm, dan herinner ik mij ineens nog een ander ding uit het verleden.

Ik heb ooit een replica gehad, waarbij er, naast het CW schroefdraad ook nog eens een pietepeuterig klein inbus-schroefje in de flashhider zat: kijk eens of je ergens een gaatje ziet van een millimeter of 2 à 3.
Ik heb de tekening bij en ik zie geen inbus alleen stukje buis lijkt het, op de tekening zie ik dat de outer barrel schroefdraad op zit dus het is niet een geheel zeg maar.
 
Soms zijn ze verlijmd, dan zou je kunnen proberen om het ff in warm/heet water te dompelen zodat de lijm wat vloeibaarder wordt en hopelijk kan je hem dan losdraaien.
Goedenavond Peter,

Dat kan ik nog proberen, ik zag net op YouTube dat een Amerikaan met een klein gasbrander heeft gebruikt op de flash hider te verwijderen.

Mvg.

Fabien
 
Goedenavond Peter,

Dat kan ik nog proberen, ik zag net op YouTube dat een Amerikaan met een klein gasbrander heeft gebruikt op de flash hider te verwijderen.

Mvg.

Fabien

zou kunnen natuurlijk…. Maar zou wel wat voorzichtig zijn met (te)veel hitte…. Vaak is het metaal van een replica niet echt super hoogwaardig en anders zit je straks ook met een kapotte outerbarrel

in ieder geval succes!