Feeding problemen Krytac SPR MKII

Fastforward

Active Member
29 apr 2019
32
3
Trophies
3
Hallo,

Ik heb vorig jaar mijn barrel vervangen door een Prometheus EG barrel voor krytac SPR met de standaard bucking en hop up chamber en tijdens het spelen van ellende maar naar de backup gegaan want er kwam bijna geen BB uit of double feeds. Nu ik weer ga spelen heb ik de bucking vervangen door een maple leaf en nog steeds de standaard hop up chamber,ik hoop dat dit het probleem oplost of zie ik nog iets anders over het hoofd?

Alvast bedankt,
Frank
 
ook nog steeds dezelfde mags en heb je het al met andere magazijnen geprobeerd?
Kan natuurlijk ook zijn dat er iets net niet helemaal lekker zat (hop rubber net niet goed oid) en dat het uit elkaar halen en weer in elkaar zetten het al heeft opgelost.

Edit: op dat met in elkaar zetten de hopup te open of te dicht is gedraaid waardoor het klemt (probeer hier wat mee te spelen voordat je hem uit elkaar haalt haha)
 
Met de nieuwe hop up rubber is het wel heel veel verbeterd maar toch nog regelmatig mis feeds, ook met krytac en PTS magazijn.
Na het spelen alles uit elkaar gehaald en nu viel mij op dat er een scheurtje aan de barrelzijde van de hop up unit zit.(zie foto).
Kan dit ook effect hebben op de mis feeds doordat de barrel er wat schuin in kan zitten?
hop up.jpg

Alvast bedankt,
Frank