Fast Helmet Replica

Duncan

Member
17 jul 2014
8
0
Trophies
1
<font face="Arial, Verdana" size="2">Ik vind een fast helmet wel mooi en goed werken maar ik vind 60 tot 80 euro uitgeven aan iets wat alleen balletjes moet tegenhouden nogal wat. </font><font face="Arial, Verdana" size="2">Wat zijn jullie gedachten van deze replica voor 30 euro?</font><font face="Arial, Verdana" size="2">www.airsoft4u.nl/nl/fast-helmet-replica.html</font><font face="Arial, Verdana" size="2">
</font><font face="Arial, Verdana" size="2">Het is de bedoeling dat er een actioncam op de zijkant komt. De rails zou wel pauper zijn maar een actioncam zou 'íe toch wel moeten kunnen dragen? (Contour HD - 105 gram)</font><font face="Arial, Verdana" size="2">
</font><font face="Arial, Verdana" size="2">Wat denken jullie? Ga ik een miskoop maken?</font><font face="Arial, Verdana" size="2">
</font>
KuUGBjM.jpg
 
Die van Jan hebben ze niet meer bij Gunfire. Mijn tip, koop de FMA fast helm via Ebairsoft. Uit mijn hoofd 50$ incl verzenden. Zou overigens wel ee
 
Die van Jan hebben ze niet meer bij Gunfire. Mijn tip, koop de FMA fast helm via Ebairsoft. Uit mijn hoofd 50$ incl verzenden. Zou overigens wel een setje swivles erbij bestellen. Heb je wat meer bevestigingsmogelijkheden.
 
Bij die goedkope replicas is over het algemeen de binnenkant ruk, en het span meganisme in je nek. (Om em passend te maken naar je hoofd)
De rest zou geen problemen moeten opleveren..

Met de binnekant doel ik op de voering pads, die laten snel los of zitten gewoon niet goed/lekker.
 
Dat is bij de FMA allemaal prima in orde. Je krijgt alles los geleverd dus kunt naar hartelust alles plakken. Het is ook niet de goedkope binnenkant maar compleet met verstel mogelijkheden. Zelfs de kinstrap is van binnen van leer

Alle pads zitten stevig vast en voelen zeer degelijk aan. Niet geen rafelingen

Dit is m trouwens. Wat lastig te zijn op de foto's maar de pads hebben een zachte stof aan de buitenkant.
 
http://www.ebairsoft.com/ballistic-style-helmet-tb327-p-5383.html
 
Nu dus wel ;). Diegene die de velcro heeft geplakt is echt scheel. Bij mij zit alles supernetjes erop