Evike.com Review 2022 (Completed)

WesleyB

Well-Known Member
4 sep 2017
87
42
Trophies
7
Omdat ik mijn G&G GR14 wil upgraden naar HPA had ik een Wolverine Hydra gen 2 engine nodig. Na wat zoeken op Europese shops kwam ik tot de conclusie dat evike.com mijn enige optie was (Toen de situatie).

Ik weet van de kosten die hier nog bij opkomen, en heb er ook wel even voor gespaard.

De bestelling is als volgt:
  • Wolverine Airsoft HYDRA Gen 2
  • Ninja 48/3000 HPA System Aluminum Tank
  • Wolverine Airsoft "Storm" HPA On-Tank Regulator
Na de order bevestiging heb ik ook mijn NABV opgestuurd omdat ik wel verhalen heb gehoord dat de douane het vast hield, omdat er geen bewijs bij zat.

Ik houd de post updated door het process heen.

Updates:
15-01-2022
Order geplaats en mail ontvangen

18-01-2022
Mail ontvangen dat er een shipment code is aangemaakt. USPS zegt dat ze zitten te wachten op het pakket

20-01-2022
Pakket is bij USPS in handen gekomen

21-01-2022
Aangekomen bij het distributiecentrum

21-01-2022
Processed en bij de tracking staat dat het onderweg is naar het adres.

14-02-2022
Kreeg een email van evike die vroegen als mijn bestelling was binnegekomen, zo niet dan moest ik nog 48 uur wachten en dan contact opnemen. (Had nog niks ontvangen)

15-02-2022
Heb de code van USPS ingevulgd bij PostNL. Hierop kwam tevoorschijn dat mijn pakket in Nederland is en ergens vandaag of morgen bij een PostNL punt komt.

Vandaag pakket op mogen halen. Op de bon stond dat de inhoud waarde 552 euro was (heb zelf 695 dollar betaald). De bijkomende kosten van PostNL waren 138 euro. Had zelf meer verwacht dus het viel wel mee. De doos was niet opengemaakt :D

Eindebeoordeling
Zeer tevreden hoe alles gelopen is. Bij aankoop direct mijn NABV opgestuurd just in case. En 3 dagen erna op de post. Alle onderdelen zien er goed uit en je kan straks wel een reply vinden in wat heb je binnengekregen. Communicatie over vragen worden binnen dag behandeld dus daar ook niks mee.

P.S.
Blijkbaar lag het pakket sinds 2 februari bij de douane.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Toothpick en QuickFix
Ik volg dit.

Hier heb ik in het verleden twee keer besteld, want het is een winkel met een breed en uitgebreid assortiment.
Maar later begreep ik dat ze niet meer naar Europa verzonden ivm betalingsgeneuzel.
Dus ben erg benieuwd naar je ervaring.

Hoe heb je betaald?
 
Ik volg dit.

Hier heb ik in het verleden twee keer besteld, want het is een winkel met een breed en uitgebreid assortiment.
Maar later begreep ik dat ze niet meer naar Europa verzonden ivm betalingsgeneuzel.
Dus ben erg benieuwd naar je ervaring.

Hoe heb je betaald?
Heb betaald via paypal, dat werd direct geaccepteerd. Ik las inderdaad ook dat je alleen via wire transfer kon doen, maar blijkbaar kon paypal ook.

Maar er staat ook dat door corona verzendingen langer duren, dus het is even aankijken.