Henk scheve

Member
15 mrt 2019
18
8
Trophies
2
Hallo airsoft vrienden!

Eerst even voorstellen, mijn naam is Henk Scheve, 22 jaar oud en kom uit Limburg, aangenaam! ;)

Vijf maanden geleden zijn een paar vrienden en ik is gaan airsoften met een bon die we hadden gewonnen bij vakantieveilingen! Dat was overigens de aller eerste keer dat ik met die sport in aanmerking kwam.

Dus na die dag airsoften was ik zo gemotiveerd om mezelf te gaan verdiepen in de sport en is me passie van dag 1 tot op heden torenhoog!

Na dat ik mezelf nog wat extra had verdiept in de het airsoft, heb ik me gelijk aangemeld bij de NABV en zijn er alweer 4 maanden voorbij en ik ben blij tot op de dag van vandaag dat ik me gelijk heb ingeschreven! :)

Op het moment bezit ik een TR16 MBR 308WH - Zwart, een hele naam voor z'n prachtige replica ;)! Het genot met het replica is groot, het is alleen een iets duurdere prijs dan de gemiddelde replica's, maar ik had het er voorover en heb er totaal GEEN spijt van! :)

Ik speel voornamelijk veel in Belgie, maar ben van plan om meer te gaan spelen in Nederland!

Ben dus erg benieuwd naar jullie meningen en wat jullie aanraden in Nederland! ;)

Bedankt voor jullie tijd!

Ciao!:D
 
Laatst bewerkt:
gaaf man welkom op het forum!

over de velden gesproken is atcx helenaveen en/of darkforest een top locatie en uiteraard niet alte verweg van uit limburg !;)
 
  • Leuk
Waarderingen: Henk scheve