Even voorstellen: nieuwe airsofter uit Friesland

chwbcc42

New Member
30 sep 2022
1
0
Trophies
1
Hallo allemaal,

Veel gelezen over airsoft de afgelopen maanden, en vorige week was het zover... De eerste keer op het veld. Ik vond het fantastisch, de spanning, adrenaline, de omgeving, maar ook de sportiviteit. Helemaal het airsoftvirus te pakken gekregen en ik wil graag verder in deze sport.

Ik ben 29 jaar en kom uit Leeuwarden (Friesland) en zou het leuk vinden als ik met een ervaren groep of speler mee zou kunnen. Ik heb nu in Leylstad gespeeld, maar andere locaties zoals Emmeloord, of Drenthe zijn voor mij ook zeker opties (alles binnen 1 - 1,5 uur rijden). Eerstvolgende keer voor mij zou dan 8 of 9 oktober zijn. Ik ben nog geen lid van de NABV maar dat is zeker wel het plan.

MVG,

Thomas
 
Nieuw lid 54 jaar uit Eindhoven Navb. Met pas en 2 Sig Saure pistolen .verder geen ervaring en gear .
Graag samen willen spelen. In club verband omgeving van Eindhoven .Alle advies etc welcome

Groeten Ronald Mioch
 
Hoi allemaal
1 keertje mee geweest naar een introductie en gelijk verkocht aan Airsoft via een goede vriend die dit al jaren doet
Introductie gedaan in Beverwijk was een geslaagde dag veel nieuwe indrukken en lekker gespeeld
Gelijk lid geworden en in afwachting van mijn pas om gear aan te schaffen

gr toni
 
Welkom! Je kunt altijd wel met een veld mee spelen en ik weet dat er in Assen een vaste en grote groep zit wat veel speelt. Probeer het daar eens zou ik zeggen!