Even voorstellen: Arjandevries

Arjandevries

Member
10 jan 2019
14
9
Trophies
2
Hallo allemaal!

Mijn naam is Arjan de Vries, 22 jaar en woonachtig in het kleine dropje Een (in de buurt van Assen).

Na veel erg uiteenlopende hobby's gehad te hebben (van voetbal tot kitesurfen) was ik op zoek naar iets nieuws. Doordat ik regelmatig foto's en video's over Airsoften voorbij zag komen ben ik eens rond gaan kijken en lezen. Hierbij werd vrijwel meteen mijn interesse gewekt in deze prachtige sport. Momenteel sta ik op het punt om een NABV pas aan te vragen en de komende tijd mijn eerste replica's en gear aan te schaffen. Ik hoop rond het begin van de zomer mijn eerste evenement te bezoeken. :)

Mochten er mensen uit de buurt op dit forum zitten die wel eens introducees mee nemen om deze kennis te laten maken met de sport dan hoor ik dat uiteraard graag! ;)
 
Hey!! een medenoorderling! Ik kom uit Zuidlaren. Mocht je een keer mee willen kan je wel een keer met mij mee.
Verder is airsoft echt een geweldige hobby kan ik vertellen. Ik was zelf ook meteen verslaafd na mn 1e skirm. Mocht je vragen hebben mag je wel eens langskomen als je zin en tijd hebt.
 
  • Leuk
Waarderingen: Arjandevries
Welkom op het forum.

Toevallig, Ik zelf doe dus ook aan airsoft (duh), maar daarnaast kitesurf ik ook nog steeds :):cool:

Succes met je nieuwe hobby

Greetings ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: Arjandevries
Hey!! een medenoorderling! Ik kom uit Zuidlaren. Mocht je een keer mee willen kan je wel een keer met mij mee.
Verder is airsoft echt een geweldige hobby kan ik vertellen. Ik was zelf ook meteen verslaafd na mn 1e skirm. Mocht je vragen hebben mag je wel eens langskomen als je zin en tijd hebt.

Leuk! Dat is inderdaad goed te doen qua afstand :) Daar ga ik zeker gebruik van maken. Ik had je gisteren al toegevoegd op Facebook, als ik mijn NABV pas binnen heb zal ik wel even contact met je opnemen. Ik heb nog wel een aantal vragen namelijk :)

Welkom op het forum

Bedankt!

Welkom op het forum.

Toevallig, Ik zelf doe dus ook aan airsoft (duh), maar daarnaast kitesurf ik ook nog steeds :):cool:

Succes met je nieuwe hobby

Greetings ;)

Dankjewel! Toevallig inderdaad. Ik heb het altijd een enorm gave sport gevonden (nog steeds) tot de jongen waar ik altijd mee kitesurfde voor mijn neus een ongeluk kreeg. Vanaf die dag stond ik niet echt met een prettig gevoel op het water en heb ik besloten om te stoppen.
 
Oei, kan me voorstellen dat je er dan toch een iets ander gevoel bij krijgt.

Ik hoop dat die jonge goed hersteld is.
 
Oei, kan me voorstellen dat je er dan toch een iets ander gevoel bij krijgt.

Ik hoop dat die jonge goed hersteld is.

Helaas... Hoewel er alles gedaan is om de boel te herstellen (ongeveer 20 operaties in Nederland en Duitsland) heeft het hem uiteindelijk zijn been gekost. Het gaat nu gelukkig weer de goede kant op. Hij is aan het revalideren en kan straks met zijn prothese als het goed is de meeste dingen weer doen.

Welkom op het forum.

Thanks!

Welkom! Veel plezier hier en op het veld.

Bedankt!
 
Bedankt allemaal! :)

Ik heb mij zojuist geregistreerd bij de NABV, nog even geduld hebben tot alle papierwerk geregeld is dus.

Ik heb de afgelopen week wat rondgekeken bij Gunfire naar een geschikte beginners replica. Mijn keuze is hierbij gevallen op de volgende 2 replica's en toebehoren:

- specna arms sa-b02 met het SEAC snelwisselsysteem.
- Theta Optics Red Dot 1x40 Reflex Sight Replica - Black
- 7,4V 1800mAh nunchuck style LIPO
- Accu lader (heb ik al)
- Extra magazijn(en)

- cyma cm122
- Hier zit een accu, lader en een magazijn bij

Is dit als beginner een verstandige keuze? En weet iemand toevallig of dit magazijn in de sa-b02 past?

Als de NABV pas binnen is zal ik de bestelling voor de replica's de deur uit sturen en de rest van de gear gaan verzamelen :) Zin in!
 
Leuk! Dat is inderdaad goed te doen qua afstand :) Daar ga ik zeker gebruik van maken. Ik had je gisteren al toegevoegd op Facebook, als ik mijn NABV pas binnen heb zal ik wel even contact met je opnemen. Ik heb nog wel een aantal vragen namelijk.
Ik zag het idd, laat maar weten!!
 
Weer even een update :) Mijn NABV pas is gisteren aangemaakt en zal begin volgende week binnen moeten komen. Ook de eerste gear is al binnen! Ik ben voor een Full Multicam + Coyote outfit gegaan (compleet met tactical vest, rugzak etc.)

Als replica heb ik een Specna Arms SA-B02 SEAC® en GBB sidearm (gewoon omdat het kan :p) besteld. Uiteraard met extra accu's magazijnen etcetera.

Even afwachten tot alles binnen is en dan kan de fun beginnen :cool:
 
  • Leuk
Waarderingen: RG.
Nice :cool: welke gbb is het geworden?

In eerste instantie een relatief goedkope Army Armament R27 om eens te kijken hoe vaak ik hem in de praktijk daadwerkelijk ga gebruiken

487f6eaaeca5b8549687a272abe228b73544fb36.JPG