Enthausiaste airsoft beginner

NiekB

Member
17 sep 2017
11
7
Trophies
2
Na al een aantal maanden rond te hebben gekeken op het forum en een tal van video’s te hebben bekeken op YouTube heb ik toch eindelijk de stap gemaakt om een skirm bij te wonen.

Mijn naam is Niek Boeve en ben 22 jaartjes oud, ik woon zelf in een klein dorpje genaamd Zalk (dit ligt dichtbij Zwolle, kampen, Hattem, Wezep in)

A.s zondag ga ik naar Balls&Arrows daar ga ik bekijken hoe het bevalt. gewoon eerst met een huurkit spelen, en als alles goed verloopt dan hopelijk toch direct dezelfde dag nog wel de pas aanvragen :)

Heb ook al een boel rondgekeken naar replica’s en eventuele kleding. Maar dat is meer iets voor de week na de skirm ofcourse :)

Ik kom alleen, dus wie weet kan ik bij iemand aanhaken.
 
Welkom op het forum en de wondere wereld van airsoft. Ben er zelf niet bij maar ik denk dat het aanschuiven wel goed komt. Airsofters zijn vaak toch sociale wezens, soms wat schuw maar dat gaat vanzelf over.
 
  • Leuk
Waarderingen: Pascal-XM en NiekB
Welkom op het forum .

Gewoon aanhaken en vragen stellen.
Meeste mensen willen wel helpen en als je vraagt mag je meestal wel hun replicas even vast houden

Greetings uit Kampen ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: NiekB
Welkom! Zoals bovenstaande heren al gezegd hebben, je kan heel makkelijk gewoon met mensen aanhaken en samen er op uit gaan!

Veel plezier alvast, waarschijnlijk ben je ook vrij snel hooked :)
 
  • Leuk
Waarderingen: NiekB
Heel slim Niek eerst een huurkitje nemen en dan rustig verder kijken , veel plezier met je hoogst waarschijnlijk nieuwe hobby
 
  • Leuk
Waarderingen: NiekB
Hey allemaal, ik dacht “laat ik even vertellen hoe het afgelopen zondag is gegaan” Dus bij deze.

Mijn dag begon direct al goed, toen we in de rij stonden te wachten om naar binnen te mogen, raakte ik al gauw aan de praat met wat jongens, een daarvan zei al dat ik aan kon haken bij hem. Hij heeft me alvast een boel informatie gegeven over het airsoften, ik heb zn replica ook even vast mogen houden (een 416) de rest weet ik niet echt:D

Het spel zelf begon met verschillende missies, iedereen kon een missie kiezen. Dit was voor mij eerst nog wel onduidelijk, dus ben ik maar gewoon een groep gevolgd. Team rood had al heel gauw de overhand, maar dat mocht de pret niet drukken. Toen de objectives wat duidelijker werden voor mij begon de actie pas echt! Ik wist een beetje waar wat mooie plekjes zaten dus heb ik me daar verstopt, maar toen kwam het moment dat opeens team rood overal tevoorschijn kwam. Opeens liepen er 5 man voor me langs, dus ik switchte me replica op automatisch en begon als een angsthaas te sprayen voor me leven (natuurlijk wel oplettende of ik een hit hoorde) anders is het natuurlijk wel heel zuur voor diegene;)

Al met al een erg leuke dag gehad, en geen enkele slechte ervaring gehad. Al hoorde ik hier en daar wel een enkeling flink bekvechten. Maar goed dat zal wel de frustratie zijn aan het einde van de dag:D

Ik ga me pas direct aanvragen want ik ben helemaal verkocht aan deze sport!