En dat was dan Chapter 4!!!!

Vladimir

Amor Vincit Omnia
23 mei 2014
1.708
974
Trophies
24
Via Lotte krijg ik net te horen dat Chapter 4 over 2 maanden zijn deuren gaat sluiten. :eek:
De winkel en het horeca gedeelte blijft wel open maar het skirmgedeelte is door de verhuurder aan een andere,niet airsoftgerelateerde,huurder verhuurd.
GRRRRR!!!!! :mad:

Dat is ZWAAR..........! :confused:
Wij hebben er met ontzettend veel plezier gespeeld en we gaan deze locatie absoluut GIGA missen.
Was voor ons ook lekker dichtbij.
Te mooi om lang waar te zijn dus.
Baaaaalen! :(:(:(
 
Wow ik dacht dat ze zelfs nog bezig waren met opbouwen van de locatie? Bijzonder dat het plotseling door is verhuurd aan een ander en jammer dan moet ik er nog maar proberen een keer heen te gaan.
 
Ja wou het net zeggen, die hebben toch de afgelopen tijd best veel tijd en spullen erin gestoken om de lokatie van de grond te krijgen?
Dat is dan wel eens even kapitaalvernietiging zeg :confused: en jammer dat er een locatie verdwijnt.
Had deze ook nog op mijn lijstje staan, maar vanwege de grote afstand (zeeland - noord holland) is dat er nog niet van gekomen.
 
Awwww dat is jammer! :( Helaas was het voor mij ook niet echt in de buurt, maar ik had er zeker graag een keer willen kijken!
Dan wordt het toch maar weer wat vaker Bunker Hill @Vladimir :p 8)
 
Ja,Chaos.
Dat gaat zeker gebeuren.;)
Maar ik vind het heel sneu voor de jongens achter C-4.
Zij hebben er alles aan gedaan om er een unieke locatie van te maken.
En dat gaat nu aan airsoftend nederland voorbij.
Eeuwig zonde!
 
Jammer dat ze gaan stoppen, ze zijn net een jaar open.
Hebben ze het misschien verkeerd ingeschat en zijn ze met te weinig kapitaal begonnen?

Zo heel veel skirm locaties zijn er niet en airsoft is een snel groeiende sport. Er zouden dan toch kansen moeten liggen.
 
Ik denk eerder dat het aan de verhuurder ligt die een beter aanbod heeft gekregen van een ander ten koste van de boys van C-4.
 
Hey Vladimir, Hier baal ik echt van. Het is niet alleen een heel erg leuke locatie maar bovenal erg hulpvaardige jongens die de boel runnen. Dit is echt zonde.
 
  • Leuk
Waarderingen: Vladimir
Ontzettend balen! Leuke gasten die hier heel veel tijd, energie en geld in hebben gestoken... En het is nog een toffe locatie ook!
 
Kak, deze stond ook nog op m'n lijstje van to-go locaties... hmm eens kijken of dat deze maand nog lukt...