Elite Shooting Centre / Mike Cripps

Sadiek

Well-Known Member
22 jul 2016
509
392
Trophies
22
Ik wil binnenkort wss wat upgrades gaan kopen voor mijn TM Hi-capa bij:
http://www.eliteshootingcentre.co.uk / Mikse Cripps
Ik vroeg me af of er hier mensen zijn die ervaring hebben met hem en die hier willen delen?

Zelf heb ik tot op heden altijd snel en duidelijk antwoord gehad op mijn vragen.
 
Laatst bewerkt:
Inmiddels heb ik een bestelling geplaatst bij hem en zal hier nog even mijn ervaring delen.

Ik kreeg altijd snel reactie op mijn mails met vragen en na wat heen en weer mailen mijn definitieve bestellijstje doorgemaild. Vervolgens netjes een factuur via Paypal ontvangen. Dag na betaling ging het pakketje al op de post en ontving ik de track en trace code.

Paar dagen later had ik het pakketje binnen. Alles wat netjes en stevig verpakt. Helaas was alleen de verkeerde slide geleverd. Foto van gemaakt en naar hem gemaild. Wederom heel snel reactie terug, hij had een fout gemaakt en zou de volgende dag gelijk de juiste opsturen. Daarnaast de vraag of ik de verkeerde slide retour wilde sturen met vergoeding van de verzendkosten.

Nog voordat ik de tijd had gehad om de verkeerde slide terug te sturen was de goede al onderweg! En 2/3 dagen nadat ik de andere had terug gestuurd stond de vergoeding voor de verzendkosten al op mijn paypal rekening.

Dus ondanks het foutje in de levering een hele goede ervaring! Goede communicatie en snelle en correcte afhandeling! Ik zou hier zo weer bestellen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan
Ik heb gisteren ook voor het eerst bij Mike besteld na, net als jij, wat mailtjes te hebben gestuurd en snel antwoord hebben gekregen. Waarschijnlijk vandaag al trackingcode en hopelijk snelle levering :)
Wordt vervolgd!
 
Ik heb een tijdje geleden zelf m'n hicapa gebouwd met onderdelen van Mike en Rainbow8. Mike reageerde elke keer snel op mailtjes en gaf goed advies over wat ik wel of niet moest halen. Alles in elkaar gezet liep ik tegen een probleem aan waar hij ook via de mail geen oplossing voor kon geven en waar online ook niet veel over te vinden was helaas. Mike was niet heel happig maar uiteindelijk mocht ik hem toch opsturen en heeft hij het toch gefixt voor mij. Geen extra kosten in rekening gebracht wat natuurlijk niet nodig is maar wel heel fijn! Al met al echt een hele goede ervaring met Elite Shooting Center. Ik zou het aan iedereen aanbevelen! Of je nou zelf gaat bouwen of je hicapa wil laten bouwen. Ik heb ook hicapa vast gehouden die hij heeft gemaakt en ook die zien er fantastisch uit!
 
Ik ben ook vaak perfect geholpen door Mike. Regelmatig dat hij zn eigen builds in de gaten houd op onderdelen die over blijven zodat ik wat originele reserve onderdelen bij hem koop, of dat er iets niet lekker werkt en hij samen met mij gaat kijken naar de boosdoener. Altijd goed geholpen en goed advies. Best nette prijs in vergelijking met anderen (rainbow8 is wat goedkoper maar douane enzo he). Al met al durf ik wel te zeggen dat het op de manier van bestellen na (Site bekijken en mailen wat je wilt) een van de betere webshops is. Ik haal er zonder twijfel al mijn hicapa parts.
 
  • Leuk
Waarderingen: FatAndFurious