Eerste locatie met sniper limiet en single only

.....

Maar jeetje; wat een regels allemaal op het veld. Straks lopen we met alleen een barrel rond en gaan we bb's blazen. We zijn dus nu zo ver dat we alles gaan aanpassen omdat een kleine groep airsofters zich niet kan gedragen? Waarom pakken we dat niet aan?

Welkom in NL waar men alles het liefst in regeltjes plat gooit.
 
  • Leuk
Waarderingen: BoomSmurf en Henny_495
zoveel spelers zoveel verschillende meningen,

Ik ben niet tegen snipers dmr lmg of aeg spelers even als ik ook niet tegen hpa ben (ieder zijn voorkeur)
Ik vind dat ze zoizo op joules moeten testen bij de velden, om joulecreep te voorkomen.
meten en testen met de BB s waar je mee schiet.

Toch is hpa 1 van de platformen waar bij sommige gebruikers (echt niet iedereen) mijn vraagtekends bij zet.

Je ziet het bij de FPS test testen te hard ok naar beneden effe kraantje of imbusje bijstellen nog 3 keer testen zo nu is I goed.
(nu moet ik er als noob maar vanuit gaan dat ze neit dat kraantje en bb s veranderen en daardoor enorm vele joule creep fps of iets veranderen?) vaak zie ik hpa ook na het fps testen nog complete open gaan opnieuw aan dingen draaien etc?, moet je dan ook niet gewoon opnieuw fps testen, Ik zou dat doen om alle schijn uit de wereld te helpen?)


Niet alleen voor andere maar ook zelf met zekerheid kan zeggen dat je fps (liever joules) goed is.

Single only event lijkt me niet verkeerd (LMG burst) net als full auto of een keertje zonder pang regel etc.
alles heeft zijn voor en nadelen :)

en ik ben niet tegen snipers lmg etc maar verdeel ze gewoon netjes over de 2 teams (of 3-4 etc)
 
Je ziet het bij de FPS test testen te hard ok naar beneden effe kraantje of imbusje bijstellen nog 3 keer testen zo nu is I goed.
(nu moet ik er als noob maar vanuit gaan dat ze neit dat kraantje en bb s veranderen en daardoor enorm vele joule creep fps of iets veranderen?) vaak zie ik hpa ook na het fps testen nog complete open gaan opnieuw aan dingen draaien etc?, moet je dan ook niet gewoon opnieuw fps testen, Ik zou dat doen om alle schijn uit de wereld te helpen?)

Dat is heel simpel op te lossen: tournament locks verplicht stellen op de hpa's. Kunnen ze niet meer open na het fpsen.

Maar andere kant van het verhaal: tegen woordig is een veertje in een aeg ook binnen een minuut verwisselt. En die kunnen niet gelocked worden zoals dat bij hpa wel kan ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: Cellie en Robin2k7
Dus na e.v.t aanpassen van iets (wat ik wel doe) is opnieuw even fps doen,
Ik heb er ooit ook wel eens een andere veer ingezet (die erin zat leek problemen te geven)
Ik ben zelf daarna langs fps gelopen,stonden ze me vreemd aan te kijken (dus ik gaf nog aan ik weet vrij zeker dat deze veer minder fps heft maar ik wil na aanpassing welke fps beinvoeld toch even opnieuw fps doen (met wat moeite mocht het)

hieruit maak ik ook op dat het weinig tot niet gebeurd (maar ik denk dat 98% of meer, zich gewoon netjes aan de regels houd hoor maar her en der is er wel eens zoiets van mmmmm vreemd deze actie na het fps en)
 
lijkt me een leuk veld. als de sniper/dmr tickets op zijn pak ik toch gewoon mn ghillie en doe ik mn plate carrier er onder en pak ik mn ACR of mn single shot only hpa 416. dan de fps kraan ff terug draaien naar de 350 natuurlijk he