Eerste AA is gekocht !!

S.W.A.T. PUP

Well-Known Member
29 okt 2019
126
68
Trophies
6
Afgelopen week gehoord dat mijn pas vandaag op de bus zou gaan.
Vandaag al even gekeken voor een AA.
Aangezien ik maar net instap toch even een beetje naar budget gekeken.
Naast Airsoftrookie ben ik ook sportschutter en zodoende kom ik ook op Egun.de
Een duitse site voor alles wat met schietsport te maken heeft.
Toevallig zag ik een en ander staan aan apparaten.
Eerste blik viel op de WE Apache.
Deze liep echter al vlot behoorlijk op qua prijs.
Toen zag ik een WELL AKSU (Krinkov) staan.
Helemaal van staal met 2 CO2 mags.
Bij even verder lezen zag ik dat er zowel Greengas als CO2 mags te krijgen zijn voor dit dingetje.
Met een bod van € 66,00 euro heb ik hem binnengesleept.
Ik weet dat het geen high end apparaat is, maar dat was ook niet mijn bedoeling.
Toegegeven dat het geen mp5k is, vind ik het toch een leuk ding.
Voorlopig eerst even wennen met CO2.
Daarna mischien naar greengas.

Bijgevoegd een filmpje van een exact gelijk apparaat.

https://www.bing.com/videos/search?...542EC90D29F7DA425A76542EC90D29F7&&FORM=VRDGAR

PS: Met de verkoper heb ik afgesproken dat ik een kopie van mijn NABV pas mail en dat hij een geprinte kopie in de verpakking bijvoegt.
Voor deze tijd verstuurt hij op mijn verzoek niet.
 
Hoi.
Ja, ook wat reviews gelezen.
Ding is op zich niet slecht.
Gewoon een paar veertjes vervangen.
Denk dat ik in Duitsland originele Krinkov handbeschermers en een pistoolgreep haal. Ook verleidelijk om er een GP-25 launcher op te zetten (just looks)
 

Bijlagen

  • Screenshot_20191116-081631_Chrome.jpg
    Screenshot_20191116-081631_Chrome.jpg
    331,9 KB · Weergaven: 205
Laatst bewerkt:
well gbb ak's zou ik niet direct aanbevelen, maar voor 66 euro kan je er eigenlijk geen buil aan vallen.

Ik zou je zeker met een gbbr wel adviseren om er zo snel mogelijk een extra replica bij te kopen, liefst een elektrische. gbbr's zijn gevoelig voor het weer en zeker met een well zou die soms problemen kunnen hebben. Dan is het fijn om er eentje bij te hebben.

een goede goedkope optie erbij zou bijvoorbeeld een cyma aksu kunnen zijn, zoals deze: https://www.taiwangun.com/en/electric/cm-045-cyma?from=listing&campaign-id=20
 
Heb hier CO2 mags bij, maar ga ook green gas mags halen.
Daarnaast voorzichtig vast rondkijken voor een Makarov.
Heb de echte in het verleden gehad (vuurwapen) en heb het plastic holster nog liggen.
Las dat WE en WELL onderdelen uitwisselbaar zijn (Well is 1:1 kopie)
De mags met green gas voor de Krinkov gaan WE magazijnen worden.
Wil gewoon recoil hebben.
Snap je extra optie, maar ik probeer het even zo.
Toch bedankt voor de tips.
 
Ben bang dat het qua prestaties misschien wel even afwachten is, maar om eerlijk te zijn heb ik nog geen replicas onder de 100 euro gevonden die goede prestaties hebben en het ook nog eens 10+ skirms vol houden. Zoals maffo zegt is een aeg als backup misschien geen slechte keuze. Voorkomt dat je halverwege de dag naar huis kan als het een keer tegen zit.

Maarja dat moet iedereen zelf weten natuurlijk. Ben pas ondanks dat ik niet per se m4 fan ben ook gevallen voor de charmes van de tippmann. Mede door de recoil.