Een Zalig en Gelukkig Kerstfeest!

Iedereen prettige dagen gewenst!
Voor mij geen airsoft onder de boom. Allemaal zelf cadeau moeten doen :)
 
Iedereen een heel gelukkige kerst gewenst!
En heel veel liefde en (airsoft)plezier in het volgende jaar!
 
Iedereen gelukkig kerstfeest en een goede jaarwisseling gewenst. Tot op het veld in het nieuwe jaar!
 
Fijne feestdagen en een gelukkig nieuwjaar met veel epische acties voor iedereen!!!

Happy hunting in 2017!!!
 
Fijne kerstdagen en een goede jaarwisseling. Ps niet je smokes gebruiken met de jaarwisseling. In het veld is het handiger.
 
Zoals hierboven ook al geschreven: fijne kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar.
 
Iedereen een fijn en veilig kerstfeest en oud en nieuw gewenst.
 
Iedereen alvast helw fijne kerstdagen en een goede jaarwisseling. Mogen je BBs recht vliegen en de hits genomen worden. Tot op de velden allemaal.
 
Jullie ook allemaal een gelukkig kerstfeest met veel geluk, liefde, plezier en dat er maar veel airsoftcadeautjes onder de boom mogen liggen!
 
Fijne Kerst dagen allemaal.

En een goeie jaar wisseling.

Op 10 kilo extra rijker van al dat eten en honderden euro's armer van alle airsoft aankopen :)
 
Fijn kerstfeest!!

Hier twee casual T-shirts met camo print ontvangen en een B-merk GoPro om mee te oefenen.
Vandaag een rail voor mn Beretta M9A1 besteld voor een accessoire, wat camo tape, een GoPro RIS mount en twee kleine 45 graden offset rails.

Hopen dat jullie ook wat leuks hebben ontvangen (of besteld)!
 
Haha, ik wens uiteraard ook iedereen een vrolijk kerstfeest.

Voor mij geen replica onder de boom, maar wel een mooi vest. Foto's komen nog!
 
Een beetje te laat, maar alsnog fijne dagen! :p Hopelijk heeft iedereen een leuke kerst gehad?