Duurdere AA of een goedkopere AA upgraden?

Ter info... vandaag is de laatste dag met 15% korting...

Dus mocht je nog willen inslaan doe het vandaag ;)
 
PS: Tokyo marui brengt ergens begin dit jaar hun Mk18 NGRS uit, dus de block II M4, gezien je interesse had in de 2de hands die hier te koop staat.

Nu zal ik wel weer in de kerk zweren, maar de huidige m4 cbq-r of een “nieuw” model mk18, maakt mij totaal niet uit. Zeker niet om er dan een hogere prijs voor te betalen. Als nou de cbq-r goedkoper hierdoor wordt, maakt het me weer blij. Maar dit zal allemaal niet binnen 2-3 weken gebeuren.
 
Je hebt ook altijd nog de keuze om iets 2e hands te kopen wat al geupgrade is. Vaak krijg je er dan ook magazijnen en batterijen ect bij.
En dan er gewoon mee spelen tot er iets kapot gaat, heb ik met mijn 1e paar replicas ook gedaan en geen spijt van gehad
 
  • Leuk
Waarderingen: Dodgy
Je hebt ook altijd nog de keuze om iets 2e hands te kopen wat al geupgrade is. Vaak krijg je er dan ook magazijnen en batterijen ect bij.
En dan er gewoon mee spelen tot er iets kapot gaat, heb ik met mijn 1e paar replicas ook gedaan en geen spijt van gehad

Ja, daar had ik het met wat andere ook al over. Maar aangezien ik niet de kennis heb om ze te beoordelen qua staat, heb ik besloten het nieuw te kopen.

Maar thnx voor je input!
 
Even ongegeneerd “reclame maken” maar mocht je een eerlijke gebruikte TM SCAR L next gen (tan kleur) willen weet ik er wel 1 waar ik m’n hand voor in het vuur durf te steken... compleet origineel en zeker niet mishandeld oid... :)
 
  • Leuk
Waarderingen: Dodgy
Tja, dat had ik ook niet .daarom mocht ik de replicas buiten testen die een achtertuin van 50 meter had.
Als het dan goed werkt en het schiet recht, is het prima toch?
 
Even ongegeneerd “reclame maken” maar mocht je een eerlijke gebruikte TM SCAR L next gen (tan kleur) willen weet ik er wel 1 waar ik m’n hand voor in het vuur durf te steken... compleet origineel en zeker niet mishandeld oid... :)

Hoi Peter,

Het goede merk, maar verkeerde model. Ik wil echt eerst een M4 nemen.
Maar bedankt voor je aanbod!
 
Tja, dat had ik ook niet .daarom mocht ik de replicas buiten testen die een achtertuin van 50 meter had.
Als het dan goed werkt en het schiet recht, is het prima toch?

Zeker, zeker. Maar ik weet niet hoe ik dit (zonder arrogant te klinken, dat wil ik namelijk absoluut niet!) kan zeggen. Maar wat er gevraagd wordt voor nieuwe AA's (in vergelijking met wat paintball markers kosten), koop ik het net zo graag nieuw.
Qua garantie, zekerheid, mogelijkheden om gelijk te laten upgraden.

Ik wil graag uiteindelijk doorstromen naar Tacsim/Milsim (EN mss speedsoft door @Kevinvr :)), daar zit voor mij de uitdaging en hobby. Niet in het aanpassen en upgraden van AA's. Ben voor mijn werk al technisch bezig, heb al een andere technische hobby. Dit moet gewoon point & shoot (met tactics) worden. :) :)
 
  • Leuk
Waarderingen: sherlockzor
Besef je dan wel dat tacsim/milsim en speedsofters op het moment nog niet de beste vrienden zijn en compleet andere stijlen zijn.

Maar ik ben het met je eens dat ze beide leuk kunnen zijn :D
 
  • Leuk
Waarderingen: JWieleman
Besef je dan wel dat tacsim/milsim en speedsofters op het moment nog niet de beste vrienden zijn en compleet andere stijlen zijn.

Maar ik ben het met je eens dat ze beide leuk kunnen zijn :D

Aha, haha, dat moet ik dan nog uitvinden. Kijk, ik weet nog niets van de huidige Airsoft scene. Kom ook maar net weer een week of 3 kijken.
Maar ik dacht dat speedsoft de focus legde op het CQB gedeelte van wat ook bij tacsim/milsim speelde. Het snel clearen van rooms en area's.

Volgende week de pas binnen, dan liefst dezelfde week AA's halen. Inschrijven voor een BOSS training.
Hierna maar eerst eens alles gaan ervaren, dan zie ik vanzelf wel waar het schip strandt.
 
Speedsoft is veel al hpa hi capa's en als een dwaas overal door het veld rennen.(goede) Tacsim/milsim is moeilijk te vinden in Nederland, er zijn een aantal velden die het hebben maar ook die zijn niet altijd wat je er van verwacht.

Goed dat je een BOSS training wilt gaan volgen ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: M14shooter
Speedsoft is veel al hpa hi capa's en als een dwaas overal door het veld rennen.

edit: was ongepast

Je hoeft het niet akkoord zijn met de speelstijl, maar daarom moet je niet neerbuigend gaan doen aub.
 
Laatst bewerkt:
Mwah je kan mij niet wijs maken dat het niet veelal op en neer rennen is en dat de meeste geen gepimpte hicapa en anders een CQB lengte M4 gebruikt. Denk dat meneer de zeeuw niet neerbuigend probeert te doen, maar heel basaal uitlegt wat deze tak binnen de hobby is.
 
  • Leuk
Waarderingen: bvdzeeuw
Het is maar net hoe je het verwoord. Je kan ook zeggen dat het een tak van sport is waar men het letterlijk als sport benaderd en probeert te winnen. Gepimpte pistols en korte assaults dragen daar aan bij, alsmede een verplaatsing stijl.
 
van wat ik op bijv youtube zie zijn er genoeg die het zo benaderen,a la call of duty als een bezetene rondrennen :p
 
Volgens mij meldde @sherlockzor ook al dat er een organisatie naar de EU kwam en hopelijk daardoor meer echte speedsoft skirms ontstaan i.p.v. speedsofters en milsimmers die in hetzelfde spel, hun eigen versie ervan willen spelen.

Ik schoot militair pistool en parcours.
En later scenario paintball en sup-air.
(Steeds twee heel verschillende disciplines)
Het een hoeft het andere niet uit te sluiten, maar alles door elkaar heen mixen, maakt niemand blij.

Maar zoals ik al vaker zeg, zal eerst alles maar eens gaan meemaken.
 
edit: was ongepast

Je hoeft het niet akkoord zijn met de speelstijl, maar daarom moet je niet neerbuigend gaan doen aub.

Zware dag gehad? :)

Ik spreek volgens mij niet slecht noch neerbuigend over speedsofters, geef alleen aan dat ze als een gek door het veld rennen. Doe het ze niet na, na 100m sprint kan je mij afvoeren.
 
Zware dag gehad? :)

Ik spreek volgens mij niet slecht noch neerbuigend over speedsofters, geef alleen aan dat ze als een gek door het veld rennen. Doe het ze niet na, na 100m sprint kan je mij afvoeren.


“Als een dwaas” kan zo geinterpreteerd worden. Maar goed dat dit zo blijkbaar niet bedoeld is
 
sorry, maar dit gaat echt niet in de verste verte op het originele onderwerp van deze thread, kunnen we het ontopic houden?
 
  • Leuk
Waarderingen: Dodgy