Dutchstockhouse - airsoftshopnl

Sander

Partime Mod
10 mei 2014
2.224
1.564
Trophies
36
Vandaag ben ik naar Den-Haag gereden om naar Dutchstockhouse te gaan.
De fysieke winkel heet dutchstockhouse en de webshop is airsoftshopnl. www.airsoftshopnl.com
Ik moest daarheen omdat de locking taps van mijn upper receiver waren gebroken.
Aangezien hun officieel tippmann tech centre (eerste in Nederland) zijn was dat "the place to be"

Ik was er om 14:55 dus moest nog 5 minuutjes wachten totdat de shop open ging. Dat was geen probleem het was toch mooi weer.

Bij binnenkomst werd ik vrolijk begroet en kwam er een andere klant binnen.
Het was handiger dat hij even voor ging aangezien ik toch gezellig stond te praten.
En zo kon ik op mijn gemak genieten van het aangeboden bakje koffie en ook ff rondkijken in de shop.

De winkel is niet echt super groot maar ook niet klein. Wat me meteen opviel was dat ze een aardig scala aan topmerken hadden hangen (tru-spec,warrior assault) maar ook het midden segment was vertegenwoordigd door onder andere viper tactical.
Ook hadden ze voldoende keus aan klein materiaal zoals bb's, gas, internals voor aeg's, internals voor hpa etc etc.

Mijn upper bleek helaas rijp voor de sloop dus ik kreeg een nieuwe upper mee.

Al met al een zeer prettige ervaring en mocht ik in de buurt zijn dan zal ik daar zeker terug komen.
 
Beetje duur though om 14 euro voor een SHS tappet plate te betalen of 13 voor een selector plate.
 
Ja klopt. Ze zijn duurder dan een gemiddelde webshop zonder winkel eraan vast. Of duurder dan een Oostblok land of chineese shop. Je krijgt er service voor terug en goede koffie :wink:
 
Je bedoelt duurder als in een factor 3 tot 4? Dat vindt ik ontiegelijk duurder, dit is ook niet meer de prijs dat ik denk oh het is in Nederland en oh het is voor de service. Sorry ik ga geen 14 euro betalen voor een tappet plate, deze werken of werken niet, beter gezegd of hij is heel of hij is stuk en voor die prijs kan ik er 2-3 kopen bij andere winkels in Nederland. Ik snap dat de winkel heel goed kan zijn voor Tipmann replica's, camo of equipment, maar internals zal ik er niet zo snel kopen.
 
Ik zeg toch dat ze duurder zijn.
Factor had ik het niet over. Ik kom ook niet voor alleen een tappet plate bij een winkel. En al helemaal geen shs maar dat is persoonlijke voorkeur. De review gaat overigens ook niet over alleen de internals die ze verkopen, de review gaat over het totaal plaatje. En ze bieden een goed totaal plaatje.

Edit: daarbij als ik in de buurt zou wonen en ik heb met spoed een part nodig interesseert die paar euro mij niet zo.
 
Want SHS is slecht waarom? Niet alles van SHS is goed, maar de tappet plates zijn prima, naast andere onderdelen. Anyway, ik gaf ook al aan dat ze op andere producten misschien wel competitief zijn, maar qua internals niet echt. Het ligt voor mij te ver weg om er even langs te gaan dus zo vanuit de webshop kijkend en de prijzen is het voor mij minder interessant. Mogelijk als ik ooit iets wil qua kleding of equipment en wil een specifiek merk dat ik er dan nog eens kijk. Als ik in de buurt zou wonen en haast had dan zelfs ben ik nog te gierig, het gaat hier niet om een paar euro. Mening verschillen gelukkig maar anders was het maar een saaie wereld.
 
Ik heb niet gezegd dat shs slecht is. Dat maak jij ervan.
Ik had het over persoonlijke voorkeur.
Beter voeren we deze discussie in pb verder (of niet) aangezien het nu niet meer over de shop gaat waar dit topic wel over gaat.
Je hebt je punt wel gemaakt denk ik. Voor jou is deze shop te duur en voor een ander misschien niet.
 
Ik ben er ook al eens geweest in het prille begin van mijn airsoft hobby.
Zeer vriendelijk personeel en goede service.
Prijzen zijn wat duurder maar ja, net wat @Sander al aangaf. Ik zal er ook niet snel iets bestellen tenzij ik in de buurt ben en ik snel een bepaald onderdeel nodig heb.

#lekkerekoffie
 
Erg fijne shop, inmiddels flink uit de regio maar als nog meerdere keren geweest voor WAS producten en klein spul. Inderdaad niet de goedkoopste maar prima service en altijd open voor een praatje en advies.
 
Even mijn ervaring in de winkel van DutchStockhouse.

Ik was naar hen gereden en was er zo met 15 minuten. Ik zag helaas gelijk een minpuntje en dat was parkeren. Maja dat is nou eenmaal Den Haag. Er is wel een tramhalte precies voor de deur dus met openbaar vervoer makkelijk benaderbaar.

Bij binnenkomst was het personeel erg vriendelijk en gaven de ruimte om rond te kijken. Ik vond het een net en overzichtelijke wikkel.

De prijzen zijn inderdaad iets hoger dan de meeste winkels. Maar je ziet gelijk wat het kost dus geen verassingen. De keus blijft bij de klant.

Ik vond het zelf wel fijn dat ik gewoon van alles kon passen. Zoals handschoenen, oogprotectie en dergelijke.

Als extratje krijg je bij aanschaf in de winkel een leuke patch van DutchStockhouse en ze hanteren ook een korting stempelkaart voor iedere 10 euro aanschaf.

Dus al met al een fijne ervaring bij DutchStockhouse.
 
Laatst bewerkt:
DutchStockhouse staat nog op mn lijstje van te bezoeken shops. Reviews/ervaringen zijn veelbelovend.

Trouwens, iemand enig idee waarom - vooral de medium - warrior assault plate carriers overal zo slecht te krijgen zijn???
 
Ik ben er zelf meerdere keren geweest en vindt het een goede en fijne winkel. Ze hebben voornamelijk platecarriers en pouches van Warrior Assault Systems. En verschillende soorten camo van hoge kwaliteit.

Ook doen ze reparaties en upgrades/downgrades voor een vast tarief. Maakt niet uit hoe lang de klus duurt. Heb zelf mijn SVD hier laten repareren/nakijken na een ongelukkige val. Hierdoor was de stock losgekomen. Inmiddels is ze weer heel en in perfecte staat! :D

Zelf haal ik hier vaak mn greengas en Green Devil bb's :p

Lang verhaal kort, als NATO speler kun je zeker goed terecht voor gear. En voor reparaties ook, ze hebben een certificaat voor TIPPMANN en een AK expert in huis. Oh ze hebben een chrono ;)

Edit: Dit was de fysieke winkel in Den Haag, heb nog geen ervaring met de webshop. Gezien ze zo in de buurt zitten :p
 
Laatst bewerkt:
Heb een foutje in de webshop ontdekt.
Voor ideal betaling moet je minimaal voor 20 euro bestellen. Ik had het preciese bedrag van 20 euro maar hij bleef zegge dat ik minimaal 20 euro moest hebbe.
 
Goeie ervaringen met mijn Tipmann bij de Dutchstockhouse. Ze zijn voor de Tipmann volgens mij niet duurder met onderdelen. En het is volgens mij de enige winkel in Nederland die een Tipmann reparatie licentie heeft. Die van mij was tamelijk erg kapot en nu weer erg tamelijk heel.:)
Met AEG of andere aanverwante replica's bij de DSH geen ervaring.
 
  • Leuk
Waarderingen: Trooper en Roy Pie
En kan hieraan toevoegen dat je voor een euro een HPA fles kan laten vullen en dat vind ik zeker niet slecht.