Dump pouch 5x M4 mag pouch.

ed68

Well-Known Member
20 aug 2020
73
13
Trophies
5
wat is handig om een Dump pouch en 5x M4 mag pouch. mee te dragen :
aan een tactical vest / plate carrier of chest rig

en draag je of het een of het ander of kan het ook samen ?
 
Ik draag zelf een chest rig waar plek is voor 6 m4 magazijnen en aan de zijkant heb ik een foldable dump pouch zitten.
Ik gebruik gbb dus zware gas magazijnen en het gewicht is alsnog goed verdeeld wanneer er mags in de dump pouch zitten.
Lekker licht en comfortabel.
 

Bijlagen

  • 20201012_220828.jpg
    20201012_220828.jpg
    719 KB · Weergaven: 179
oke ik vind om indoor te spelen de swat styl mooi maar weet niet of het handig is om mee te spelen .
 
ik speel zelf bijna alleen maar indoor, een plate carrier werkt daar ook goed voor. er zijn plate carrier met pouches al aan de voorkant vast gemaakt of met molle waar je zelf pouches voor moet kopen. op de zijkant van een plate carrier zit ook vaak molle waar je bijvoorbeeld een dump pouch of utility pouch aan vast kan maken. plate carriers met een dummy plate van plastic of foam houden ook bb's tegen, dat is wel fijn in cqb als je niet graag geraakt wordt.
 
je kan een plate carrier kopen met al m4 pouches aan de voorkant, en dan een extra utility pouch aan de zijkant vast maken waar je 2 extra mags in bewaard. je zou een ook een riem kunnen gebruiken waar je je dump pouch en extra magazine pouches aan vast maakt.