Dragon Airsofters werft aan.

Toothpick

Well-Known Member
4 sep 2014
1.448
660
Trophies
25
Flag_of_Walessepi.jpg

Principes perent, legend manent

De "Dragon Airsofters" is een nieuw team maar ook een uniek team.

Mensen zonder team kunnen aansluiten bij ons team. Via WhatsApp delen we events waar men gaat spelen en zo kan men elkaar treffen. Er is een Alpha squad voor hen die bij het team willen blijven. Andere kunnen op den duur bij een ander team aanhaken, of met personen die ze hebben leren kennen samen een team oprichten.

We zijn dus constant open voor leden omdat we losse spelers bij elkaar willen brengen om zo gezamenlijk te kunnen spelen.
Geen team eisen of trainingen, gewoon alleen gezamenlijk de hobby uitoefenen(muv camo eis voor vaste teamleden) .

Voor de Alpha leden komt binnenkort onze patch om te dragen en daar is een camo eis van multicam of wat er erg op lijkt, en in de toekomst willen we er ook een met groene achtergrond beschikbaar stellen voor hen die niet onder het Alpha team vallen maar wel in de app groep zitten.

Wil jij je bij ons aansluiten stuur dan een pm om bij de app groep te komen.
 
Laatst bewerkt:
Hi toothpick, waar spelen jullie voornamelijk? Daar ik zelf woon in Amsterdam, speel ik stuk minder zuiden en/of oosten van het land.
 
In heel NL.
Doordat iedereen lid kan worden en zo mensen leert kennen uit heel NL kan er onderling ook met elkaar in heel NL afgesproken worden. (afspreken om bij. in België te spelen kan ook)
 
  • Leuk
Waarderingen: marcellino
Nice! Goed plan Toothpick! Veel plezier en succes!
 
  • Leuk
Waarderingen: Toothpick
In heel NL.
Doordat iedereen lid kan worden en zo mensen leert kennen uit heel NL kan er onderling ook met elkaar in heel NL afgesproken worden. (afspreken om bij. in België te spelen kan ook)
Is bij ons ook zo, leden door heel het land en we spelen ook door heel het land. En België. En Frankrijk. En Tsjechië. ;)
Leuk initiatief, succes ermee!
 
Zogauw mijn papieren in orde zijn verwacht dat dat januari zal worden hoop eerder (v.o.g is onderweg) wil ik zeker wel in de groepsapp mvg hans
 
  • Leuk
Waarderingen: Toothpick
Klinkt erg makkelijk en praktisch zn groep, kun je snel en eenvoudig groepen voor Skirms.
Ik wil mij ook aansluiten binnen jullie whatsapp groep. Zit zelf in regio Arnhem.

Marein
 
De heren ook toegevoegd.
Binnenkort ook al een skirm waar meerdere naartoe gaan die via onze groep met elkaar in contact staan.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan
Zondag 17 Feb is de eerste meeting/samen spelen bij Dark Forrest. Een mooi begin voor een opkomend team.
 
  • Leuk
Waarderingen: Sonar_Owl
op 26mei zondag 2019 ga ik naar bunker hill deurne. lees en hoor en zie op you tube hoe tof het daar is. ik vertrek uit maarssenbroek.
 
  • Leuk
Waarderingen: Toothpick
Hallo ik en wat vrienden van mij zijn erg geinteresseerd in airsoft maar hebben daar nog heel wat vragen over. Is het mogelijk dat ik jullie whatsappgroep mag joinen en daar wat vragen mag stellen. We komen trouwens uit Amsterdam.
 
Laatst bewerkt:
Mijn man en ik zijn ook nog op zoek na een club. Wij zijn beide nog onervaren airsoft spelers, maar komen graag in contact met andere spelers.
 
Beste Lunap,

Ik stuur je wel even Pm met wat info.
Misschien ook leuk voor de mede forummers hier dat je jezelf ook even bij het voorstel topic voorsteld ;)