Dolle inbus-schroef verwijderen

Top! Dan weet ik dat, dan ga ik die even bestellen. :)
Moet namelijk de schroef uit de dust cover halen om bij de kolf te kunnen. En net die dust cover schroef zit in de weg.
 
Statusupdate: De linke tap was vanochtend binnen gekomen, en heb hem toen gebruikt om te tappen. Maar helaas was ik niet voorzichtig genoeg, en brak deze af. Ik ga hem nu naar de profs brengen voor reparatie. Dit ga ik bij: Dutch Stockhouse, airsoftshop NL doen.

Ben zelf al een beetje bekend met de winkel en het personeel. En het mooie is dat ze een reparatie-fee aanhouden van 70,- (of ze nu 5 min of 5 uur bezig zijn, dit blijft hetzelfde) En het zit bij mij in de buurt :)

Zal dan eind van de maand zijn dat ik d'r dan kan ophalen (ivm de kosten :p) Maar dan volgen foto's van ''haar'' een een kleine review over de service. Iedereen in ieder geval bedankt voor de goede hulp/tips. Deze ga ik meenemen in mijn technische kennis voor de toekomst ;)
 
waar kom je vandaan?
Ik wil je ook wel helpen! kost je niks... alleen benzine/diesel en een beetje tijd
 
  • Leuk
Waarderingen: Camilo
Zoetermeer, en is oke. Ze hadden bij de shop ook aangeboden om een ''apk'' te doen. En kon nu ook het geld ff niet missen :p

Vandaar o.a ook, maar ik waardeer het aanbod :) Erg aardig van je ^^
 
Statusupdate: Heb d'r net naar de profs gebracht. Daar heb ik gesproken met hun reparateurs en, die gaan haar helemaal nakijken, smeren, loop schoonmaken etc. Ook heb ik dr door de chrono gehaald en deed ze netjes 475, heel mooi. Daar worden we blij van :)

Er werd gesproken over een metalen plaatje dat custom door een van de vrienden van de shop zou worden (kunnen) gemaakt. Dit was een optie, maar ik wordt gebeld als ze meer weten. Heb er in ieder geval een goed gevoel bij.
 
Maar natuurlijk :)

En van de tech gasten zei dat hij een vriend had die metaal kon snijden/tappen. En dat die persoon een metalen plaatje kon maken om deze vast te maken op de kolf. Om deze op de kolf te monteren, en het plaatje dan solide vast te kunnen zetten aan de dustcover.

Alleen was dit nog niet 100% duidelijk, ik wordt nog gebeld met statusupdates. Ik zal ook de status van ''haar'' hier posten en na afloop (de 20ste wanneer ik dr ophaal) een kleine review schrijven over de tech service van deze shop ^^