Demolition Ranch AR15 replica's

Sephi

Well-Known Member
23 apr 2017
103
57
Trophies
8
Diegene onder ons die op Youtube graag vuurwapen-gerelateerde kanalen kijken, zijn waarschijnlijk wel bekend met Matt van Demolition Ranch, een heerlijke all-american channel die alles gelukkig niet zo serieus neemt.

https://www.youtube.com/user/DemolitionRanch

Matt heeft in het verleden via F1 firearms zijn eigen lijn AR15's met een skeletonized body laten ontwerpen en heeft daar sinds kort een Airsoft-versie van in pre-order uitgebracht:

https://www.bunkerbranding.com/prod...irearms-model-standard#?variant=8356183638061

Persoonlijk vind ik het een erg gaaf ding, en de $425,- niet eens extreem duur.
Daar komt echter nog wel ruim $60,- verzenden naar Nederland bij en de kans dat je van de Douane nog zo'n mooie fanmail krijgt of je nog even extra geld wilt overmaken.

Toch denk ik dat je met deze replica zeker op zult vallen en er niet veel in Nederland op zullen duiken.
Wat denken jullie?
 

Bijlagen

  • demo-80703.jpg
    demo-80703.jpg
    57,5 KB · Weergaven: 591
Ziet er goed uit hoor, maar dit is een typische 3 gun match/sportschieten setup voor een m4. Ik verwacht dat deze verzwakt is door alle cuts die erin zitten. Het is niet echt mijn smaak extern gezien.

Plus: Ported cylinder in combi met zo'n lange loop? En dat er een silver edge gearbox inzit doet mij te denken dat hier de lucht van aps aan hangt. Logisch, want zij maken eigenlijk de enige andere replica die hierop lijkt, de aps asr 120. Aps is echt een airsoft merk waar ik mijn tengels niet aan zou willen branden, zeker niet als deze 500+ euro gaat kosten na de import en verzendkosten.
 
  • Leuk
Waarderingen: Sephi
hmmm nee, kan hier ook niet echt om juichen
 
hehe zag dit paar dagen terug. de demolition ranch airsoft gun. allemaal leuk en aardig maar ga daar mijn geld niet aan uitgeven.
je betaalt alleen al puur vanwege ze naam.
de kids in amerika zullen waarschijnlijk er wel vol voor gaan als ze subscribers van hem zijn.
 
hehe zag dit paar dagen terug. de demolition ranch airsoft gun. allemaal leuk en aardig maar ga daar mijn geld niet aan uitgeven.
je betaalt alleen al puur vanwege ze naam.
de kids in amerika zullen waarschijnlijk er wel vol voor gaan als ze subscribers van hem zijn.
Hij is gewoon heel goed in het spreiden en vergroten van zijn inkomen. Hij doet in ieder geval zijn best om iets goeds/ aparts te leveren. Zijn broertje is airsofter met ook een eigen kanaal dus ik denk zelf dat het kwalitatief wel snor zit. Natuurlijk moet je rekening houden met rotzooi als je met een skeletonized replica gaat skirmen. Valt buiten mijn budget anders vond ik hem ook wel zeker interessant.
 
Zijn broertje is airsofter met ook een eigen kanaal dus ik denk zelf dat het kwalitatief wel snor zit.

Je gaat ervanuit dat ze airsoft experts zijn. Ik denk van niet om heel eerlijk te zijn. Praktisch zeker feit blijft dat dit een aps is die door slim rebranden en daarna nog een keer rebranden (EMG/F1 naar DemoRanch) word gepresenteerd als veel beter dan dat het feitelijk is. Misschien is die gewoon prima, maar weet dat je, net zoals alle andere fameuze airsofters, een gelikte rebrand koopt van bekende airsoft merken. Buyer beware
 
Volg zelf ook demo ranch & off the ranch. Moet zeggen dat in tegenstelling tot andere youtube airsofters ik zijn marketing wel kan waarderen.
Hij claimt niet het beste te zijn, is eerlijk dat de duurdere versie alleen andere coating heeft. Geeft toe er zelf niet veel vanaf te weten en het uit handen heeft gegeven aan F1/Evike.

Afwachten op de reviews maar :)


Ik verwacht dat deze verzwakt is door alle cuts die erin zitten

Real steel kan het prima hendelen, waarom zou de airsoft versie dan verzwakt zijn. Er vanuit gaande dat het het zelfde cnc metaal is.
 
Hij is gewoon heel goed in het spreiden en vergroten van zijn inkomen. Hij doet in ieder geval zijn best om iets goeds/ aparts te leveren. Zijn broertje is airsofter met ook een eigen kanaal dus ik denk zelf dat het kwalitatief wel snor zit. Natuurlijk moet je rekening houden met rotzooi als je met een skeletonized replica gaat skirmen. Valt buiten mijn budget anders vond ik hem ook wel zeker interessant.


klopt hij is er heel goed in en ik vind zijn kanaal leuk. lekker down to earth kind of guy als het ware.
dat zijn broertje airsofter is wist ik niet. en er zal wel kwaliteit in zitten maar voor dat bedrag geef ik het liever uit aan iets anders.
kan 500 euro voor een replica nu echt niet verantwoorden hehe.
 
Moet zeggen dat ik als trouwe volger toch best graag deze replica zou willen alleen de prijs en kwaliteit van de internals houden me dan toch tegen. Als hij iets goedkoper was geweest had het met de vette externals (naar mijn mening) best een kanshebber kunnen zijn.
 
  • Leuk
Waarderingen: Sephi en crizcroz