Delta 19 gaat dicht :(

Reken er maar op dat het nu wel gebeurd.
en ik heb geen linkjes voor wat nieuws
weet alleen dat er 2 partijen in nederland zijn die werken aan een nieuw nog groter terrein.

Het komt er echt wel hoor, er gaat veel geld in deze sport om zowel aan replica,s accessoires en aan inschrijvingen en opmaat trainingen.
Dus zonder velden zal die omzet verdwijnen.
 
Mega zonde :( :( :( één van mijn favoriete velden waar ik te weinig ben geweest...
 
  • Leuk
Waarderingen: Sadiek

Ziet er gaaf uit.. Ben alleen bang dat dat weer een plywood dorp gaat worden..En niks heeft zo veel sfeer dan een verlaten gebied... Dat kan je bijna niet nabouwen. Dat was het gave van D19 de bungalows die half ingestord zijn enz. enz.

Edit: gelezen dat het betonblokken met Vurenhout word.. Maar nog steeds geen volledig gebouw :p
 
Ziet er gaaf uit.. Ben alleen bang dat dat weer een plywood dorp gaat worden..En niks heeft zo veel sfeer dan een verlaten gebied... Dat kan je bijna niet nabouwen. Dat was het gave van D19 de bungalows die half ingestord zijn enz. enz.

Edit: gelezen dat het betonblokken met Vurenhout word.. Maar nog steeds geen volledig gebouw :p
Vraag me af hoe ze dat met financieren gaan doen! Als je ziet hoeveel er nog gemaakt moet worden :0
 
Vraag me af hoe ze dat met financieren gaan doen! Als je ziet hoeveel er nog gemaakt moet worden :0

Dat vraag ik mij ook af.. maar er zal wel veel geld naartoe gaan. Hopelijk zien we dat niet terug in de tickets haha!
 
Ziet er gaaf uit.. Ben alleen bang dat dat weer een plywood dorp gaat worden..En niks heeft zo veel sfeer dan een verlaten gebied... Dat kan je bijna niet nabouwen. Dat was het gave van D19 de bungalows die half ingestord zijn enz. enz.

Je zou toch zeggen dat organisaties dit ook weten en eerder opzoek gaan na zo'n verlaten locatie dan iets bouwen. Snap nog steeds dat het niet makkelijk is met alle regels van de NABV en overheden. Maar er zijn toch genoeg fabrieken, kantoren en andere terreinen waar ze iets mooiers van kunnen maken dan een plywood dorp.
 
Getverdemme. Zonde dit. Woon in Groningen dus dan is het dichtstbijzijnde veld straks... Bunker Hill op meer dan een uur rijden? :(
 
Je zou toch zeggen dat organisaties dit ook weten en eerder opzoek gaan na zo'n verlaten locatie dan iets bouwen. Snap nog steeds dat het niet makkelijk is met alle regels van de NABV en overheden. Maar er zijn toch genoeg fabrieken, kantoren en andere terreinen waar ze iets mooiers van kunnen maken dan een plywood dorp.

Klopt zou ik ook denken.. Alleen denk ik dat de veiligheid daar lastig te certificeren is, maar toch lijkt mij dat de moeite waard. Ik ga liever skirmen in een oude fabriek dan in een gemaakt dorpje van hout. Zou daar best extra geld voor over hebben.
 
Zou daar best extra geld voor over hebben.

Helemaal mee eens! Airsoften is duur zat, om een tientje (of twee) doe ik zeker niet moeilijk als dat betekend dat je een goeie organisatie met goed doordachte missies op een gaaf veld krijgt. Zelfs dan kunnen ze best met wat plywood het terrein aankleden/beter speelbaar maken!
 
  • Leuk
Waarderingen: NielsHoffland
In mijn ogen het mooist ogende veld in heel Nederland, met zijn natuurlijke paden, greppels en voor mij het pronkstuk de vervallen bungalows. Beter als al die houten schuurtjes van pallets en tentzeilen...
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan
Wie gaan er eigenlijk allemaal heen, naar de laatste skirm op Gasselte?

Het is voor mij redelijk ver, dus twijfel nog.
Aan de andere kant ben ik er zelf mijn gehele airsoft carrière nog nooit geweest, dus het zou zonde zijn als ik niet weet wat ik al die jaren gemist heb wanneer het te laat is. :(
 
Wie gaan er eigenlijk allemaal heen, naar de laatste skirm op Gasselte?

Het is voor mij redelijk ver, dus twijfel nog.
Aan de andere kant ben ik er zelf mijn gehele airsoft carrière nog nooit geweest, dus het zou zonde zijn als ik niet weet wat ik al die jaren gemist heb wanneer het te laat is. :(

de laatste niet ivm andere plannen in December, maar 11-11 ben ik er wel (en een groot deel van de overige Ghost Warriors)
 
Tot nu toe nog geen plannen om te gaan, maar misschien komt dat nog.

Wie gaan er eigenlijk allemaal heen, naar de laatste skirm op Gasselte?

Het is voor mij redelijk ver, dus twijfel nog.
Aan de andere kant ben ik er zelf mijn gehele airsoft carrière nog nooit geweest, dus het zou zonde zijn als ik niet weet wat ik al die jaren gemist heb wanneer het te laat is. :(

Het is zeker een aanrader om toch ooit geweest te zijn!