Delta 19 gaat dicht :(

nopompom.gif
 
Helaas... Een aantal hele leuke skirms mogen spelen op dit veld. Erg jammer, vooral in de winter vond ik dit een fijne plek om heen te gaan.
 
Zo jammer om dit te horen!

Heb hier zo vaak gepaintballed, nog nooiy geairsoft dus misschien maar een van de laatste weekenden pakken :eek:
 
Heel erg jammer, net maar ingeschreven voor 8 en 9 december laatste critical hit skirm op die locatie
 
Erg jammer! Vind het mooiste veld van Nederland waar je elk jaargetijde kan spelen. De huisjes geven het een mooie dimensie en beetje cqb.
Ik ga zaterdag weer spelen daar, toch met een dubbel gevoel...
 
ik ga 8 december nog een keertje.
Is wel erg jammer ja, maar er zit al weer een nieuw veld in de planning hoorde ik.
 
Beste veld was ik tot nu toe gespeeld heb. En één van de weinige velden die voor mij in de buurt ligt. Hoop dat er een nieuw veld komt en dat het niet te ver rijden is.
 
Ik heb hier eerder nog nooit wat over gehoord en zie het op Facebook zo snel niet staan, maar is dit besluit vanwege financiële redenen? Want ik had toch het idee dat dit een behoorlijk populair veld is.
 
Ik heb hier eerder nog nooit wat over gehoord en zie het op Facebook zo snel niet staan, maar is dit besluit vanwege financiële redenen? Want ik had toch het idee dat dit een behoorlijk populair veld is.

Er staan een paar berichten op FB onderandere van Critical hit. Ik heb gelezen dat een Project ontwikkelaar het terrein gekocht heeft, dus zal wel een nieuw gebouw op komen.
 
Ik heb hier eerder nog nooit wat over gehoord en zie het op Facebook zo snel niet staan, maar is dit besluit vanwege financiële redenen? Want ik had toch het idee dat dit een behoorlijk populair veld is.

Het terrein is verkocht aan een projectontwikkelaar... dus er zullen wel wat woningen op gegooid worden :(
 
Het terrein is verkocht aan een projectontwikkelaar... dus er zullen wel wat woningen op gegooid worden :(

Het is the middle of focking nowhere.... Ik zet mn geld op een vakantie park(je). De infrastructuur ligt er deels al. Daarnaast is de regio ideaal voor eigen land vakanties, Emmen (incl dierenpark) niet zo ver weg en ideaal voor fietsen.

Let op dit is een grapje (voor dat t OM me aanklaagt)

We moeten het hele park afhuren als t klaar is en dan gaan airsoften. Als bedankje dat Nederlands mooiste airsoft locatie is vol gebouwd. zal toch geen nachtbewaking zijn...
 
Dat wordt de komende tijd nog bbs rapen voor de nieuwe bewoners.
 
Vreemd dit verhaal over projectontwikkelaar vele jaren geleden was er ook zo,n verhaal toen het nog paintball only was vervolgens is er helemaal niks gebeurd , had echt een deja vu gevoel over dit verhaal .