De Well L96 sniperrifle iemand ervaring?

BKSchijndel

Member
15 jan 2019
16
1
Trophies
1
Hi mn naam is Boy net nieuw hierzo en ben opzoek naar advies van de sniper addicts

Ben mezelf aan het oriënteren op boltaction spring rilfes en kom uit bij de Well L96. De TM VSR 10 of de Novritsch SSG24 tussen alle drie zitten prijs verschillen alleen hebben al veel mensen de VSR en lijkt het me leul wat anders te proberen.

Iemand ervaring, tips en tricks en eventueel info over het upgrade?
 
Er is een speciaal topic gemaakt voor deze vraag ;)
https://airsoftclubnederland.nl/com...et-ik-haluh-en-wat-kan-het-kosten-guide.3339/

Lees deze even door, hier kan je alles vinden wanneer je wilt beginnen met snipen. Het hangt echt allemaal af hoeveel je wilt uitgeven. Stock zijn de Well snipers best crap om eerlijk te zijn. Ik heb zelf een tijdje de Well MB08 gehad, overgenomen van een vriend die hem volledig geupgrade had. Na een tijdje toch verkocht en een JG Bar 10 Gspec gehaald. Voornaamste reden was het gewicht van de L96 icm de afstand die je ermee haalt. De Bar10/ VSR is een heel stuk lichter en dat vind ik zelf een heel stuk fijner.
 
Wil je zelf opgraden, haal een cyma vsr clone, zijn de meeste oarts van te koop en kan je alle kanten op.

Heb je geen zjn in gekloot ed, koop een srs of ssg. Out of the box zijn die 2 beste (srs vindt ik beter dan een ssg). Vergeet alleen niet dat snipen heel veel tijd vergt als je je gun zelf bouwt, ook een ssg kost tijd, zeker als je hem zo accuraat wilt krijgen als maar kan.
 
  • Leuk
Waarderingen: Lange-Ed
Ik heb zelf een SSG en ben echt mega happy met hoe hij schiet en voelt. Kan het beter? Vast! Maar ik wilde iets wat out of the box meteen bovenin de sniper klasse mee kan doen, en dat is (hoe graag sommige mensen willen beweren van niet) echt wat deze replica doet.
 
  • Leuk
Waarderingen: BKSchijndel
Wil je zelf opgraden, haal een cyma vsr clone, zijn de meeste oarts van te koop en kan je alle kanten op.

Heb je geen zjn in gekloot ed, koop een srs of ssg. Out of the box zijn die 2 beste (srs vindt ik beter dan een ssg). Vergeet alleen niet dat snipen heel veel tijd vergt als je je gun zelf bouwt, ook een ssg kost tijd, zeker als je hem zo accuraat wilt krijgen als maar kan.


Thanks! Ben wel bekend met de ssg maar de srs?? Wat is dat dan?
 
Ik heb zelf een SSG en ben echt mega happy met hoe hij schiet en voelt. Kan het beter? Vast! Maar ik wilde iets wat out of the box meteen bovenin de sniper klasse mee kan doen, en dat is (hoe graag sommige mensen willen beweren van niet) echt wat deze replica doet.

Hoeveel was je kwijt totdat ie op de deurmat lag? Want als je kijkt wat ze vragen op nov.com dan valt t wel mee echter als je verder zoekt op bijv. Airsoft markplaats kun je m niet vinden onder de 700,-
 
Dat is omdat je bij Nov een replica rechtstreeks uit de Taiwan laat komen, en daarvoor moet je dus BTW en invoerrechten betalen. Hierdoor valt de prijs op de site wel mee maar door die extra kosten wordt het wel wat duurder. Om heel eerlijk te zijn weet ik het niet precies hoeveel ik kwijt was. Voor alleen de replica is dat dan. Geen extra mags, scope etc..

Als je een SSG wil moet je hoe dan ook geduld hebben. Of je moet wat weken op een nieuwe via Nov wachten, of je moet een tijdje geduld hebben en goed zoeken voor een mooie tweede hands deal.
 
Dat is omdat je bij Nov een replica rechtstreeks uit de Taiwan laat komen, en daarvoor moet je dus BTW en invoerrechten betalen. Hierdoor valt de prijs op de site wel mee maar door die extra kosten wordt het wel wat duurder. Om heel eerlijk te zijn weet ik het niet precies hoeveel ik kwijt was. Voor alleen de replica is dat dan. Geen extra mags, scope etc..

Als je een SSG wil moet je hoe dan ook geduld hebben. Of je moet wat weken op een nieuwe via Nov wachten, of je moet een tijdje geduld hebben en goed zoeken voor een mooie tweede hands deal.


Okee dankjewel dan wordt t afwachten ben ik bang
 
Hou in gedachten dat wanneer je een ssg koopt je altijd onderdelen bij novvy boi moet kopen, dus altijd "teveel" betaald( en lange levertijd) dan wanneer je een vsr (clone) haalt.

Als je zelf sleutelen aan je replica leuk vind raad ik aan om zelf een rifle te bouwen. Je doet er kennis mee op en je hebt gewoon meer mogelijkheden. Het is ook nog eens een stuk goedkoper!
 
  • Leuk
Waarderingen: Peter
Ik heb ook het zelfbouw pad bewandeld en ik kan inderdaad bevestigen dat het een stuk leuker is. Of het ook goedkoper is dan een ssg weet ik ondertussen niet zo zeker meer..:p Laten we zeggen dat ik graag iets upgrade/aanpas