De Nieuwe Novritsch SSG 10

sherlockzor

Well-Known Member
12 apr 2018
571
327
Trophies
15
https://eu.novritsch.com/product/novritsch-ssg10-airsoft-sniper-rifle/

Waar dat ik mijn bedenkingen had bij ssg 24 denk ik toch dat hij dit keer wel de nagel op de kop heeft voor out of the box sniper!

Prijs is redelijk, parts zien er goed uit. het is natuurlijk even de reviews afwachten maar als je een ootb sniper zoekt denk ik dat dit wel een mooie kanshebber is! die nieuwe stocks vind ik ook heel gaaf!
 
  • Leuk
Waarderingen: Slayer
Same, pistol ding is ook wel lache alleen niet bijzonder. Vindt het alleen interessant hoe een andere stock opeens 200 euro kost. Heb zelf niks met sniper en ook niet met die range rifles, maar prima instap voor mensen die willen sniper op een budget.
 
Was al aan het kijken voor een 2de hands sniper ik wist niet dat deze producten op de lijn kwamen , zat net die onderdelen eens te bekijken al met al toch wel erg interessant , staks helemaal als deze binnen afzienbare tijd op airsoft marktplaats te vinden zijn haha.

Zo eens die filmpjes bekijken .

Robin
 
Ik denk dat je voor 300 euro een leuke sniper hebt met garantie 25 jaar. Natuurlijk vraag ik me af wie er gemiddeld 25 jaar met een replica speel of überhaupt airsoft, maar mooi dat er voor langere tijd garantie op zit (slimme marketing). Dat moeten meer merken doen.
Die 500 euro versie zie ik de meerwaarde niet zo van in...
Denk dat we binnenkort meer snipers op het veld gaan zien.
 
  • Leuk
Waarderingen: Slayer
Inderdaad en hoe zit het met de scope van Novritsch ? goed ding of de moeite niet vergeleken met andere producten ?
 
Anyway on topic dan maar weer na 4 jaar airsoft met een mp7 en m4 wil ik een sniper en de SSG 10 lijkt me wel wat .

Weet eigenlijk nog niet welke versie .
 
SSG 10 besteld met gelijk wat andere items .

Die Novritsch heeft het toch maar weer mooi voor elkaar , zijn er zat die hem het licht niet in zijn ogen gunnen maar ja ieder het zijne .o_O:rolleyes:;)
 
Fan van Nov of niet. Maar naar mijn idee (0 ervaring met snipers) lijkt de prijs van de basis variant (a1) echt enorm concurrerend. Een de TM variant zit er niet ver vandaan en dat zonder upgrades. en de jg bar krijg je dacht ik voor dat geld misschien net geupgrade.

Moet zeggen dat de looks van de a2 me meer aanspreken. Maar als de performance gelijk is, dan is het mij geen €200 waard.
 
  • Leuk
Waarderingen: Slayer
Die stock is ook geen 200 waard, dat is een maple leaf stock die je voor 160/170 euro los kunt kopen.
 
Agree maar een volledige sniper voor 300 met deze onderdelen er in zeg ik ja
 
Topic opgeschoond!
Normale discusie prima, maar niet met modder gooien en ook niet kilometers off topic gaan.
 
  • Leuk
Waarderingen: Un1Que en Slayer
Ok, novritsch heeft/had kennelijk een foto geplaatst van hem en zijn team voor de fabriek.
Daarop staat de naam "Fuxing" en die zijn eigenaar van JingGong (JG) dus met hoge zekerheid valt wel te stellen dat JG de oem is.
 
"heeft/had kennelijk" is ook zo gevaarlijk om te zeggen.

Altijd leuker met bewijzen no offense :D

Wilt ook niet veel zeggen als de parts zo hoge kwaliteit zijn als hij claimt natuurlijk, maja we zullen zien wat de unbiased reviews zeggen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Slayer
Goed dat ik toevallig dit topic tegen kom. Ik ben namelijk zelf aan het twijfelen wat ik moet doen. Graag wil ik me ook meer op het snipen gaan richten, maar ik wil mijn keuze niet op hypes maar op feiten gaan richten.

We hebben met ons groepje momenteel een asg aw 308 gekocht die hier nog stock ligt. Nu twijfel ik wat wijsheid is om te doen. Of ik ga hier zaken in upgraden of ik ga voor die nieuwe ssg10.

Wat denken jullie dat haalbaar is? Kan ik dezelfde kwaliteit behalen met het upgraden van de L96 met een budget van 150 (aangezien replica zelf ook 150 is maakt dat 300 totaal. Dit is ook de prijs voor de ssg10). Ik weet dat de L96 zwaarder is en dat maakt mij persoonlijk niet uit. Vind het ook wel leuk om niet met de vsr meute mee te gaan, maar dan wil ik wel weten of dezelde kwaliteit haalbaar is met dat budget.
 
De asg is gebaseerd op de L96 van TM dacht ik zo in ieder geval voor beide zijn upgrade parts te vinden, maar het voordeel van het VSR systeem is dat er gewoon net iets meer over te vinden is qua tutorials als mede parts. Daarbij komt dat je voor 300 euro waarschijnlijk gewoon lekker kan gaan spelen. Dan kan je het snipen proberen en hierna, wanneer je het leuk vind, het ding gaan upgraden gezien het toch hoort te werken met alle aftermarket parts. Voor 150 krijg je de ASG wel geupgrade maar niet compleet en mogelijk mist er dan wat performance.
 
Dus eigenlijk is dan de conclusie dat je beter voor de ssr10 kan gaan in plaats van de l96 voor hetzelfde geld up te graden. Buiten het feit dat je dan niet zelf hoeft te sleutelen is de perfomance van de ssr10 dus ook beter dan?
 
Dus eigenlijk is dan de conclusie dat je beter voor de ssr10 kan gaan in plaats van de l96 voor hetzelfde geld up te graden. Buiten het feit dat je dan niet zelf hoeft te sleutelen is de perfomance van de ssr10 dus ook beter dan?

Je hebt een relatief dure L96 base gekocht, dus als je die vergelijk met de SSR10 dan is het waarschijnlijk slimmer de SRR10 te kopen, daar mee te spelen en verder up te graden wanneer je snipen leuk vindt. Of de performance beter is van de SSR10 kan ik weinig over zeggen gezien er nog niks over is, maar ik gok dat de SSR10 tov de ASG met 150 aan upgrades het wel beter zal doen. Doe hij het beter tov een JG Bar-10 met upgrades voor dezelfde prijs, geen idee. Het lijkt erop dat het een goedkope instap is in snipen met een base waar je op verder kan bouwen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Sir MadJack
Wederom bedankt voor je antwoord Rebel!

Jammer om te lezen dat eigenlijk de asg dan een foute keuze is geweest, maar wil voorkomen dat ik door ga bouwen op die keuze en na veel tijd erachter kom dat ik toch beter de ssr10 had moeten kiezen.

Zijn er mensen die toevallig wel al met beide hebben kunnen spelen en een andere mening hebben of wellicht er anders over denken? Hoor het graag.