De "Help ik wil beginnen met sniper zijn, welke sniper moet ik haluh en wat kan het kosten?" guide.

Heey de CM702 heeft wat unieke onderdelen maar hier kun je de trigger, piston en cylinder vinden https://airsoftpro.cz/en/gun-parts-upgrade/sniper-rifles-parts/for-cyma-sws-m24 De hop up kan ook maar durf ik niks over te zeggen voor. Barrel en bucking, Maple leaf crazy jet barrel met een maple leaf hot shot bucking als je ook die hop up neemt.

Super bedankt Ties voor je reactie. Ik noteer dit en ga ermee aan de slag. Ik zal je wel laten weten wat het wordt. Ben een beginner dus is spannend.
 
Misschien een rare plek om te vragen hier, maar ga het toch gewoon doen met alle sniper kennis hier. Ik heb net tweedehands een Ares Striker gekocht die alle upgrades ongeveer al heeft die hier gelist staan (afgezien van barrel stabilizers) maar met bespoke short outer barrel icm 300mm crazy jet inner barrel. Nu mijn vraag: zou een supressor erop (zonder innerbarrel) de accuratie en range negatief beïnvloeden?
 
Misschien een rare plek om te vragen hier, maar ga het toch gewoon doen met alle sniper kennis hier. Ik heb net tweedehands een Ares Striker gekocht die alle upgrades ongeveer al heeft die hier gelist staan (afgezien van barrel stabilizers) maar met bespoke short outer barrel icm 300mm crazy jet inner barrel. Nu mijn vraag: zou een supressor erop (zonder innerbarrel) de accuratie en range negatief beïnvloeden?


Nee, je krijgt er enkel 20 Operator points bij!
 
Misschien een rare plek om te vragen hier, maar ga het toch gewoon doen met alle sniper kennis hier. Ik heb net tweedehands een Ares Striker gekocht die alle upgrades ongeveer al heeft die hier gelist staan (afgezien van barrel stabilizers) maar met bespoke short outer barrel icm 300mm crazy jet inner barrel. Nu mijn vraag: zou een supressor erop (zonder innerbarrel) de accuratie en range negatief beïnvloeden?

Nee, je krijgt wel een onhandig lange replica :)
 
  • Leuk
Waarderingen: JWieleman
Naja hij is nu dus juist vrij kort. Ondanks dat hij super schiet, voelt de lengte nu juist niet 'sniperlike'. Is nu van stock tot einde rond de 80 cm.

Iedereen vind natuurlijk wat anders fijn, maar ik moet er niet aandenken om met een toeter erop te lopen :p
 
  • Leuk
Waarderingen: JWieleman
Sssssh, on a DMR it is a must, otherwise it is no real DMR.

Exactly. Op sommige velden krijg je anders te horen "dat is geen dmr". Die Replica heb ik overigens niet meer :p

On a serious note; Als sniper wil je over het algemeen zo min mogelijk op vallen. Als jij in de bosjes ligt en er steekt zo lange zwarte stok uit... Kan je natuurlijk ook wel weer een ghillie voor maken/kopen. Het is maar net wat je zelf wil :)
 
Opties zat om een toeter te camoufleren. Er zijn van die covers met elastiek erom waar je natuurlijke vegetatie in kan doen (hoewel dit vaak niet wordt gewaardeerd als je stukken bos gaat rooien op een veld). Andere optie is netje er omheen wikkelen en vastzetten (tie wraps of eleastiek) en daar stroken jute samen met kunstbladeren in verwerken. Kan door de strings in het netje te knopen. Andere optie is dan nog om in het donkere dierenbos een zo'n recht mogelijke tak te zoeken en deze uit te boren zodat er een koker voor om de toeter ontstaat. Hoop werk maar wel natuurlijke camouflage. Zoiets kan je ook kunstmatig nabootsen. Snake de Sniper heeft hier een filmpje van gemaakt. Hij doet zelf een hele VSR-10 maar alleen de suppressor kan natuurlijk ook.

 
Heeft iemand hoer al met de action army aac t10 geschoten deze is ook volledig vsr10. Ik zit te twijfelen tussen deze en hoer nog wat action army parts in te gooien en een crazy jet barrel of een ssg24 te kopen.


Heeft iemand nog wat tips en ervaringen te delen?
 
Hoer is gewoon correct gespeld hoor maar inderdaad je bericht nog ff terug lezen is wel een goeie tip.
u34dgjJ.jpg
 
  • Leuk
Waarderingen: Basura Nephilim
Ben net lid geworden van het forum, ben nog geen lid van de bond.
Ben aan het oriënteren dus....

Het sniper lijkt mij wel iets en heb de opzet van de poster en de reactie gelezen.
Leerzaam en nuttig.
Dank daarvoor.

Nu zou ik een replica willen aanschaffen die stick al redelijk voldoet en niet te veel kost.
Upgraden kan later als het echt iets is....

Ik zie bij Shogu een 3 tal stock modellen waar ik jullie advies over zou willen.
De Well69 upgraded versie (fps 500+)
De bar 10 G-spec + dec upgrade

Verder een vraag over scopes.
Ik zit te twijfelen tussen de AGS 3-9 x 50 IR Donald of de 4-16.
Voordeel van deze kijkers is dat ik ze ook op de luchtbuks kan gebruiken, mocht airsoft toch minder bevallen dan gedacht...

Graag jullie advies, ervaring, tips...
 
Je gaat met een stock model niet het juiste idee krijgenvan het airsoft snipen, zeker niet met de meer budget modellen. Je kan beter eerst gaan airsoften als intro, dan hoef je niet eens lid te zijn, en wanneer je het dan leuk vindt er geld in investeren door meteen een replica met wat minimum upgrades te kopen.
 
Je gaat met een stock model niet het juiste idee krijgenvan het airsoft snipen, zeker niet met de meer budget modellen. Je kan beter eerst gaan airsoften als intro, dan hoef je niet eens lid te zijn, en wanneer je het dan leuk vindt er geld in investeren door meteen een replica met wat minimum upgrades te kopen.

Daarom had ik ook deze 2 in gedachten omdat di out of the box al wat geüpgraded zijn.

Je opmerking om als introducé mee te gaan is wel een goede optie.
Eens kijken wat ik daarmee kan doen...