De "Help ik wil beginnen met sniper zijn, welke sniper moet ik haluh en wat kan het kosten?" guide.

Ik zit toch wel met een probleempje. Als ik straks sniper aanschaf en vind het helemaal niks dan is het ook zonde. Was hier maar een huur een replica voor een dag groep.

Want out of the box kan een AEG het ook. Maar helemaal upgraden ben je paar honderd Euro verder.

Iemand suggesties?

Misschien eens afspreken om samen met een sniper naar een skirm te gaan en te ruilen van replica voor een dag. Wel ff in de gaten houden dat je bij schade wel de kosten zal moeten vergoeden.
Zomaar een idee.
 
Kijk dat is wel fijn. En replica's voor airsofters zijn net als baby's. Altijd voorzichtig mee omgaan:).
 
  • Leuk
Waarderingen: John Wick
Heb nog een baby vector over die wil ik wel ruilen voor een sniper voor 1 dag
 
Die kwam ik inderdaad ook tegen maar ik zie geen verschil. Vandaar dat ik dit liever even na vraag. En ik moet nog wat anders bij gunfire hebben. Vandaar dat ik deze liever hier koop
 
Prima reden, dan is het voor mij logisch XD. Uhm nou ja de warrior is blijkbaar een MB01 base, maar als je zeker wil zijn kun je beter een 01 halen, ik gok zo dat mogelijk hier en daar de Warrior iets minder is, de 20 euro lagere prijs zal toch ergens vandaan moeten komen.
 
Het enige verschil wat ik kan zien is dat de warrior 4,6kg is en de mb01 2,6kg maar wat daar nou waar van is weet ik ook niet..
 
hey ties ik heb misschien een idee voor een type bar/vsr
namelijk een alle upgrades die action army heeft build
klinkt dit als wat
 
Is op zich een goede build maar bijvoorbeeld de trigger en piston zijn veel duurder dan een airsoftpro setje en zijn net zo goed. De barrel van action army is dan wel weer goedkoper dan de meeste maar is minder accuraat dan een ML crazy jet. En de bucking is ook gewoon beter van ML. Wat wel interessant is is dat AA met een vsr komt, ootb goede performance dus(onder voor behoud want je weet nooit) voor $260. en ziet er ook nog eens very nice uit vind ik zelf!
 
Is op zich een goede build maar bijvoorbeeld de trigger en piston zijn veel duurder dan een airsoftpro setje en zijn net zo goed. De barrel van action army is dan wel weer goedkoper dan de meeste maar is minder accuraat dan een ML crazy jet. En de bucking is ook gewoon beter van ML. Wat wel interessant is is dat AA met een vsr komt, ootb goede performance dus(onder voor behoud want je weet nooit) voor $260. en ziet er ook nog eens very nice uit vind ik zelf!

eens het meer dat ik dacht van hoe vet ik een full aa vsr eruit vind zien maar die link van je is zeker nice
 
Is deze guide nog actueel?

Ben toch aan het twijfelen om mijn SRS plan opzij te zetten en de vsr10/bar10 route op te gaan...

Of iets anders leuk.

edit: oeeeh die AA T10 is anders ook wel een ideetje
 
Laatst bewerkt:
Is deze guide nog actueel?

Ben toch aan het twijfelen om mijn SRS plan opzij te zetten en de vsr10/bar10 route op te gaan...

Of iets anders leuk.

edit: oeeeh die AA T10 is anders ook wel een ideetje

als je beetje origineel wilt zijn zou ik de AA T10 route gaan. ziet er tof uit!
 
Heey in principe is de guide nog actueel, de SRS is zeker een top ding en heeft eigenlijk alleen een r-hop nodig(of soort gelijke bucking set up). De AA T10 is zeker nice voor de prijs maar laat her en der nog wat te wensen over.
 
Heey in principe is de guide nog actueel, de SRS is zeker een top ding en heeft eigenlijk alleen een r-hop nodig(of soort gelijke bucking set up). De AA T10 is zeker nice voor de prijs maar laat her en der nog wat te wensen over.

Heb je meer info over waar hij de wensen over laat? ik vind maar weinig echt duidelijke reviews.
 
Hai Ties,

Super die guide! Bedankt voor alle moeite die je erin hebt gestopt.
Kun je mij wellicht vertellen naar welke upgrade lijst ik moet kijken voor mijn CM702 (m24 knock off)?
Thx!