Cyma Thompson M1A1

manderspaul

"Rangers lead the way"
4 jan 2015
779
586
Trophies
35
Hallo beste Airsoft vrienden,


Heeft er iemand ervaring met de Thompson M1a1 van CYMA?


Heb deze al een tijdje op het oog, en sta op het punt hem te bestellen, op de volgende site:


http://gunfire.pl/product-eng-1152189638-CM-033-sub-machinegun-replica.html


Echter, als je de reviews op youtube bekijkt wordt er door bijna iedereen gesproken over +400 fps out of the box.


Daarbij komt ook nog dat er maar 1 high cap mag bij zit.


Nu lijken mij dit niet al te hoge obstakels. Maar toch even mijn vraagjes:


1. Heeft er iemand ervaring met deze AA, zo ja wat zijn jouw tips en tops over dit apparaat?


2. Wat is de practische manier om die +400 fps naar ongeveer 340 fps te krijgen? (ik geloof dat dit bij de bestelling op gunfire aangegeven kan worden maar heb hier nog geen ervaring mee).


3. Weet iemand een site waar ik midcaps voor deze AA kan bestellen. (heb echt een hekel aan dat gerammel van die high-caps) :D


P.S. waarom ik deze AA wil? simpelweg omdat die gaaf is. Tevens ben ik ook op zoek naar een 2nd rangers uniform. Heb al een site gevonden war ik dat uniform kan halen, incl. ammo pouches voor de thompson. :)


Alvast bedankt


 


 


 
 
1. Cyma heb ik zelf nooit gehad maar ik hoor veel dat het prima starters replica's zijn.


2. Andere veer in de gearbox zetten. M90 zal je genoeg fps geven en wat ruimte voor verdere upgrades.


3. ehobby asia heeft een 5 pack voor 34 dollar voor de rest kan ik niet zo snel het ergens anders vinden.


http://shop.ehobbyasia.com/king-arms-110rd-magazine-for-m1a1-thompson-5pcs.html#.VSBlTPmsXw8
 
Bedankt @Pafkoes,


1. ging er al vanuit dat er niet veel mensen zijn met ervaring omtrent dit AA.


2. Thx, dacht al dat de veer vervangen een optie was maar wist niet welke veer ik dan moet pakken.


3. Super advies, thanks, ga meteen kijken.


Nogmaals bedankt voor de reactie.
 
Als je zin hebt om het te leren en een beetje handig bent zou ik zelf de veer vervangen, anders gewoon de winkel vragen dat te doen, kan prima. ;)
 
Ja, een veer vervangen is inderdaad zelf wel te doen, niet bepaald rocket science :D


Maar wist niet goed welke veer je dan het beste kon bestellen, vandaar dat ik wellicht iemand kon vinden met ervaring omtrent dit type AA.


Dankjewel @Peter
 
vraag 4 :p


- ben ook nog op zoek naar een site voor de houten onderdelen voor dit type AA. Standaard zitten er plastic, hout gelijkende, onderdelen op(stock, pistol grip en barrelgrip).
 
Die zijn zeker te vinden..ik ga even kijken voor je...op een wo2 airsoft forum...
de Kings Arms Thompson heeft sowiezo een houten versie...
 
Ja klopt, heb al wat sites gevonden waar ze hem HADDEN maar nu out of stock is :(


In ieder geval thx voor het kijken.
 
Hoppa. http://www.khmountain.com/airsoft/product_info.php?cPath=37_57&products_id=740
deze zou moeten passe op.een cyma thompson...
en deze ookhttp://www.khmountain.com/airsoft/product_info.php?cPath=37_57&products_id=797
 
Wow, dankjewel @Redrum,


Bij deze sta ik bij jou in het krijt. ;)


 
 
Top werk Redrum! Echt super dat je gelijk iemand hebt geholpen op t forum :3
 
Graag gedaan @manderspaul ..ik zat op een wo2 airsoft forum, maar dat werd me.te duur om zo'n loadout aan te schaffen...en daar hebben ze het vaak over plastic vervangen voor hout...vandaar dat ik dit zo kon "vinden" voor je...
haha doe het graag @Jan zo helpen we elkaar verder..

Trouwens, Alle airsoft Thompsons zijn exact hetzelfde. Als de woodkit op een TM past, dan past hij ook op een Cyma, King Arms en Snow Wolf. De laatste drie komen trouwens uit dezelfde fabriek en maken gebruik van dezelfde mallen....iets om te weten
 
Hallo beste mensen,


Hij is eindelijk binnen, de Thompson


plus ook nog eens de magazijnen mogen ontvangen.


kan niet wachten tot ik hem op bunker hill kan gaan gebruiken


gunfire.pl (thomspon) : snelle levering, goed verpakt, niet al te duur.


Phenix airsoft(mags) : ook snelle levering, verpakking: degelijk.


was nog een hele zoektoch voor die magazijnen, bijna nergens verkrijgbaar, allemaal out of stock.


p.s. wil graag een foto posten maar dat wil maar niet lukken, helaas.


 


 


 
 
Hallo beste mensen,


Hij is eindelijk binnen, de Thompson


plus ook nog eens de magazijnen mogen ontvangen.


kan niet wachten tot ik hem op bunker hill kan gaan gebruiken


gunfire.pl (thomspon) : snelle levering, goed verpakt, niet al te duur.


Phenix airsoft(mags) : ook snelle levering, verpakking: degelijk.


was nog een hele zoektoch voor die magazijnen, bijna nergens verkrijgbaar, allemaal out of stock.


p.s. wil graag een foto posten maar dat wil maar niet lukken, helaas.


 


En de hout kit? die al besteld?
 
Nee, daar wacht ik nog ff mee, heb al extra accu besteld


en ga binnenkort ook een WWII 2nd rangers uniform halen(je weet wel het cpt miller saving private ryan tenue)


en dat alles bij elkaar opgeteld kost nogal wat. dus de houten kit komt later.


heb daarentegen wel al enkele sites gevonden die m leveren.


Sjesus wat is dat airsoften toch een geweldig leuke, en dure verslaving, hobby. hahaha


 
 
@manderspaul


Altijd goed een WW2 Kit, ik heb zelf een redelijk grote verzameling WW2, daar ik hier vroeger mee begonnen ben en langzaam ook modern spul ben gaan verzamelen. Leuk dat je een landingsuniform samen wil stellen, de meesten willen allemaal na het zien van BOB meteen in de 82nd of 101'st tenue's rondrennen :) 


Mocht je nog een mooie betaalbare replicahelm zoeken kan ik je McHelmet op marktplaats aanraden, hij maakt ze op aanvraag custom met zeer mooie wear en tear. Ik zou zoveel mogelijk replica uitrusting halen aangezien de real deal prijzig is... 
 
Heej @Strelok, 


Ja idd, moet zeggen het 101st uniform is ook mooi maar idd is al veel voorkomend.


Wat je zegt over het customizen van helmen is nuttig. Het uniform op zich is al goed maar..


De m1 helm die ik op t oog heb is blanco zeg maar. en ik wil juist achterop de helm het ranger logo en voorop het captain logo(zeg maar cpt millers helm :D ).


 


In ieder geval bedankt voor de zeer nuttige info.


p.s. wel leuk om te zien dat jij en ik precies tegenovergesteld zijn begonnen. Ik begon juist met wodern warfare gear. en wil daar juist van af en meer naar het wwII.


Zit ook al wat verder vooruit te kijken naar een springfield sniper(pvt Jackson). maar deze zijn zeer nihil aan te komen lijkt het wel. Ach ja het is nog maar een toekomst beeld dus heb alle tijd om het web hiervoor uit te pluizen :p
 
@manderspaul haha, zeker grappig! Ik ben nog altijd wel trouwe verzamelaar van WW2 als het daarom gaat, maar met het echte spul ga ik het veld niet in. Springfields zijn sowieso al moelijk aan te komen ( In onklare NL staat, real steel) en als ze er zijn gaan ze voor 400 a 500 euro weg. De (Airsoft ) versie die jij waarschijnlijk bedoelt is de M1903. Na een snelle google : 


http://shop.ehobbyasia.com/apple-airsoft-m1903-co2-gas-rifle-real-wood.html#.VUII0CGqpBc


Ze zijn er wel..maar niet goedkoop :)


Ik denk dat je McHelmet ( als je dit wat vind ) wel kan vragen of hij zoiets kan maken, die dingen zijn niet van echt te onderscheiden :) 
 
@Strelok, Ja had om idd al op die site zien staan. en net wat je zegt idd duur.


 
 
Vandaag FPS test gedaan met de thompson,


Out of the box gemiddelde van 345 FPS. bevalt me prima zo. Schiet daarbij ook nog eens een vlieg van een muur, zo zuiver.


Nog ff wachten op de extra accu's die ik besteld heb