Custom MP18.I. Release!

Over de replica.. Mooi project en netjes gelukt.

Video duurt te lang, en font type word ik helemaal kriegel van!

Goede punten Evil,

Moet er echter wel bij vermelden dat de originele video helaas op mijn reeds gejatte laptop stond. Dit was slechts de inprovisatie naderhand met wat ik nog had/kon.

Tevens mijn eerste video, maar bedankt voor je comment. Ik neem dit mee in de volgende videos!
 
Nice, merkte wel dat de zwarte ondertiteling op zwarte achtergrond soms slecht tot niet te lezen is. Normaliter geen punt, maar nu wel aangezien ik wel wilde weten wat dr stond :D
 
Prachtige replica! Alleen 1 opmerking: Hoe kan je zo'n prachtige, handgemaakte replica maken, maar dan nog wel mini tamiya en de bijgeleverde agm nimh gebruiken? Dat is zo zonde! Mini-tamiya geeft zoveel weerstand en is zo'n priegelige en zwakke connector. Een lipo met xt-60 of deans zou het veel meer eer aandoen.
 
Prachtige replica! Alleen 1 opmerking: Hoe kan je zo'n prachtige, handgemaakte replica maken, maar dan nog wel mini tamiya en de bijgeleverde agm nimh gebruiken? Dat is zo zonde! Mini-tamiya geeft zoveel weerstand en is zo'n priegelige en zwakke connector. Een lipo met xt-60 of deans zou het veel meer eer aandoen.

Dankjewel voor je comment!
Ik heb het gepriegel met de tamiya connector inderdaad ondervonden.
Je tip is enorm welkom, ik ga er even serieus naar kijken om dit te installeren.
Ik gebruik nu inmiddels wel 7.4V LiPo's met tamiya.
Deze zijn echter te klein om in die leren houdertjes te plaatsen, vandaar dat ik in de video de bijgeleverde stick gebruik, die bleef namelijk wel in de lederen houder staan :p
 
Terug
Bovenaan