Crypto's Discussie punt

Precies wat ik net wilde komen vragen hier. Ben ik eindelijk door dat registratieproces van Cryptopia waar je 10x een botcheck moet doen, kan ik nergens aan Bitcoin of dergelijke komen haha. Denk toch echt dat het niet voor mij is bestemd. Probeer het dit weekend nogmaals en anders probeer ik de manier van Niels. €250 kopen en €200 verkopen. Met de rest handelen :)
 
Precies wat ik net wilde komen vragen hier. Ben ik eindelijk door dat registratieproces van Cryptopia waar je 10x een botcheck moet doen, kan ik nergens aan Bitcoin of dergelijke komen haha. Denk toch echt dat het niet voor mij is bestemd. Probeer het dit weekend nogmaals en anders probeer ik de manier van Niels. €250 kopen en €200 verkopen. Met de rest handelen :)
Geen ervaring mee, laat me ff weten of het werkt.
 
Ik had bitcoins gekocht toen ze "nog maar" 8K waren.
Litecoin had ik gekocht toen ze 112 euro waren.
Als laatste had ik ook nog Monero op 260 euro gekocht. Heb tot nu toe niks verkocht :). Ik heb wel al mijn Bitcoins omgeruild naar RaiBlocks XRB toen deze 8 euro waren.

Ik zie persoonlijk weinig toekomst in Bitcoin. De transactiekosten zijn belachelijk hoog, andere crypto zoals IOTA en XRB hebben geen transactiekosten. Bij de BTC dip een paar weken geleden zou het me ruim 40 euro aan BTC kosten om een transactie te voltooien. Bovendien is de kans dat Bitcoin gaat verdubbelen in een korte periode heel klein, dat ligt bij altcoins wel anders.
 
hmmmmmmm! Heel gevaarlijk topic voor mij ;) Ik twijfel al een tijdje om hier wat mee te gaan doen. Als je idd ziet hoe snel het bij sommige van die onbekende merken gaat kan het een grappig spelletje zijn om te spelen als je een keer wat geld hebt liggen.

Maar mezelf kennende wil ik dan veel te vaak checken wat de koers doet of ik niet mijn 200 euro aan het verliezen ben X'D
 
hmmmmmmm! Heel gevaarlijk topic voor mij ;) Ik twijfel al een tijdje om hier wat mee te gaan doen. Als je idd ziet hoe snel het bij sommige van die onbekende merken gaat kan het een grappig spelletje zijn om te spelen als je een keer wat geld hebt liggen.

Maar mezelf kennende wil ik dan veel te vaak checken wat de koers doet of ik niet mijn 200 euro aan het verliezen ben X'D

het is inderdaad een gevaarlijk spelletje. Je moet er vanuit gaan dat wat erin gaat je kwijt bent. Dus je moet het kunnen missen, als je dan eraan verdient is dat altijd mooi meegenomen. Momenteel is de beste tactiek in mijn ogen veel inzetten op hele kleine munten. Momenteel heb ik 200 dollar op Elektroneum staan. (Tip van Tovernaaier) Die hou ik een lange tijd vast, de kans is dan redelijk aanwezig dat hij in een lange periode in waarde gaat stijgen. Maar het blijft allemaal gokken, de munt kan namelijk ook doodbloeden en dan ben je alles kwijt.


Nog even een update over de Elektroneum, Artillux vertelde mij dat er binnenkort (Binnen 3 weken) Een nieuwe markt deze Crypto gaat verkopen! Momenteel kan dat nog maar op 2 plekken, waarschijnlijk gaat dit betekenen dat de munt veel meer gekocht gaat/kan worden. En dus de waarde flink kan gaan stijgen! Doe er mee wat je wilt :) Misschien heeft @Artilux hier een bron, post of artikel van!
'

Als andere mensen nog dit soort nieuws vinden over andere munten is het fijn als dat gepost word! Dan kunnen we elkaar een beetje helpen :)
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan
Awesome Niels! Bedankt voor alle info en tips. Maakt het wel heel aantrekkelijk :eek:
 
Als je Electroneum opzoekt op facebook Posten ze zelf updates waaronder de update dat ze op Next.Exchange te verkrijgen zijn in de nabije toekomst. Dus vette kans dat die munt in waarde gaat verdubbelen.
 
Nu is wel een goed moment om te kopen. Meeste crypto zitten nu in de min (24 hour change %). Ik ben zelf afgelopen dagen 400 euro ge'min't :(

Wat @NielsHoffland zegt over Electroneum is trouwens ook waar over RaiBlocks (XRB). Die staat momenteel op alleen wat mindere exchanges, maar komt binnenkort wel op Binance. Bovendien was RaiBlocks afgelopen weken 33 euro ipv 16 euro (grrr). Ik ga zelf nu ook eventjes kijken wat Electroneum precies inhoudt, als wat Niels zegt waar is heeft dit inderdaad een mooie kans om te stijgen.
 
Nog een munt! Ik zie net dat de Deep onion op 10,42 euro P/S staat. Ik weet bijna zeker dat deze munt over een tijdje weer richting de 18 euro zal gaan. Dus ook een munt om in de gaten te houden!

Nu is wel een goed moment om te kopen. Meeste crypto zitten nu in de min (24 hour change %). Ik ben zelf afgelopen dagen 400 euro ge'min't :(

Wat @NielsHoffland zegt over Electroneum is trouwens ook waar over RaiBlocks (XRB). Die staat momenteel op alleen wat mindere exchanges, maar komt binnenkort wel op Binance. Bovendien was RaiBlocks afgelopen weken 33 euro ipv 16 euro (grrr). Ik ga zelf nu ook eventjes kijken wat Electroneum precies inhoudt, als wat Niels zegt waar is heeft dit inderdaad een mooie kans om te stijgen.

Klopt, het is inderdaad een mooi moment :p Helaas heb ik alles in de crypto's zitten, dus verkopen en kopen heeft geen zin. Ik ben nog opzoek naar een goed platform voor 'Quick trading'. Zoals Plus500, helaas door transactie kosten is dit niet heel winstgevend. Wellicht dat ik weer bij PLus500 ga starten, enige nadeel daarvan is dat je een Crypto maar 48 uur hebt, en daarna automatisch verkocht word. Dus dan moet je in die 48 uur winst gemaakt hebben...
 
tijdje terug x bedrag geïnvesteerd en me BTC om gezet naar ripple hopen dat de veranderingen binnen ripple weer omhoog gaan. want de laatst week is het niet heel best
 
Yup, gewoon de twitter of facebook in de gaten houden idd.

Wat electroneum betreft had ik al gezegd dat er wat dingen aan zitten te komen.

Binnen 3 weken is het inderdaad mogelijk om ook op een andere beurs electroneum te verhandelen.
 
Ik zit het allemaal te volgen maar ken verder niemand in mijn ongeving die er mee handeld.

Mag ik vragen welke programma's, wallets e.d. jullie gebruiken?
 
natuurlijk! Ik gebruik als Bitcoin wallet de Jaxx. Hier maak je niet veel gebruik van, want dit doet namelijk je bitcoins opslaan. Maar wanneer je handeld zitten die bitcoins op een site. Verder gebruik ik als site Cryptopia, goede website met behoorlijk wat kleine crypto's. Helaas kan je hier niet handelen in de Ripple of Iota. De site Cryptopia is alleen wel lastig om je winst bij te houden, want alles is in bitcoins. Dus ik gebruikt op mijn telefoon Blockfolio om alles bij te houden. Er zijn verschillende plekken om de eerste bitcoins te kopen, hier heb ik geen ervaring mee. Ik heb ze namelijk van een vriend gekocht. Maar andere zullen hier meer over kunnen vertellen!

Verder hou rekening met alle transactie kosten, dus als je 200 euro zou investeren ben je tegen de tijd dat je kan handelen al 15% kwijt... Dit zelfde geld wanneer je gaat verkopen!

Ennn, veel sites hebben een register stop.. Waardoor je niet kan aanmelden. Hopelijk is deze bij Cryptopia weer afgelopen, maar het kan zijn dat je niet kan aanmelden. Een maat van mij heeft zich 3 dagen geleden aangemeld dus ik denk dat het wel kan!
 
Omdat er toch best wel wat intresse is in Crypto's ga ik even de tijd nemen om een totale uitleg hierover te maken! @Sander Zou jij misschien de volgende 2 comments naar boven verplaatsen? Zo kan ik eventueel uitbreiden! Thx!
 
Omdat er toch best wel wat intresse is in Crypto's ga ik even de tijd nemen om een totale uitleg hierover te maken! @Sander Zou jij misschien de volgende 2 comments naar boven verplaatsen? Zo kan ik eventueel uitbreiden! Thx!

Helaas niet mogelijk. Je zal of een nieuw topic moeten maken of ik moet ergens in het begin replies deleten zodat je 2 aansluitende replies krijgt.
 
ik gebruik zelf de bitcoin wallet Electrum. super easy om te gebruiken even een keer gezien hebben en weten hoe de send en recieve codes werken en je bent good to go !

Ik handel zelf eigenlijk alles via bitrex en poloniex. op dit moment heb ik all me BTC in ripple zitten waar ik nog niet super tevreden mee ben.
Hoop dat Ripple nog doorschiet naar 3 tot 5 euro per stuk zodat ik ze van de hand kan doen en ergens anders in kan gaan zitten.
 
Ik laat dit even hier achter trouwens. Doe ermee wat je wilt ;)
2I5eNHB.jpg

bitcoin-dotcom-bubble-model.png

Bovenste is een vergelijking met de grootse bubbles in historie, onderste is een voorbeeld van de bubble trend. Pak de koers van de bitcoin er eens bij en vergelijk hem met die onderste grafiek. De stippellijn is de mediaan die gevolgd wordt, Bitcoin zit op moment van spreken in de "fear" trend en zal naar mijn verwachting binnen twee maanden keihard knallen, waarna hij weer naar een gemiddelde zal trekken (de mediaan/stippellijn). Wees verstandig en koop bitcoin -mocht je ze per se willen kopen..- als shorts en profiteer van de verwachtte komende daling.

Wat betreft de kleinere crypto's, die meningen zijn een beetje 50/50 verdeeld. De ene helft is van mening dat deze door de Bitcoin crash meegetrokken zullen worden in een dieptepunt, de andere helft is van mening dat deze volkomen onafhankelijk zullen reageren hierop.

Maar goed, dat is de mening en "verwachting" van iemand die in de economische sector werkt, mijn mening. Ik vertel mijn cliënten hetzelfde verhaal als deze hierboven. Werkelijkheid zal wellicht anders vertellen...

EDIT:
Voor de gemakkelijkheid van vergelijking even zelf de koers erbij gepakt en gearceerd waar ik het over heb. Vergelijk dit rode vierkantje eens met de bubble trend die ik hierboven heb gegeven :)
CLgln9B.png